Gå til innhold
  • Kunngjøringer

• Tekola

Vil du være med på å forme Kvinneguidens forum?   21. feb. 2018

Er du en engasjert bruker, som gjerne blir med på å gjøre forumet vårt bedre? Har du ideer og forslag til endringer som kunne vært gjort for å tilrettelegge for gode diskusjoner?  Se mer informasjon her.
Blå politibil

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er maaaange som er medlem for å le. Ped-leder I barnehagen til mine unger er med og vi har faktisk snakket om gruppen en gang vi hadde litt god tid og min var første som ble levert. Snakket om utlevering av unger på nett. Hun er med for å peke og le hun også. Det er lett å søke opp navn og se hvilke poster de har kommentert og likt på. :)

Anonymkode: 0598f...165

Ja, hadde ikke reagert om de var medlem for underholdningen sin del. Men om de hadde vært en av dem som gladelig deler ut informasjon om størrelsen til partneren sin, seksuelle preferanser, om hun foretrekker hår på ''høna'' hadde jeg nok ikke klart å se på henne igjen, enda mindre kommet meg igjennom en foreldresamtale :fnise:

Anonymkode: 68a73...a37

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juliannaos

Er en mor som spør etter FARGER å bruke til datterens konfirmasjonsbord. Hun nevner at det ikke skal være rosa fordi datteren liker motor osv. Må le av alle de som ikke nevner farger, men sier at det hadde vært kult å pynte med muttere, skiftenøkkel osv. Høres stchiiilig ut🤣

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
20 minutter siden, Juliannaos skrev:

Er en mor som spør etter FARGER å bruke til datterens konfirmasjonsbord. Hun nevner at det ikke skal være rosa fordi datteren liker motor osv. Må le av alle de som ikke nevner farger, men sier at det hadde vært kult å pynte med muttere, skiftenøkkel osv. Høres stchiiilig ut🤣

Litt utenfor tema, men jeg var i en 30-års dag en gang for en som var glad i traktorer/motor osv, og det var skikkelig gjenomført med traktorkake og skiftenøkler til pynt. Ikke at jeg ville hatt det slik selv, men måten det var gjort på så ble det faktisk veldig stilig :) 

Anonymkode: 2e457...ee9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her