Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Personen som jobbet på bensinstasjonen tok det som en selvfølge at kunden valgte zerobrus og grovt brød for å prøve være sunn til baconcheeseburgeren sin, og gjorde narr av dette.  

Har 3 år på bensinstasjon bak meg, og jeg dreit loddrett i hva folk bestilte så lenge de var hyggelige. No judgement fra meg :)

Anonymkode: d3d54...34f

Nei, det gjorde «personen som jobbet på bensinstasjonen» sannelig ikke, for det var jeg som skrev det innlegget. Selvfølgelig er det noen som velger grovt brød og zero pga smakspreferanser, men her er det skrevet etter «stort sett», ikke alle tilfeller. Ikke alt er svart-hvitt her i verden.

Når kundene selv sier «grovt, må jo være litt sunn også he he» er det jo en selvfølge😉 I tillegg ser man forskjell på folk (evt kjenner de fra før). Veldig ofte er det de største kundene som kommer med slike bestillinger, rart du ikke har merket det du som har hele 3år bak disken:) 

En er ikke automatisk dømmende fordi om en legger merke til hva kundene bestiller og kan tenke at det er litt morsomt. Igjen, alt er ikke svart-hvitt.

I tillegg: dette eksemplet var satt i sammenheng med sjefshønas diett, tror du hun velger «alle» lett og proproduktene sine fordi hun synes det smaker bedre?

Anonymkode: 3c418...8ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjorde «personen som jobbet på bensinstasjonen» sannelig ikke, for det var jeg som skrev det innlegget. Selvfølgelig er det noen som velger grovt brød og zero pga smakspreferanser, men her er det skrevet etter «stort sett», ikke alle tilfeller. Ikke alt er svart-hvitt her i verden.

Når kundene selv sier «grovt, må jo være litt sunn også he he» er det jo en selvfølge😉 I tillegg ser man forskjell på folk (evt kjenner de fra før). Veldig ofte er det de største kundene som kommer med slike bestillinger, rart du ikke har merket det du som har hele 3år bak disken:) 

En er ikke automatisk dømmende fordi om en legger merke til hva kundene bestiller og kan tenke at det er litt morsomt. Igjen, alt er ikke svart-hvitt.

I tillegg: dette eksemplet var satt i sammenheng med sjefshønas diett, tror du hun velger «alle» lett og proproduktene sine fordi hun synes det smaker bedre?

Anonymkode: 3c418...8ab

NOK nå. 

Anonymkode: 95839...415

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fremstår de fleste medlemmer der,som mindre intelligente (de fleste, sier ikke alle). Man ser jo fort det i spørsmål som handler om hva de jobber som, ingen som svarer advokat, økonomer, sykepleiere, etc. var også ei som spurte om det var noen advokater der inne som kunne hjelpe henne, ingen respons 🙈 De fleste har masse barn og virker som de kjeder seg hjemme.

men det er verdt å sjekke ut Kvinneforum gruppen, der er det enda mer drama, var ei som trengte mental støtte da hun skulle s opp med kjæresten hennes i morgen, som hadde mishandlet henne i flere år (psykisk og fysisk vold). Jeg tok screenshot av dette for å vise ei venninne hva som blir lagt ut på disse sidene. Posten ble slettet, men jeg kunne lett ha sendt screenshoten til hennes type som blir hengt ut på nett. Hun stod i forhold med han på profilen, med fult navn. Jeg hadde også 3 felles venner med denne fyren.

Jeg sendte IKKE screenshot, og ville aldri ha gjort det. Men vil bare si hvor lett og fort gjort det er. Du vet ikke hvem disse 80000 meldmemne er eller hva de gjør! Folk må virkelig tenke seg om. Plutselig henger du ut typen din, som er kompis til noen i gruppen. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tverrbukker, her er det snakk om de som drikker zerobrus pga innholdet/slanking, ikke fordi de nødvendigvis synes det er den beste brusen. 

Anonymkode: 3c418...8ab

Hvordan vet man som ansatt på bensinstasjon at noen som bestiller hamburger med grovt brød og Cola Zero slanker seg? :klo: Kanskje de spiser sunt de andre 6 dagene i uka? Uansett er det bedre å velge grovt brød og brus uten sukker selv om man spiser en usunn hamburger med chips. Man er jo ikke uvitende fordi man spiser usunt. Tror nok de fleste vet at et salatblad ikke gjør en hamurgertallerken sunn. 

Endret av penny_
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det gjorde «personen som jobbet på bensinstasjonen» sannelig ikke, for det var jeg som skrev det innlegget. Selvfølgelig er det noen som velger grovt brød og zero pga smakspreferanser, men her er det skrevet etter «stort sett», ikke alle tilfeller. Ikke alt er svart-hvitt her i verden.

Når kundene selv sier «grovt, må jo være litt sunn også he he» er det jo en selvfølge😉 I tillegg ser man forskjell på folk (evt kjenner de fra før). Veldig ofte er det de største kundene som kommer med slike bestillinger, rart du ikke har merket det du som har hele 3år bak disken:) 

En er ikke automatisk dømmende fordi om en legger merke til hva kundene bestiller og kan tenke at det er litt morsomt. Igjen, alt er ikke svart-hvitt.

I tillegg: dette eksemplet var satt i sammenheng med sjefshønas diett, tror du hun velger «alle» lett og proproduktene sine fordi hun synes det smaker bedre?

Anonymkode: 3c418...8ab

Hvorfor i det hele tatt, skrive om kundene dine i en Facebook gruppe😂 Hadde jeg aldri funnet på å gjøre og jeg er medlem der selv 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, jentefranorge skrev:

Nå fremstår de fleste medlemmer der,som mindre intelligente (de fleste, sier ikke alle). Man ser jo fort det i spørsmål som handler om hva de jobber som, ingen som svarer advokat, økonomer, sykepleiere, etc. var også ei som spurte om det var noen advokater der inne som kunne hjelpe henne, ingen respons 🙈 De fleste har masse barn og virker som de kjeder seg hjemme.

Det er godt mulig at det er advokater der da folk gjerne vil ha betalt for jobben de gjør. 

Anonymkode: 3c8c8...836

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er godt mulig at det er advokater der da folk gjerne vil ha betalt for jobben de gjør. 

Anonymkode: 3c8c8...836

Tviler sterkt, mine tre advokatvenner er ikke medlem der for å si det slikt. Finnes nok noen, men da er de nok der for underholdningen. Er ikke de som kommenterer i hytt og pine ;-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Hvorfor i det hele tatt, skrive om kundene dine i en Facebook gruppe😂 Hadde jeg aldri funnet på å gjøre og jeg er medlem der selv 

Øhh i ei facebookgruppe? :klo: Høres ut som du er medlem i den gruppa ja, og antageligvis ei av de hønene som ikke leser posten før du svarer. Her har det aldri vært snakk om å skrive om kunder på facebook, men som et eksempel i en tråd under anonymfunksjon. 

Anonymkode: 3c418...8ab

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jentefranorge skrev:

Tviler sterkt, mine tre advokatvenner er ikke medlem der for å si det slikt. Finnes nok noen, men da er de nok der for underholdningen. Er ikke de som kommenterer i hytt og pine ;-) 

 

Jeg dævver av hvor fjern jeg er noen ganger😂 Jeg tok bort noe av teksten🙈 Mente: "godt mulig det er advokater der, men de svarer ikke på slike tråder uten å vite hva det handler om fordi de vil ha betalt for jobben de gjør." 

Anonymkode: 3c8c8...836

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars fyr? Hvorfor? Skrev «enten anmelder du, ellers gjør vi det»

Anonymkode: a71c2...0fa

Folk vet jo ikke om han har gjort noe galt! Her får han anklagelser og trusler på noe som så langt bare er et rykte!

Hønene gikk LANGT over streken!! Det er virkelig ikke greit å sende slike meldinger til ukjente folk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Dagens spørsmål!
Er det okey at beste venner/ venniner sender meldinger til din kjæreste/ektefelle?

Uhørt! :P haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun dama seriøs om å putte føttene i grøt? Jeg klarer ALDRI forstå om folk er dumme, eller humoristiske...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, penny_ skrev:

Uhørt! :P haha

og hun som svarte; er det bestekompisen til typen min, så det det greit. men om det er min bestevenn som sender til min kjæreste, så burde man tenke litt over det. 

altså????

Anonymkode: f1a4b...906

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser veldig mange svarer ja at det er normalt å sende meldinger til kjærestens venner. For oss er det unormalt. Vi har vært sammen i 6 år og jeg har aldri hverken mottat meldinger fra hans venner, eller at mine har sendt til han. Det har aldri falt meg inn å sende melinger til hans venner ila av de 6 årene. Hadde det vært suprise fest som skulle arrangeres så er jo det selvfølgelig noe annet.

også skal jeg nevne at ila alle mine leveår, har jeg aldri mottat meldinger fra mine venninnes kjæreste heller, akkurat som jeg aldri har sendt meldinger til mine venninners kjæreste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal lage en falsk fb side der jeg skal begynne å ta imot beskjeder jeg kan videreformidle til hønene sine kjærester/venner ol. Der folk vil informere anonymt hva hønene går rundt å sier om de, utleverer ol på en gruppe med 80k.

Anonymkode: d1110...e21

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skal lage en falsk fb side der jeg skal begynne å ta imot beskjeder jeg kan videreformidle til hønene sine kjærester/venner ol. Der folk vil informere anonymt hva hønene går rundt å sier om de, utleverer ol på en gruppe med 80k.

Anonymkode: d1110...e21

Bare for å lage faen? Skjønner ikke hvorfor du vil være med på å fyre opp under dramaet deres, ser du har postet noe liknende som dette i oversharingstråden også. 

Anonymkode: d3d54...34f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å lage faen? Skjønner ikke hvorfor du vil være med på å fyre opp under dramaet deres, ser du har postet noe liknende som dette i oversharingstråden også. 

Anonymkode: d3d54...34f

Kan jo være at h*n synes at det er greit å få beskjed hvis noen henger ut kjæresten og sladrer om vedkommende

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å lage faen? Skjønner ikke hvorfor du vil være med på å fyre opp under dramaet deres, ser du har postet noe liknende som dette i oversharingstråden også. 

Anonymkode: d3d54...34f

Ja den ble posta i feil gruppe.

Anonymkode: d1110...e21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...