Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Ifølge snap så har den stoppet opp, men hun gir ikke opp 😂 grådige kvinnemenneske!

Anonymkode: a9fca...177

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Det finnes fortsatt ekte kjærlighet :klemmer:

Anonymkode: fee1e...314

Helt riktig. Mannen min og jeg flyttet sammen etter 4 uker. Giftet oss året etter og nå har vi vær gift i 19 år. Men det tilhører sjeldenhetene og vi hadde ikke barn fra før. Fremdriften hadde vært helt annerledes hvis jeg hadde et barn fra før!

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge snap så har den stoppet opp, men hun gir ikke opp 😂 grådige kvinnemenneske!

Anonymkode: a9fca...177

Jeg får ikke snapen opp på snapstoryen min. Må hun godkjenne meg?

Anonymkode: cfab1...447

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 9.53, AnonymBruker skrev:

En tråd om #metoo, fyyyy faaaaaaen hvor trangsynte noen er! Mange bagatelliserer det, st å bli klapsa på stumpen da ingenting å hyle for. De kaller det konsekvent «hylekor», feminisme er teit (fordi hun vil være hjemme med barna, derfor er hun ikke feminist). Jeg blir skuffet over «mine medsøstre» som ikke evner å se lenger enn nesetippen.

Anonymkode: 2ac4f...486

Jeg vet akkurat hva du snakker om, fordi jeg var veldig aktiv med kommentarer på den posten. HATER HØNEHJØRNET!

 

Men klarer ikke forlate den fordi den er så forferdelig stygg å følge med på :fnise:

Endret av Sphynx
skreiveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får ikke snapen opp på snapstoryen min. Må hun godkjenne meg?

Anonymkode: cfab1...447

Ja, får ikke sett noe hvis ikke hun har lagt deg til som venn.. men har vært stille der over lang tid nå så du går ikke glipp av noe 😜😜. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QzpXmgy.jpg

Å, ja, han Kristoffer fra Alta!

... det bor nesten 15 000 mennesker i Alta, og sikkert mer enn én Kristoffer. 

:hoho:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, penny_ skrev:

QzpXmgy.jpg

Å, ja, han Kristoffer fra Alta!

... det bor nesten 15 000 mennesker i Alta, og sikkert mer enn én Kristoffer. 

:hoho:

Men de hadde iallefall dolly i Alta før :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig med den godt voksne dama som livestreamer og damper på nesten daglig?

Anonymkode: 394bf...03a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det egentlig med den godt voksne dama som livestreamer og damper på nesten daglig?

Anonymkode: 394bf...03a

Mor til sjefshøna. 

 

Anonymkode: 0598f...165

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mor til sjefshøna. 

 

Anonymkode: 0598f...165

Ikke Katinka. 

Anonymkode: 556c5...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har sjefen "skinna" seg? 

Jeg har tatt litt avstand til hønehjørnet i det siste (ubevisst fordi det er flere innlegg fra kvinneforum på Facebook atm) så jeg har ikke fått det med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endrer de på varigheten på spleisen? Hver gang jeg sniker på den er det over 90 dager igjen... har vært det lenge...

Anonymkode: 821ca...ae3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GulSitron skrev:

Hvorfor har sjefen "skinna" seg? 

Jeg har tatt litt avstand til hønehjørnet i det siste (ubevisst fordi det er flere innlegg fra kvinneforum på Facebook atm) så jeg har ikke fått det med meg. 

Pga hjemmebleking gone wrong...halve håret ble svidd bort. 

Anonymkode: f57d0...320

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en navnetråd. En som kjeder seg, og lurer på det fineste gutte/jente-navnet. De fleste svarer sine egne barns sine navn. Er ikke måte på hvor spesielle navn de gir barna. Har lyst til å poste at fineste jentenavnet er Macrella og fineste guttenavner er Zanzibar. Om noen poengterer at dette var litt for spesielle navn, så vil jeg da bare påpeke de andre sine forslag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Juliannaos skrev:

Nok en navnetråd. En som kjeder seg, og lurer på det fineste gutte/jente-navnet. De fleste svarer sine egne barns sine navn. Er ikke måte på hvor spesielle navn de gir barna. Har lyst til å poste at fineste jentenavnet er Macrella og fineste guttenavner er Zanzibar. Om noen poengterer at dette var litt for spesielle navn, så vil jeg da bare påpeke de andre sine forslag. 

Er ein der som skriv: "Leander og Malla."

Bilderesultat for malle fisk

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere de 234 kommentarene er? Joda, det er nesten utelukkende hjerter eller tomler. Smarte folk :fnise:

2017-12-18-03-18-18.jpg

Anonymkode: baa8d...2c0

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Amantheia skrev:

Er ein der som skriv: "Leander og Malla."

 

Burde bytte ut Leander med Ciklide. Både spesielt og idiotisk.

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Juliannaos skrev:

Nok en navnetråd. En som kjeder seg, og lurer på det fineste gutte/jente-navnet. De fleste svarer sine egne barns sine navn. Er ikke måte på hvor spesielle navn de gir barna. Har lyst til å poste at fineste jentenavnet er Macrella og fineste guttenavner er Zanzibar. Om noen poengterer at dette var litt for spesielle navn, så vil jeg da bare påpeke de andre sine forslag. 

ÅÅÅH jeg elsker de trådene :fnise::fnise::fnise: FY FAEN SÅ STYGGE NAVN!!!!! Hva faen kjer med Emrikianus Maximeteron og Alexadrianina Ea ?? Hver gang det er en sånn post med rare og nymoderne navn, har jeg høytlesning til gubben også ler vi oss skakk ihjel. Pleier forsåvidt å skrive Analius som tullesvar med masse hjerter for å slenge meg på med fint og unikt navn :alice:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til famøse Nova Diamante fra de unge mødre svarte i tråden og hun venter en gutt, navnet vil hun ikke avsløre. 

Blir det like legendarisk...? 

Anonymkode: 0598f...165

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphynx skrev:

ÅÅÅH jeg elsker de trådene :fnise::fnise::fnise: FY FAEN SÅ STYGGE NAVN!!!!! Hva faen kjer med Emrikianus Maximeteron og Alexadrianina Ea ?? Hver gang det er en sånn post med rare og nymoderne navn, har jeg høytlesning til gubben også ler vi oss skakk ihjel. Pleier forsåvidt å skrive Analius som tullesvar med masse hjerter for å slenge meg på med fint og unikt navn :alice:

Jeg pleier å ta screenshot og sende til en kollega, også bruker vi det som internhumor når vi er sammen. Navnetrådene i seg selv er grunn nok til å være medlem i HH!

Anonymkode: cfab1...447

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...