Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg vet at denne tråden er til for å latteliggjøre andre (ikke misforstå, jeg elsker tråden og liker å ha noen å le av andre med. I dig you ;) ), men jeg er litt enig med de som synes at det er unødvendig å snakke nedlatende til henne. Da jeg gikk på ungdomsskolen lærte vi av helsesøster og kontaktlærer at "ingen spørsmål er dumme", og det har jeg ment siden. Selvfølgelig vet jeg at mange spørsmål er dumme, men vi må la folk tørre å spørre uten å bli mobbet for det : )

Denne dama burde absolutt visst det, men hva er egentlig meningen med å fortelle henne at hun er en idiot? Ta det heller rett hit :D

Jeg er grunnleggende uenig i det utsagnet. 

Anonymkode: fbb94...527

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter en tier på at folk som "velger" kontantkort har betalingsanmerkninger og ikke får tegne ordinære abonnement. 

Anonymkode: 913e2...866

Da jeg ble sammen med samboeren min hadde han mange betalingsanmerkninger og gjeld, men telefonabonnement var likevel ikke noe problem. Visstnok det eneste det virker som at man som gjeldsslave kan få...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tibbie skrev:

Da jeg ble sammen med samboeren min hadde han mange betalingsanmerkninger og gjeld, men telefonabonnement var likevel ikke noe problem. Visstnok det eneste det virker som at man som gjeldsslave kan få...

Hm. Var det Talkmore? Mener det var dem som reklamerte med at de ikke foretok kredittsjekk. Det er riktignok noen år siden, men det kan være det fortsatt gjelder. (Eller at det var et helt annet selskap.:P

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter en tier på at folk som "velger" kontantkort har betalingsanmerkninger og ikke får tegne ordinære abonnement. 

Anonymkode: 913e2...866

Onecall har et abonnement som ikke kredittsjekker så det går det an å ha selv om man har betalingsanmerkninger. 

 

Anonymkode: b97aa...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Var det Talkmore? Mener det var dem som reklamerte med at de ikke foretok kredittsjekk. Det er riktignok noen år siden, men det kan være det fortsatt gjelder. (Eller at det var et helt annet selskap.:P

Anonymkode: 913e2...866

Han hadde mange :) Byttet hver gang det dukket opp noen som tilbydde mer data for mindre. Men de er rask til å sperre abonnementet om man ikke betaler etter et par purringer, og så avhengige som folk er av telefon, så prioriterer man gjerne å åpne abonnementet igjen over en øl og en pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanksgiving/Halloween-tråden. Jeg gir meg ende over. Ikke bare refererer flere til YouTube som faktakilder, men det er så mye feil ute og går at jeg blir satt ut. Kanskje noen andre kan ta screenshot, for jeg måtte legge fra meg telefonen da jeg leste at flere mente Canada var en stat i USA.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Poppie skrev:

Thanksgiving/Halloween-tråden. Jeg gir meg ende over. Ikke bare refererer flere til YouTube som faktakilder, men det er så mye feil ute og går at jeg blir satt ut. Kanskje noen andre kan ta screenshot, for jeg måtte legge fra meg telefonen da jeg leste at flere mente Canada var en stat i USA.

:rulle:

Anonymkode: 35531...35d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2017 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Setter en tier på at folk som "velger" kontantkort har betalingsanmerkninger og ikke får tegne ordinære abonnement. 

Anonymkode: 913e2...866

Ingen betalingsanmerkninger her, men bruker fortsatt kontantkort ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poppie skrev:

..., for jeg måtte legge fra meg telefonen da jeg leste at flere mente Canada var en stat i USA.

Og de ler vel av amerikanerne som tror Norge er hovedstaden i Sverige? Canada har eget lag i OL. Om dét ikke er et hint, så vet ikke jeg.  

1 time siden, Sinsiew skrev:

Ingen betalingsanmerkninger her, men bruker fortsatt kontantkort ;)

Interessant! Hva er grunnen til at du velger å betale mer enn du må for å ringe og sende meldinger? Jeg er oppriktig nysgjerrig. :) Jeg vet at noen som lever i skjul benytter seg av slike ting, men da er det jo for at de ikke vil at personnummeret skal knyttes til en adresse eller stå i et register.  

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og de ler vel av amerikanerne som tror Norge er hovedstaden i Sverige? Canada har eget lag i OL. Om dét ikke er et hint, så vet ikke jeg.  

Interessant! Hva er grunnen til at du velger å betale mer enn du må for å ringe og sende meldinger? Jeg er oppriktig nysgjerrig. :) Jeg vet at noen som lever i skjul benytter seg av slike ting, men da er det jo for at de ikke vil at personnummeret skal knyttes til en adresse eller stå i et register.  

Anonymkode: 913e2...866

Fordi jeg bruker rundt 10 kr i mnd eller no, og har ikke funnet noe særlig som "slår" det. Så siden jeg bruker mobilen så sinnsykt sjeldent, gidder jeg ikke :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sinsiew skrev:

Fordi jeg bruker rundt 10 kr i mnd eller no, og har ikke funnet noe særlig som "slår" det. Så siden jeg bruker mobilen så sinnsykt sjeldent, gidder jeg ikke :P

Du er en sjelden art. Følg med så ikke folk sniker seg til å ta bilde av deg, som albino-rådyret på Dovre. :ler: 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Sinsiew skrev:

Fordi jeg bruker rundt 10 kr i mnd eller no, og har ikke funnet noe særlig som "slår" det. Så siden jeg bruker mobilen så sinnsykt sjeldent, gidder jeg ikke :P

Sånn har jeg også gjort i mange år, bare at jeg brukte rundt 25 kroner i måneden. :P Så fikk jeg barn og det tok av litt så fikk abonnement for tre år siden. :fnise:

Anonymkode: 35531...35d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Poppie skrev:

Thanksgiving/Halloween-tråden. Jeg gir meg ende over. Ikke bare refererer flere til YouTube som faktakilder, men det er så mye feil ute og går at jeg blir satt ut. Kanskje noen andre kan ta screenshot, for jeg måtte legge fra meg telefonen da jeg leste at flere mente Canada var en stat i USA.

Til hennes forsvar, tror jeg egentlig bare hun ordla seg litt feil eller ble misforstått, for det hun skrev var at Canada er en del av Amerika, og det har hun jo rett i... men jeg er enig i at det er en teit tråd, er ei der inne som blir nærmest slakta fordi hun ikke deler ut godteri på Halloween. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en sjelden art. Følg med så ikke folk sniker seg til å ta bilde av deg, som albino-rådyret på Dovre. :ler: 

Anonymkode: 913e2...866

Haha, det er jeg sikkert x) Går fortsatt rundt og har musikk på ipoden, og bruker nettet på bussterminalen om jeg trenger det mens jeg er ute :fnise:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg også gjort i mange år, bare at jeg brukte rundt 25 kroner i måneden. :P Så fikk jeg barn og det tok av litt så fikk abonnement for tre år siden. :fnise:

Anonymkode: 35531...35d

Uff, må sikkert kvitte meg med mitt kjære kontantkort når den tid kommer jeg også :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sinsiew skrev:

Uff, må sikkert kvitte meg med mitt kjære kontantkort når den tid kommer jeg også :( 

Når. :fnise:

Anonymkode: 35531...35d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når. :fnise:

Anonymkode: 35531...35d

... Ja? 

Anonymkode: 280b0...700

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når. :fnise:

Anonymkode: 35531...35d

jah, sånn om 48 ish dager.. Bah. Det har jeg faktisk ikke tenkt på en gang, at man kanskje må ha mobilen litt mer tilgjengelig  med barn.. -.- Sjiit! 

Hadde tatt seg ut om jeg satt her med rier, mannen på jobb, min mor på jobb og glemt å fylle på kontantkort :hoho:

Endret av Sinsiew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 10.40, Poppie skrev:

Thanksgiving/Halloween-tråden. Jeg gir meg ende over. Ikke bare refererer flere til YouTube som faktakilder, men det er så mye feil ute og går at jeg blir satt ut. Kanskje noen andre kan ta screenshot, for jeg måtte legge fra meg telefonen da jeg leste at flere mente Canada var en stat i USA.

Går det virkelig an å være så fjern??? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Marisana skrev:

Til hennes forsvar, tror jeg egentlig bare hun ordla seg litt feil eller ble misforstått, for det hun skrev var at Canada er en del av Amerika, og det har hun jo rett i... men jeg er enig i at det er en teit tråd, er ei der inne som blir nærmest slakta fordi hun ikke deler ut godteri på Halloween. 

Canada er ikke en del av USA. Canada er et selvstendig land

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Honey Dew skrev:

Canada er ikke en del av USA. Canada er et selvstendig land

Canada er en del av Amerika. Av verdensdelen Nord Amerika. På samme måte som Norge er en del av Europa. Sikkert det vedkommende mente. Veldig lett for mange å bruke Amerika og USA om hverandre. 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...