Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Poppie skrev:

Var det trådstarter som ble kasta ut? Eller en av de som begynte å krangle med henne?

Vet ikke om det var hun som hadde startet tråden som ble kasta ut. Jeg har bare lest litt hva folk har skrevet om saken jeg, så er ikke helt sikker. Men det var hun som sendte PM til hun som påsto hun hadde spiseforstyrrelser som ble kasta ut. Fordi hun hadde sendt PM uten å ha spurt vedkommende om tillatelse først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd på reglene.
 

Sitat

 

Du kan ikke poste innhold med:

* Latterliggjøring. Tråder og innlegg som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser.

* Kommentarer og vurderinger angående kropp, både ens egen og andres. Kvinneguiden ønsker ikke å være en arena som trigger sykdom og bidrar til kroppspress, vi tillater derfor ikke referanseverdiene høyde og vekt kombinert. Les mer her.

 

Edie, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å presisere: Jeg er medlem på HH kun for underholdingen sin del, men her for en stund siden var det noe jeg følte jeg ikke kunne la være å svare på. Det var spørsmål om Du ville gifte deg med eksen, eller fengsel i ett år. Ingen tvil om at jeg lett hadde gått i fengsel! Viser seg det nå at dama til eksen er medlem:fnise: Han så ut som han hadde lyst til å drepe meg her om dagen, nå aner det meg hvorfor:heks: Det hender han får lyst til det ellers også, så er ikke 100% sikkert de har sett det men da har jeg en forklaring på mord i blikket denne gangen.

Anonymkode: 4c56e...982

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Noen hønepøner her som er avhengig av samboeren? Vi er sammen hele tiden untatt jobb. å blir aldri lei. Jeg må innom jobben hans Før jeg begynner på min egen jobb bare må se han 1f648.png🙈

Det første svaret:

Sitat

Sounds healthy..

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, penny_ skrev:

Det var ei som spurte om hvorfor sjokoladen hennes var blitt hvit. Da ble det krig i kommentarfeltet.

http://imgur.com/a/vPj6s

 

Sjokolade engasjerer da enhver Høne :laugh:

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, penny_ skrev:

Det var ei som spurte om hvorfor sjokoladen hennes var blitt hvit. Da ble det krig i kommentarfeltet.

http://imgur.com/a/vPj6s

 

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjokolade engasjerer da enhver Høne :laugh:

Anonymkode: a1142...84b

Haha, må le av hun sier at ei anna ser ut som hun har spist mye sjokolade i livet sitt :fnise:

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, de holder på ennå. Ei smeller til med "så du tror at du leser på nett" som svar til en kilde. Litt morsomt når hun vil at folk skal tro hennes kilder. :P

Someone is writing a comment... Jeg sitter og oppdaterer for å få med meg bitchinga. Gøy at man har noe å gjøre mens man gynger vugga :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 12.55, Poppie skrev:

Jeg må faktisk si meg enig med den regelen. Nå har jeg aldri postet der (og kommer heller aldri til å gjøre det), men jeg hadde ikke giddet å få mange personlige meldinger om et emne som kan diskuteres i tråden. Hadde jeg f.eks lurt på beste treningsprogram eller sminkemerke eller whatnot så hadde jeg ikke giddet å bli spammet med meldinger om forever living, mary kay, lavkarbo eller spåtjenester. Ser flere spør ts om de kan sende pm i tråder, og ts sier da ja takk eller nei takk. Med tanke på hvor mange som "jobber hjemmefra" i slike grupper, kan man nok raskt ende opp med veldig mange meldinger man ikke ønsker.

Nå aner jeg ikke hva denne pm'en var, men hadde jeg feks skrevet at jeg savnet bestemoren min og fått pm fra en "klarsynt" som hadde en beskjed fra min bestefar så hadde jeg blitt sjukt forbanna.

Enig. Og skriver man et innlegg med et reelt vanskelig spm og noen velger å sende PM med reele tips/råd fordi de faktisk tenker nettvett så er det neppe disse som blir rapportert videre til admin. Jeg vil tro at så lenge den regelen er der så sitter det litt lenger inne å sende Mary Kay eller Forever Living PMer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på snappen deres noen uker nå, og ALLE er jo sykemeldte, hva er greia med det?

Anonymkode: abc45...983

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fulgt med på snappen deres noen uker nå, og ALLE er jo sykemeldte, hva er greia med det?

Anonymkode: abc45...983

Man må vel være det for å ha tid til en sånn snap. Skulle jeg som er i full jobb liksom dratt frem mobilen på jobb og snappet alt mulig av potensiell taushetsbelagt informasjon? I don't think so, og da blir det vel så interessant som det blir. Hva heter snappen, forresten?

Anonymkode: b9532...fe5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to punktene syntes jeg var spesielt fine. 

Det at de deler personopplysninger slik i en gruppe er vel litt på kanten?

Samtidig mener de andre ikke skal dele noe fra gruppen. På hvilken måte skal de kunne kontrollere det? Jeg viser frem ting i den gruppen til folk støtt og stadig (og ikke bare til jenter!)IMG_0809.JPG.bb751711d78240ee074d1724811b724f.JPG

Anonymkode: ad1d8...db1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må vel være det for å ha tid til en sånn snap. Skulle jeg som er i full jobb liksom dratt frem mobilen på jobb og snappet alt mulig av potensiell taushetsbelagt informasjon? I don't think so, og da blir det vel så interessant som det blir. Hva heter snappen, forresten?

Anonymkode: b9532...fe5

Folk som har fri en dag, har ferie eller har korte vakter for eksempel.

snappen er honehjornet15

Anonymkode: abc45...983

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fulgt med på snappen deres noen uker nå, og ALLE er jo sykemeldte, hva er greia med det?

Anonymkode: abc45...983

De aller fleste er vel på aap eller er uføre.. de fleste kan det meste, men ikke stå i en jobb.. 

Anonymkode: 556c5...7c6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse to punktene syntes jeg var spesielt fine. 

Det at de deler personopplysninger slik i en gruppe er vel litt på kanten?

Samtidig mener de andre ikke skal dele noe fra gruppen. På hvilken måte skal de kunne kontrollere det? Jeg viser frem ting i den gruppen til folk støtt og stadig (og ikke bare til jenter!)IMG_0809.JPG.bb751711d78240ee074d1724811b724f.JPG

Anonymkode: ad1d8...db1

Lot facebook ligge åpent igår, gubben min satt seg ned og bare scrollet nedover.... Kom over ett innlegg fra hønehjørnet xD 

Vel....Jeg fikk ikke tilbake laptopen på ett par timer for han satt og lo og storkoste seg over "kvinnfolk" drama 😂😂

 

 

Note to self.... Ikke forlat laptop igjen!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye regler for hønene. Er skrevet et lengre innlegg av admin der inne, hvor alle medlemmer blir bedt om å skrive "hønekyss" når reglene er lest. Liker spesielt den delen som handler om "taushetsplikt".  :fnise:

 

 

IMG_1515.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Facebook er virkelig guds gave til de som går med en liten diktator i magen :skratte: 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hurra! Jeg har endelig fått nok og har meldt meg ut av HH. Nå skal jeg feire :nori:

Etter en uke uten HH, kjenner jeg at hjernen har begynt å utvide seg litt igjen ;)

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter en uke uten HH, kjenner jeg at hjernen har begynt å utvide seg litt igjen ;)

Anonymkode: a1142...84b

Håper det samme skjer med min. Etter et par måneder i den gruppen, har hjernen min skrumpet inn til å bli en nøtt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...