Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Judas er også et fint navn i seg selv, men jeg ville ikke kalt ungen min det.. Blir litt det samme som Loke. 

Anonymkode: 563a4...b6f

Loke var verre. 

Mange tror han var en tøysete spøkefugl, men han drap, solgte ut sine allierte. Løgner, drapsmann, sviker og fullstendig illojal og egoistisk. 

Judas sviktet Jesus i et svakt øyeblikk, til sammenligning. Likevel synes folk det er mer ålreit å kalle ungene Loke enn Judas. 

Strengt tatt er Vidkun et navn som burde gi snillere assosiasjoner enn Loke. 

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Strengt tatt er Vidkun et navn som burde gi snillere assosiasjoner enn Loke. 

Anonymkode: 6d52c...a15

Seriøst? Fiktive hendelser innen mytologi er verre en faktiske hendelser mindre enn 100 år siden? 

Anonymkode: 4743c...97f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Fiktive hendelser innen mytologi er verre en faktiske hendelser mindre enn 100 år siden? 

Anonymkode: 4743c...97f

"assosiasjoner". 

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Fiktive hendelser innen mytologi er verre en faktiske hendelser mindre enn 100 år siden? 

Anonymkode: 4743c...97f

Har noe med det kulturelle rundt å gjøre også. Hva navnet i seg selv står for. 

Anonymkode: 563a4...b6f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Er det bare jeg som blir kvalm om jeg finner bein i min fisk og ikke helt klarer å spise videre? 1f648.png🙈 jeg og kjæresten har en diskusjon

Ikke skriv kommentarer, bare velg en like!

1f44d_1f3fc.png👍🏼 = ja 
1f631.png😱= nei

Stakkars kjæreste....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Stakkars kjæreste....

Hvorfor er det stakkars kjæreste? Hun utleverer han jo ikke. Hun skriver bare at de er uenige om en liten detalj som ikke er så alvorlig

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det stakkars kjæreste? Hun utleverer han jo ikke. Hun skriver bare at de er uenige om en liten detalj som ikke er så alvorlig

Anonymkode: b2c0c...770

Det er synd i han fordi han har en så kresen kjæreste :P 

Endret av penny_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Det er synd i han fordi han har en så kresen kjæreste :P 

Fiskebein i halsen kan faktisk være ganske ondt. Har fått fjernet et par slike bein som har satt seg fast i halsen min

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker (hør meg nå, gamla) når webkamera og telefonkamera ble allemannseie og selfien startet for alvor og det var snakk om obligatorisk selfie-vinkel og posering. Hold kamera høyt opp, sperr opp øynene og hold hodet på skakke. Sånn at du får bitteliten hake og får en lekker liten kropp under de store bambiøynene dine. 

Jeg merker meg at Hønehjørnet har en obligatorisk vinkel og posering for live-sendinger som ikke er helt lik.. Men det er mange vakre tak da. :P

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg husker (hør meg nå, gamla) når webkamera og telefonkamera ble allemannseie og selfien startet for alvor og det var snakk om obligatorisk selfie-vinkel og posering. Hold kamera høyt opp, sperr opp øynene og hold hodet på skakke. Sånn at du får bitteliten hake og får en lekker liten kropp under de store bambiøynene dine. 

Jeg merker meg at Hønehjørnet har en obligatorisk vinkel og posering for live-sendinger som ikke er helt lik.. Men det er mange vakre tak da. :P

Det vil kanskje bli tungt å holde telefonen eller PC-en i fugleperspektiv under en hel livesending når de holder på i flere timer. Det er vel "ingen" som har eksternt webkamera lenger :fnise:

Om du savner fulgeperspektivbildene, så kan du jo ta en titt innom en av de mange selfie- eller hvilken-kjendis-ligner-jeg-på-trådene. :laugh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg husker (hør meg nå, gamla) når webkamera og telefonkamera ble allemannseie og selfien startet for alvor og det var snakk om obligatorisk selfie-vinkel og posering. Hold kamera høyt opp, sperr opp øynene og hold hodet på skakke. Sånn at du får bitteliten hake og får en lekker liten kropp under de store bambiøynene dine. 

Jeg merker meg at Hønehjørnet har en obligatorisk vinkel og posering for live-sendinger som ikke er helt lik.. Men det er mange vakre tak da. :P

Det husker jeg også. Vi er da ikke gamle av den grunn :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gruppa kvinneforum på fb er det visst ikke lov å kontakte andre medlemmer på PM uten samtykke fra den man vil sende PM til.. Da kan bli kasta ut.. Ei som hadde blitt det nå. Nå diskuteres heftig i gruppa :ler::popcorn:
HAR DU HØRT NOE SÅ TULLETE AV EN REGEL? :hoho: Som om de som er admins i gruppa skal få bestemme hvem andre vil sende PM til eller ikke :fnise:   Nei vet du hva,  dette blir bare dummere og dummere...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, StripetePysjamas skrev:

Og det ble jo heeeeelt baluba innpå der! :bond:

Oh yes.. Ler meg i hjel :hoho:Du må vel ha ganske så mye fritid når du blir lagt så godt merke til i en gruppe med 9000 medlemmer...Skal si det er mange som skriver de kommer til å savne dama/jenta. "gruppen blir ikke den samme uten deg,buhu"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda dummere er det når de oppretter en ny gruppe og forbyr medlemmer å være medlem begge steder, men har spioner selv. 

Anonymkode: 556c5...7c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sitronmelis skrev:

Oh yes.. Ler meg i hjel :hoho:Du må vel ha ganske så mye fritid når du blir lagt så godt merke til i en gruppe med 9000 medlemmer...Skal si det er mange som skriver de kommer til å savne dama/jenta. "gruppen blir ikke den samme uten deg,buhu"

Jeg er litt enig, men lurer på hva det sier om brukere på kg som får "savner deg, kom tilbake" eller "xx, ikke slett deg!"-tråder dedikert til seg. Tross alt litt fler enn 9000 brukere på kg. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sitronmelis skrev:

I gruppa kvinneforum på fb er det visst ikke lov å kontakte andre medlemmer på PM uten samtykke fra den man vil sende PM til.. Da kan bli kasta ut.. Ei som hadde blitt det nå. Nå diskuteres heftig i gruppa :ler::popcorn:
HAR DU HØRT NOE SÅ TULLETE AV EN REGEL? :hoho: Som om de som er admins i gruppa skal få bestemme hvem andre vil sende PM til eller ikke :fnise:   Nei vet du hva,  dette blir bare dummere og dummere...

Jeg må faktisk si meg enig med den regelen. Nå har jeg aldri postet der (og kommer heller aldri til å gjøre det), men jeg hadde ikke giddet å få mange personlige meldinger om et emne som kan diskuteres i tråden. Hadde jeg f.eks lurt på beste treningsprogram eller sminkemerke eller whatnot så hadde jeg ikke giddet å bli spammet med meldinger om forever living, mary kay, lavkarbo eller spåtjenester. Ser flere spør ts om de kan sende pm i tråder, og ts sier da ja takk eller nei takk. Med tanke på hvor mange som "jobber hjemmefra" i slike grupper, kan man nok raskt ende opp med veldig mange meldinger man ikke ønsker.

Nå aner jeg ikke hva denne pm'en var, men hadde jeg feks skrevet at jeg savnet bestemoren min og fått pm fra en "klarsynt" som hadde en beskjed fra min bestefar så hadde jeg blitt sjukt forbanna.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg må faktisk si meg enig med den regelen. Nå har jeg aldri postet der (og kommer heller aldri til å gjøre det), men jeg hadde ikke giddet å få mange personlige meldinger om et emne som kan diskuteres i tråden. Hadde jeg f.eks lurt på beste treningsprogram eller sminkemerke eller whatnot så hadde jeg ikke giddet å bli spammet med meldinger om forever living, mary kay, lavkarbo eller spåtjenester. Ser flere spør ts om de kan sende pm i tråder, og ts sier da ja takk eller nei takk. Med tanke på hvor mange som "jobber hjemmefra" i slike grupper, kan man nok raskt ende opp med veldig mange meldinger man ikke ønsker.

Nå aner jeg ikke hva denne pm'en var, men hadde jeg feks skrevet at jeg savnet bestemoren min og fått pm fra en "klarsynt" som hadde en beskjed fra min bestefar så hadde jeg blitt sjukt forbanna.

Ja det er jo faktisk sant. Godt poeng :)  Ser helt klart litt mer nødvendigheten av denne regelen nå. Ser de holder på å diskutere enda.... Noe så barnslig :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sitronmelis skrev:

Ja det er jo faktisk sant. Godt poeng :)  Ser helt klart litt mer nødvendigheten av denne regelen nå. Ser de holder på å diskutere enda.... Noe så barnslig :fnise: 

Jeg vet jo ikke hva denne pm'en besto i, men går vel ut ifra at det ikke var en av typen "hei, du er kul" :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Poppie skrev:

Jeg vet jo ikke hva denne pm'en besto i, men går vel ut ifra at det ikke var en av typen "hei, du er kul" :P 

Tror kanskje det var noe om at det var ei som påstod at hun (som ble kasta ut) hadde spiseforstyrrelser (var vel et innlegg om noe diett elns). Og da ble hun som ble kasta ut så forbanna at hun sendte en PM til vedkommende. Dette ble ikke godt mottatt og ble sendt rett til admin. Men det sies personen som ble kastet ut hadde fått flere advarsler tidligere, og at nå var det nok, derav utkastelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

Tror kanskje det var noe om at det var ei som påstod at hun (som ble kasta ut) hadde spiseforstyrrelser (var vel et innlegg om noe diett elns). Og da ble hun som ble kasta ut så forbanna at hun sendte en PM til vedkommende. Dette ble ikke godt mottatt og ble sendt rett til admin. Men det sies personen som ble kastet ut hadde fått flere advarsler tidligere, og at nå var det nok, derav utkastelse.

Var det trådstarter som ble kasta ut? Eller en av de som begynte å krangle med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...