Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satt på jobb og gikk innom hh. Herregud, jeg blir målløs. 

En som la ut om at hun hadde blitt "tante" til x sin sønn på 2.5 år. Skrev bla at ungen ikke har kontakt med sin mor.

Var en som kommenterte om personvern. Hun svarer at de få som kjente,henne på gruppen viste om det,og ikke at dette var noen hemmelighet.

Hun får svar bla om personvern osv. 

En annen person svarer at dette er lavmål,og at hun bør få seg et liv. Opphøyer ts til en helt for jobben hun gjør. Hun som svarte, begrunnet sitt svar ang personvernet, og ikke jobben hun gjorde for barnet.  Og at dette ikke er kjekt for barnet eks når det er voksen. Ts.svarer at: tror du jeg vil vise barnet dette? Så på profilen til ts at hun er sykepleier. En sykepleier som ikke kan mere om dette temaet? 

Fikk ikke tatt screenshot på jobben. Sitter på bussen på vei hjem,og skal se når jeg kommer hjem.

En annen svarte: hadde dette vært brudd på personvern, har admin slettet det. Ikke vet jeg hva de kan om personvern,men de bør få seg et kurs. Dessuten er det en lukket gruppe. Ja på lukket gruppe,har folk tausetsplikt.😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 3b0e2...0b1

Akkurat det der synes jeg var rart å henge seg opp i, hun skrev ingenting utleverende. Barnet selv vet jo at det ikke har kontakt med moren. Hadde vært enig hvis hun hadde begynt å skrive om hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Chroma skrev:

Akkurat det der synes jeg var rart å henge seg opp i, hun skrev ingenting utleverende. Barnet selv vet jo at det ikke har kontakt med moren. Hadde vært enig hvis hun hadde begynt å skrive om hvorfor.

Men vil barnet synes det er greit at 40 000 +++ vet om det?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som våget å spørre om folk ikke tenker over personvern der nå, er ikke mange responser på den gitt..

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som våget å spørre om folk ikke tenker over personvern der nå, er ikke mange responser på den gitt..

Anonymkode: 17b13...827

Den posten og svarene får meg til å tenke at det er litt håp for folkene der inne likevel. 😊 Spesielt svaret til en admin var bra! Kanskje flere begynner å våkne??

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den posten og svarene får meg til å tenke at det er litt håp for folkene der inne likevel. 😊 Spesielt svaret til en admin var bra! Kanskje flere begynner å våkne??

Anonymkode: b447b...3fc

Joda - men det admin skriver er jo ikke realiteten der inne selv om det burde være det..

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En la ut bilde av en tatovering hun hadde funnet på nett, og skrev at hun skulle ta en lik. Noen reagerte på at hun skulle kopiere andres tatovering, og ba henne tenke seg om før hun gjorde det, siden det er respektløst ovenfor tatovøren og personen med tatoveringen. Litt av et svar som kom :sulosi: Hjelpe meg for en utbrodering om familielivet.

hjelpes.jpg

Anonymkode: 56218...5d3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En la ut bilde av en tatovering hun hadde funnet på nett, og skrev at hun skulle ta en lik. Noen reagerte på at hun skulle kopiere andres tatovering, og ba henne tenke seg om før hun gjorde det, siden det er respektløst ovenfor tatovøren og personen med tatoveringen. Litt av et svar som kom :sulosi: Hjelpe meg for en utbrodering om familielivet.

hjelpes.jpg

Anonymkode: 56218...5d3

Det var mye utbrodering, ja. Men er enig med henne ang tatoveringen, når den ligger på en nettside er det da ingen som kan bli sur hvis noen "hermer" og velger seg den tatoveringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

 

Altså, hvis noe kommer ut en vei, så kommer det også inn andre veien :P Uavhengig om hinna finnes eller ei.

IMG_20170226_145100.png

Anonymkode: 3c8c8...836

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har noen der ute opprettet en jentegruppe på facebook kalt "Revehiet".. Er en jentegruppe, men de er ulike fra hønehjørnet sier de... Ulike hvordan om jeg tørr spørre? 😂 Her postes det jo akkurat det samme som på hønehjørnet, spørsmål om div og mye annet slik som hva gjør du ikveld, la oss leke en lek osv.. Er de ute etter å få like mye "fame" som hønehjørnet? 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte en gruppe som heter Musebolet. Fordi jeg kan og fordi den kommer til å bli kjempeunik og sånn. Og veldig lukket med taushetsplikt og greier.

Edit: det finnes visst allerede en gruppe som heter MUSEBOLE. Damn it.

Endret av Ardwinna
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musebole må handle om kroppsbyggende mus, så jeg tror du kan trygt starte bolet :P

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg skal starte en gruppe som heter Musebolet. Fordi jeg kan og fordi den kommer til å bli kjempeunik og sånn. Og veldig lukket med taushetsplikt og greier.

Edit: det finnes visst allerede en gruppe som heter MUSEBOLE. Damn it.

Bilderesultat for mus vektløfting

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Musebole må handle om kroppsbyggende mus, så jeg tror du kan trygt starte bolet :P

Anonymkode: 6d52c...a15

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

 

Altså, hvis noe kommer ut en vei, så kommer det også inn andre veien :P Uavhengig om hinna finnes eller ei.

IMG_20170226_145100.png

Anonymkode: 3c8c8...836

Ei som svarte "hvordan vet dere at den ikke finnes om jeg tørr spørre? For jeg vet nemlig". Og når folk spørr hvordan hun vet, siden jomfruhinna ikke finnes, så svarer hun ikke :fnise: 

Anonymkode: 2ac4f...486

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud og Jesus Kristus. Når noen kommer med en fin forklaring og får dette svaret:

Sitat

Gratulerer at du er så heldig at du er ekspert på jomfruhinnen da

Det minner meg om da jeg kalte en klassevenninne englebarn siden hun alltid gjorde alle leksene sine. Ja, det var slemt, men det var på barneskolen. Skulle tro enkelte der har dumpa i 15 år.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Chroma skrev:

Det var mye utbrodering, ja. Men er enig med henne ang tatoveringen, når den ligger på en nettside er det da ingen som kan bli sur hvis noen "hermer" og velger seg den tatoveringen.

Denne posten har alle dtette e ingrediensene! :mynona:Alt ifra selve tematikken, alle skrivefeilene og den grenseløse og skamløse utleveringen :popcorn:

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei som svarte "hvordan vet dere at den ikke finnes om jeg tørr spørre? For jeg vet nemlig". Og når folk spørr hvordan hun vet, siden jomfruhinna ikke finnes, så svarer hun ikke :fnise: 

Anonymkode: 2ac4f...486

Nydelig denne også :rodmer:

Endret av Perle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Musebole må handle om kroppsbyggende mus, så jeg tror du kan trygt starte bolet :P

Anonymkode: 6d52c...a15

Eller kanskje en gruppe for dem som vil ha trangere mus og velger å jukse musklene sterkere?
"Hun hadde veldig mørk stemme og mye kroppshår, men strammere mus har jeg ikke vært borti!"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, February 25, 2017 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Den posten og svarene får meg til å tenke at det er litt håp for folkene der inne likevel. 😊 Spesielt svaret til en admin var bra! Kanskje flere begynner å våkne??

Anonymkode: b447b...3fc

Hva mener admin der inne? Ser noen høner ikke det betyr noe,for det er en lukket gruppe. Så om du deler ting om barn;familie, x....det er en lukket gruppe.😂😂😂😂😂Vet de at om en lukket gruppe har mer enn 10-12 medlemmer,så er den offentlig. Det er en fornærmelse mot høner,og bruke dette navnet på gruppa

Anonymkode: 3b0e2...0b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...