Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke det var så mye skittkasting. Men hun hadde nok regnet med å få sympati, ikke kritiske kommentarer mot hvordan hun fremstår. 

De siste kommentarene jeg så mente jo forsåvidt at folk var slemme da, men come on. Man må tåle å høre sannheten! 🦍

Anonymkode: ad1d8...db1

Og sympati ville hun nok fått, hvis hun hadde lagt frem hele saken, på en forståelig måte.

 Det er jo ikke rart kritikken haglet når hun ikke kom med all info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor løser ikke plasten seg opp på tampongen? Dette er et spørsmål jeg har lyst til å spørre 😁

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perle skrev:

Biffsnadder med champagne.. :lillesky:

 

 

IMG_8260.JPG

Det vil jeg tippe er en autokorrekt av sjampinjong (altså at hun har skrevet chapmignon, telefonen min vil rette det til champagne)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Auri skrev:

Det vil jeg tippe er en autokorrekt av sjampinjong (altså at hun har skrevet chapmignon, telefonen min vil rette det til champagne)

Jammen godt å høre! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Auri skrev:

Det vil jeg tippe er en autokorrekt av sjampinjong (altså at hun har skrevet chapmignon, telefonen min vil rette det til champagne)

Herregud jeg må slutte å poste midt på natta. Mente champignon, ikke chapmignon :ler: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forestill dere at dere står i en ring med masse forskjellige kvinner, dere har en plakat hengende rundt halsen hvor det står diverse fakta om dere selv, hvem ungene deres er, mannen, osv. 

Så snakker dere sammen om alt det personlige som blir nevnt i den gruppa der.. for folk flest hadde ikke dette vært aktuelt overhodet, men så finnes det de som mister alle hemninger og grenser med en gang de setter seg foran dataskjermen. 

 

 

Anonymkode: 7d4a8...5cd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forestill dere at dere står i en ring med masse forskjellige kvinner, dere har en plakat hengende rundt halsen hvor det står diverse fakta om dere selv, hvem ungene deres er, mannen, osv. 

Så snakker dere sammen om alt det personlige som blir nevnt i den gruppa der.. for folk flest hadde ikke dette vært aktuelt overhodet, men så finnes det de som mister alle hemninger og grenser med en gang de setter seg foran dataskjermen

 

 

Anonymkode: 7d4a8...5cd

De har en falsk illusjon om at de ikke syns, at de er alene i rommet og derfor er alene.

De burde kanskje gjøre som du skriver - forestille seg at de står f.eks på en scene og forteller de samme tingene de skriver på diverse tråder i den gruppa (og andre grupper eller Facebook generelt) 

Anonymkode: b97aa...237

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har en falsk illusjon om at de ikke syns, at de er alene i rommet og derfor er alene.

De burde kanskje gjøre som du skriver - forestille seg at de står f.eks på en scene og forteller de samme tingene de skriver på diverse tråder i den gruppa (og andre grupper eller Facebook generelt) 

Anonymkode: b97aa...237

Da hadde aktiviteten i den gruppa dødd med en gang.. tørr å vedde på at ingen der kunne sagt det de skriver i plenum eller på en scene

Anonymkode: 7d4a8...5cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den utlysningen var jo nesten helt lik den for mfb, er det de samme folkene bak?

Anonymkode: 34637...d14

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den utlysningen var jo nesten helt lik den for mfb, er det de samme folkene bak?

Anonymkode: 34637...d14

Skulle til å skrive det samme! Er jo nærmest ordrett det samme som står i mfb 

Endret av Guda85
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde aktiviteten i den gruppa dødd med en gang.. tørr å vedde på at ingen der kunne sagt det de skriver i plenum eller på en scene

Anonymkode: 7d4a8...5cd

Problemet er vel også at en del VILLE ha gjort dette på en scene...? Mangel på selvinnsikt får mange til å gjøre mye rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det ER ordrett 😼

IMG_5626.PNG

IMG_5627.PNG

Anonymkode: 4f1d6...0d1

Fantasiløse høner.

Jeg lurer på hva de gode ordningene deres er

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, EvaLena skrev:

Fantasiløse høner.

Jeg lurer på hva de gode ordningene deres er

Kanskje gode pensjonsordninger? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Blå politibil skrev:

Livestramen nå:hakeslepp:

Kanskje like godt at jeg ikke sier noe om akkurat den... :edie:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Blå politibil skrev:

Livestramen nå:hakeslepp:

Hva er det dama røyker? Hørte bare surkling og så en hel masse røyk... 

Anonymkode: b97aa...237

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...