Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Klarer ikke helt å se den store forskjellen på den gruppa og denne tråden egentlig. Dere henger ut folk like mye her som i noen av de innleggene på den gruppa. At det er voksne folk bak alle kommentarene her, har jeg vondt for å tro.

Husk at på Hønehjørnet, er det lav aldersgrense, og innlegg som ikke skulle vært der, kan forekomme. Jeg er enig i at noen av innleggene er upassende, men det kan skje hvor som helst.

Når det er sagt, vil jeg tro at mange her inne har tenåringer, og kanskje må dere bite i dere mye av det dere har skrevet her den dagen DERES barn poster innlegg på en gruppe/nettet som kanskje ikke er helt gjennomtenkt.

Det fine med den gruppa, er at man kan ta opp hva som helst, uten å bli gjort narr av. Mange har spørsmål man ikke tør å spørre foreldrene sine om. Tenker at det kan være veldig positivt, spesielt med tanke på at det er damer helt opp ti60 år som er medlem.

Og bare så det er sagt, så er ikke admin rasende. Da må dere lese en gang til ;)

Synd og vondt at det har blitt sånn at det gjelder å henge ut mennesker så mye som mulig. Komme med oppgulp hvis man ikke er enig, og være så stygg som mulig i kommentarfeltet. Det er rett og slett trist. Tenk dere om!

Anonymkode: d884a...72f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drama i hønehjørnet nå, det er vist kjent at gruppa har fått egen KG tråd, admin er pissed og mener det er fordi folk er sjalu,,,,,ehhhh jadda kjempesjalu på dere høner:fnise:

 

.....:popcorn:

Anonymkode: 184f1...b03

Finner ikke det innlegget jeg😢. Er det jeg som er blind eller? 

Ser gruppa allerede lekker over til tråden nå.

Anonymkode: b3ef9...aba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke helt å se den store forskjellen på den gruppa og denne tråden egentlig. Dere henger ut folk like mye her som i noen av de innleggene på den gruppa. At det er voksne folk bak alle kommentarene her, har jeg vondt for å tro.

Husk at på Hønehjørnet, er det lav aldersgrense, og innlegg som ikke skulle vært der, kan forekomme. Jeg er enig i at noen av innleggene er upassende, men det kan skje hvor som helst.

Når det er sagt, vil jeg tro at mange her inne har tenåringer, og kanskje må dere bite i dere mye av det dere har skrevet her den dagen DERES barn poster innlegg på en gruppe/nettet som kanskje ikke er helt gjennomtenkt.

Det fine med den gruppa, er at man kan ta opp hva som helst, uten å bli gjort narr av. Mange har spørsmål man ikke tør å spørre foreldrene sine om. Tenker at det kan være veldig positivt, spesielt med tanke på at det er damer helt opp ti60 år som er medlem.

Og bare så det er sagt, så er ikke admin rasende. Da må dere lese en gang til ;)

Synd og vondt at det har blitt sånn at det gjelder å henge ut mennesker så mye som mulig. Komme med oppgulp hvis man ikke er enig, og være så stygg som mulig i kommentarfeltet. Det er rett og slett trist. Tenk dere om!

Anonymkode: d884a...72f

Jeg forstår ikke helt hva du mener, så det kan være jeg misforstår deg.

Kommentar til det uthevede: Sorry, men det er ikke de unges nettvett jeg er bekymret for, men mødrene. Både i høehjørnet og andre grupper på nett så er det de voksne, som regel mødrene, som deler mest og blir mest opprørt over att de ikke får dele intime bilder og tanker. De unge har vokst opp med nett og VET at ting deles og at grupper er offentlig.

Kommentarfeltet, mener du inne på hønehjørnet? Hvis du leser her i tråden så er det ulike folk som skriver her og som kommenterer der inne på Hønehjørnet. De som er her på KG bare leser, fordi de vet at det ikke nytter å si noe konstruktiv kritikk inne på Hønehjørnet. For da skrikes det bare om at man er troll, dum, hetser etc som ødelegger morroa for andre. Regler og nettvett? nesj, det er for de andre.

 

PS: Å skrive på hønehjørnet er faktisk MER offentlig enn å stille seg på karl Johan og skrike ut sitt budskap! 

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke helt å se den store forskjellen på den gruppa og denne tråden egentlig. Dere henger ut folk like mye her som i noen av de innleggene på den gruppa. At det er voksne folk bak alle kommentarene her, har jeg vondt for å tro.

Husk at på Hønehjørnet, er det lav aldersgrense, og innlegg som ikke skulle vært der, kan forekomme. Jeg er enig i at noen av innleggene er upassende, men det kan skje hvor som helst.

Når det er sagt, vil jeg tro at mange her inne har tenåringer, og kanskje må dere bite i dere mye av det dere har skrevet her den dagen DERES barn poster innlegg på en gruppe/nettet som kanskje ikke er helt gjennomtenkt.

Det fine med den gruppa, er at man kan ta opp hva som helst, uten å bli gjort narr av. Mange har spørsmål man ikke tør å spørre foreldrene sine om. Tenker at det kan være veldig positivt, spesielt med tanke på at det er damer helt opp ti60 år som er medlem.

Og bare så det er sagt, så er ikke admin rasende. Da må dere lese en gang til ;)

Synd og vondt at det har blitt sånn at det gjelder å henge ut mennesker så mye som mulig. Komme med oppgulp hvis man ikke er enig, og være så stygg som mulig i kommentarfeltet. Det er rett og slett trist. Tenk dere om!

Anonymkode: d884a...72f

Det folk reager på er jo hvor MYE privat som deles der, gjerne om andre enn medlemmene selv, barn, kjærester etc. Folk i gruppa skjønner virkelig ikke at en lukket gruppe på 30 000  ikke er hemmelig! Og det er jo tydlig at mange der inne ikke skjønner hvorfor dagbladet lagde en sak om gruppa. 

Anonymkode: 184f1...b03

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er rett og slett trist. 

Anonymkode: d884a...72f

Hønehjørnet er trist. 

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser admin skriver at hun personlig blir uthengt her. Hun må seriøst kødde. Eller har jeg oversett noe i tråden her?

Anonymkode: b3ef9...aba

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drama i hønehjørnet nå, det er vist kjent at gruppa har fått egen KG tråd, admin er pissed og mener det er fordi folk er sjalu,,,,,ehhhh jadda kjempesjalu på dere høner:fnise:

 

.....:popcorn:

Anonymkode: 184f1...b03

Yes, nå kommer vi til å få dem hit. Kommer vi til å måtte lære dem hva nettvett er eller kommer det til å bli noe sure innlegg om at det er ikke er lov å kritisere Hønehjørnet?

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser admin skriver at hun personlig blir uthengt her. Hun må seriøst kødde. Eller har jeg oversett noe i tråden her?

Anonymkode: b3ef9...aba

Nå skal hun anmelde 😂

Anonymkode: ec5c7...bdf

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå skal hun anmelde 😂

Anonymkode: ec5c7...bdf

Tuller du? :P

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal admin politianmelde de som har gått til personangrep på henne her i tråden. Ser noen hva som kan være verdt å anmelde? Greit at det ikke er hyggelig å skrive at admin er stokk dum, gretten osv., men det er da vitterlig ikke ulovlig.

Anonymkode: 6b5a5...3e8

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å sitte her å snakke dritt bak anonyme navn, må jeg si at er skikkelig kult.. Snakk om å kaste stein, når man sitter i glasshus. Det å sitte å klage på hva som foregår der inne, gjør ikke dette forumet noe bedre. Dere burde være stolte av dere selv.. God jul!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du? :P

Anonymkode: 09885...e6d

Nå er admin i gruppa her merker jeg 

Anonymkode: 19b36...038

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tråden på hønehjørnet stengt. Istedenfor for å ta debatten. For det ble faktisk tilløp til en god debatt der, ikke utelukkende ros og støtte, så stenges den. Synes jeg faktisk er feigt av admin gruppen. 

Dere er tydeligvis her inne og leser. Utfordrer dere til å ta debatten angående gruppa og personvern istedet for å feige ut. Tydeligvis ok å oute både menn og barn, men en debatt om gruppa tar dere ikke. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Blå politibil skrev:

Nå er tråden på hønehjørnet stengt. Istedenfor for å ta debatten. For det ble faktisk tilløp til en god debatt der, ikke utelukkende ros og støtte, så stenges den. Synes jeg faktisk er feigt av admin gruppen. 

Dere er tydeligvis her inne og leser. Utfordrer dere til å ta debatten angående gruppa og personvern istedet for å feige ut. Tydeligvis ok å oute både menn og barn, men en debatt om gruppa tar dere ikke. 

De gjør alltid dette. Om det ikke blir mye støtte og mange likes stenger de tråder. Eller hvis de ikke har full kontroll. Eller hvis noen er uenige. Eller hvis de føler seg truet av andres intelligens. De leser alt her nå og skal snart skrive langt sutre tråd 😪

Anonymkode: 19b36...038

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke helt å se den store forskjellen på den gruppa og denne tråden egentlig. Dere henger ut folk like mye her som i noen av de innleggene på den gruppa. At det er voksne folk bak alle kommentarene her, har jeg vondt for å tro.

Husk at på Hønehjørnet, er det lav aldersgrense, og innlegg som ikke skulle vært der, kan forekomme. Jeg er enig i at noen av innleggene er upassende, men det kan skje hvor som helst.

Når det er sagt, vil jeg tro at mange her inne har tenåringer, og kanskje må dere bite i dere mye av det dere har skrevet her den dagen DERES barn poster innlegg på en gruppe/nettet som kanskje ikke er helt gjennomtenkt.

Det fine med den gruppa, er at man kan ta opp hva som helst, uten å bli gjort narr av. Mange har spørsmål man ikke tør å spørre foreldrene sine om. Tenker at det kan være veldig positivt, spesielt med tanke på at det er damer helt opp ti60 år som er medlem.

Og bare så det er sagt, så er ikke admin rasende. Da må dere lese en gang til ;)

Synd og vondt at det har blitt sånn at det gjelder å henge ut mennesker så mye som mulig. Komme med oppgulp hvis man ikke er enig, og være så stygg som mulig i kommentarfeltet. Det er rett og slett trist. Tenk dere om!

Anonymkode: d884a...72f

 

Du skjønner tydeligvis ikke hvor mange som sitter på sidelinjen inne på Hønehjørnet bare for å gjøre narr av eller le, men det er mange. 

Anonymkode: d4759...9b7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er klart man må diskutere gruppen her, når det ikke er lov å diskutere gruppen i gruppen det gjelder. Jeg er 54 år, rimelig reflektert, og aksepterer ikke at jentunger skal sitte og vurderer om jeg skal få lov til å lage et innlegg eller ikke. 

Anonymkode: 6861f...64c

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjør alltid dette. Om det ikke blir mye støtte og mange likes stenger de tråder. Eller hvis de ikke har full kontroll. Eller hvis noen er uenige. Eller hvis de føler seg truet av andres intelligens. De leser alt her nå og skal snart skrive langt sutre tråd 😪

Anonymkode: 19b36...038

Ja. Man begynner å lure.

 

La debatten på gruppa gå da! Å kvele meningsmotstandere er det feigeste jeg ser. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstremt mange slemme jenter der. Om man ikke har samme mening som enkelte er man dum og fortjener å råtne i helvette. Jeg så tre jenter råtte seg sammen som en liten grusom gjeng mot et annet medlem der i går fordi hun hadde en annen mening enn en av jentene i gjengen, som senere fikk to venninner til å kommentere også, ungdomsskolen på Internett liksom .. Jeg blir nesten, men bare nesten, trist. 

 

Og ja. Dere må være forsiktige, admin har anmeldt dette. Er det lov å le? :) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart man må diskutere gruppen her, når det ikke er lov å diskutere gruppen i gruppen det gjelder. Jeg er 54 år, rimelig reflektert, og aksepterer ikke at jentunger skal sitte og vurderer om jeg skal få lov til å lage et innlegg eller ikke. 

Anonymkode: 6861f...64c

Så fremt du lager innlegg som ikke går mot reglene - akkurat som her på KG - så kan du da legge ut tråder til krampa tar deg!! 

Anonymkode: fd598...bda

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...