Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Dere som er med i Hønehjørnet på Facebook, bare for å spionere på alle de dumme medlemmene der, så dere kan baktale og sladre om de her. Lag et innlegg der da, om at denne gruppen finnes,- der de kan  være helt anonym, og baksnakke og latterliggjøre andre. At noen kegger ut bilde av huset sitt eller tatooene sine ....?? At dere gidder lage sak av det. Bak en kake eller gjør en innsats på vaskerommet . Alle medlemmene her driter i deg som person fordi du er en feig anonym baksnakker . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Nor skrev:

Dere som er med i Hønehjørnet på Facebook, bare for å spionere på alle de dumme medlemmene der, så dere kan baktale og sladre om de her. Lag et innlegg der da, om at denne gruppen finnes,- der de kan  være helt anonym, og baksnakke og latterliggjøre andre. At noen kegger ut bilde av huset sitt eller tatooene sine ....?? At dere gidder lage sak av det. Bak en kake eller gjør en innsats på vaskerommet . Alle medlemmene her driter i deg som person fordi du er en feig anonym baksnakker . 

Du har helt rett i at enkelte deler av denne tråden er mer baksnakking enn diskusjon, men det tas også opp en del viktige temaer som det tydeligvis ikke er aksept for å diskutere på Hønehjørnet der det egentlig hører hjemme. Blant annet: Hvor mye privat og intim informasjon er det greit å dele om mann, barn, svigermor, naboen og venner under dekke av at det gjøres på en "lukket" gruppe? Og det med å poste bilder av husene sine under fullt navn føyer seg fint inn i rekken av informasjon det ikke er lurt å dele offentlig, av grunner som allerede er nevnt. For alt som deles på Hønehjørnet er offentlig. 

Anonymkode: 280b0...700

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Nor skrev:

Dere som er med i Hønehjørnet på Facebook, bare for å spionere på alle de dumme medlemmene der, så dere kan baktale og sladre om de her. Lag et innlegg der da, om at denne gruppen finnes,- der de kan  være helt anonym, og baksnakke og latterliggjøre andre. At noen kegger ut bilde av huset sitt eller tatooene sine ....?? At dere gidder lage sak av det. Bak en kake eller gjør en innsats på vaskerommet . Alle medlemmene her driter i deg som person fordi du er en feig anonym baksnakker . 

Jeg tror det allerede har blitt nevnt i innlegg inne på gruppa at denne tråden finnes. :)

Og jeg har postet svar og likt innlegg der inne, det er fine innlegg også, det er oversharing og sære ting jeg blir sittende å le av. Og det akter jeg å fortsette med, helt anonymt. 👍 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett i at enkelte deler av denne tråden er mer baksnakking enn diskusjon, men det tas også opp en del viktige temaer som det tydeligvis ikke er aksept for å diskutere på Hønehjørnet der det egentlig hører hjemme. Blant annet: Hvor mye privat og intim informasjon er det greit å dele om mann, barn, svigermor, naboen og venner under dekke av at det gjøres på en "lukket" gruppe? Og det med å poste bilder av husene sine under fullt navn føyer seg fint inn i rekken av informasjon det ikke er lurt å dele offentlig, av grunner som allerede er nevnt. For alt som deles på Hønehjørnet er offentlig. 

Anonymkode: 280b0...700

At en legger bilde av huset sitt på facebooj i offentlig gruppe ... På Gule sider finner en huset til den en vil både på kart og som bilde. Siste Se og Hør er fylt med masse bilder av hjem til navngitte kjendiser. Om noen velger og legge ut bilde av huset sitt er det deres valg. Alvorlig talt ....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Nor skrev:

At en legger bilde av huset sitt på facebooj i offentlig gruppe ... På Gule sider finner en huset til den en vil både på kart og som bilde. Siste Se og Hør er fylt med masse bilder av hjem til navngitte kjendiser. Om noen velger og legge ut bilde av huset sitt er det deres valg. Alvorlig talt ....

Men på Gule sider finner man ikke samtidig navnet til barna og bikkja, og hvilken type iskrem som er det beste lokkemiddelet. Jeg er enig i at det er mulig å finne alt for den som gjerne vil, men det er noe med hvor lett man skal gjøre det for folk med skumle hensikter. Og da snakker jeg ikke bare om pedofile men også om helt vanlige tjuvradder. 

Anonymkode: 280b0...700

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men på Gule sider finner man ikke samtidig navnet til barna og bikkja, og hvilken type iskrem som er det beste lokkemiddelet. Jeg er enig i at det er mulig å finne alt for den som gjerne vil, men det er noe med hvor lett man skal gjøre det for folk med skumle hensikter. Og da snakker jeg ikke bare om pedofile men også om helt vanlige tjuvradder. 

Anonymkode: 280b0...700

Hva med kjendiser og bloggere,- er de like uansvarlig som damene på Hønseforumet ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nor skrev:

Dere som er med i Hønehjørnet på Facebook, bare for å spionere på alle de dumme medlemmene der, så dere kan baktale og sladre om de her. Lag et innlegg der da, om at denne gruppen finnes,- der de kan  være helt anonym, og baksnakke og latterliggjøre andre. At noen kegger ut bilde av huset sitt eller tatooene sine ....?? At dere gidder lage sak av det. Bak en kake eller gjør en innsats på vaskerommet . Alle medlemmene her driter i deg som person fordi du er en feig anonym baksnakker . 

Nei, jeg er medlem i gruppa fordi noen tråder interesserer meg, men også fordi det er utrolig mye rart å lese der. Omtrent som her, bare at det er på FB. Du må jo ikke se på summen av denne tråden som at alle her reagerer på alt, for det skjer jo ofte at jeg syns det er smålige, småborgerlige og uforståelig strenge innlegg her i tråden, og det går jeg ut fra at gjelder andre også. Ikke alle syns alt er artig å diskutere. 

Det er ikke noe "oss". 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får fnatt av den navnetråden :bond:
Noen er litt smør på flesk etter min mening. Har du 1 unormalt, jålete, tungt og wow-navn.. ok, men slenger du på et normalt navn ala Sofie, Elise, Marie så blir det litt for mye. 
Har du 1 unormalt navn og 1 unormalt navn til, da blir det smør på flesk og aaaaalt for mye. 

Noen av navnene er jo fine alene. Liam, William, Theo, Casper, Ludvik, Ariana, Matheo,  etc. 
Så har du de alt for engelsk navnene som ikke funker på norsk i det hele tatt. Jack, James, Leilah, Savannah, Jayden, Estelle, Hailey, etc. Nathaniel synes jeg er på grenseland, samme med Maximilian. 
Så har du de navnene som ikke funker i det hele tatt!. Erian, Athine, Petronelle, Chanel, Milian, Xander, Minea etc. 

Jeg elsker Engelske navn, men de må funke på Norsk. Hvis ikke så mister de sjarmen. F.eks Connor, Mason, Ethan, Logan, Aaron, Elijah, Jasper, Wyatt, Caleb, Hazel, Grace, Chloe, Ava etc. 
Kunne aldri ha brukt disse navnene i Norge, da de funker ikke på norsk. Vet om en Ethan og de uttaler det Ettan. Slik som snusmerket. Vet også om en Jasper, som høres helt koko ut på norsk. De uttaler bokstavene på norsk. Jazz-per høres det ut som. 

Anonymkode: e8469...c1f

Nathaniel er jo et gammelt norskt navn. 

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Nor skrev:

Hva med kjendiser og bloggere,- er de like uansvarlig som damene på Hønseforumet ?

Jeg vil tro enkelte er det, ja. Men nå henger du deg helt opp i det jeg sa om husbildene, som bare er en bitteliten del av problemet. Hva med all den ekstremt private informasjonen som deles om ektemenn og familie? 

Anonymkode: 280b0...700

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
33 minutter siden, Nor skrev:

Hva med kjendiser og bloggere,- er de like uansvarlig som damene på Hønseforumet ?

Ikke de fleste kjendisene, da de pleier skjerme barna. Bloggere derimot! Og de finnes flust av tråder som tar opp nettopp dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro enkelte er det, ja. Men nå henger du deg helt opp i det jeg sa om husbildene, som bare er en bitteliten del av problemet. Hva med all den ekstremt private informasjonen som deles om ektemenn og familie? 

Anonymkode: 280b0...700

Som sagt er jeg ikke medlem av siden . Jeg ligger i en sykehus seng med en alvorlig diagnose, så kanskje derfor er jeg litt tankefull over at noen synes  det er verdt og bruke livet sitt på og henge ut folk de ikke kjenner. Som kanskje er litt enklere utstyrt, eller kanskje bare er litt impulsiv. Kanskje en måte og få opperksomhet på.  I nabosengen ligger en dame som forteller at datteren bruker mer tid på. forummog Facebook, enn på unger og husarbeid. Hun ammer tom med med øynene festet på mobilen. Trist og bruke dyrebar tid og gjøre narr av folk en ikke kjenner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nor skrev:

Som sagt er jeg ikke medlem av siden . Jeg ligger i en sykehus seng med en alvorlig diagnose, så kanskje derfor er jeg litt tankefull over at noen synes  det er verdt og bruke livet sitt på og henge ut folk de ikke kjenner. Som kanskje er litt enklere utstyrt, eller kanskje bare er litt impulsiv. Kanskje en måte og få opperksomhet på.  I nabosengen ligger en dame som forteller at datteren bruker mer tid på. forummog Facebook, enn på unger og husarbeid. Hun ammer tom med med øynene festet på mobilen. Trist og bruke dyrebar tid og gjøre narr av folk en ikke kjenner.

Men nå forsvarer jeg altså ikke de som bare gjør narr. Jeg forsvarer de som på seriøst vis tar opp alvorlige problemer med måten enkelte på Hønehjørnet helt ukritisk deler privat informasjon om familie og venner. 

Anonymkode: 280b0...700

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Nor skrev:

Som sagt er jeg ikke medlem av siden . Jeg ligger i en sykehus seng med en alvorlig diagnose, så kanskje derfor er jeg litt tankefull over at noen synes  det er verdt og bruke livet sitt på og henge ut folk de ikke kjenner. Som kanskje er litt enklere utstyrt, eller kanskje bare er litt impulsiv. Kanskje en måte og få opperksomhet på.  I nabosengen ligger en dame som forteller at datteren bruker mer tid på. forummog Facebook, enn på unger og husarbeid. Hun ammer tom med med øynene festet på mobilen. Trist og bruke dyrebar tid og gjøre narr av folk en ikke kjenner.

Det gjør deg ikke noe smartere eller mer filosofisk at du ligger i en sykehusseng med en "alvorlig" diagnose. Du vet jo ikke hvor vi er, hvilke utdannelser vi har?  Vi velger å bruke vår _fritid_ på å kommentere dette. Er det rasshølt gjort av oss? Ja, det er nok det, men det er heller ingen som bestrider det. Du bruker jo "livet" ditt på å krangle med oss? Vil du virkelig ta opp kampen mot trollene? De umoralske og uetiske verdiene vi har? 

Hvorfor bruker du din "alvorlige diagnose" som ett slags argument? Og _hvis_ du overhode har en "alvorlig diagnose", hvorfor gidder du å bruke tiden din på oss? Har du ikke venner eller familie du heller vil bruke denne energien på? 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Nor skrev:

Kremt...En trenger vel ikke tro at dette forumet er så prektig når en ser alle navngitte kjendiser og bloggere som blir rakket ned på her. Der det er høns blir det kakling !!! Og det er ikke noen IQ test for medlemskap på Facebook-grupper, eller dette forumet. Det er slik at ikke alle er like glupe,- men verdifull likevel på andre måter For ordens skyld er jeg ikke ned i noe hønegruppe på Facebook. Om en ikke har annet og gjøre enn og analysere mennesker en ikke kjenner og så legge ut drit,- da er det bedre og logge av og være litt hyggelig med venner og familie ,- eller nor nyttig ... og kanskje til og med noe hyggelig 👍

Forskjellen er heller det å poste intime detaljer under fullt navn vs ett anonymt innlegg på ett forum :) 

Kari Nordmann bosatt Oslo; "Hei folkens, flere enn meg som har hatt sex på arbeidsplassen" (Arbeidsplassen står opplyst under bruker...)

Chibi bosatt kvinneguiden; "Hei folkens, jeg klør nedentil, hva kan det være?"

;) 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nor skrev:

Dere som er med i Hønehjørnet på Facebook, bare for å spionere på alle de dumme medlemmene der, så dere kan baktale og sladre om de her. Lag et innlegg der da, om at denne gruppen finnes,- der de kan  være helt anonym, og baksnakke og latterliggjøre andre. At noen kegger ut bilde av huset sitt eller tatooene sine ....?? At dere gidder lage sak av det. Bak en kake eller gjør en innsats på vaskerommet . Alle medlemmene her driter i deg som person fordi du er en feig anonym baksnakker . 

Og ditt riktige navn er??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnetråden er rett og slett hårreisende! 

Jeg klarer ikke.. Ferdinand Pablo? Indi Chamsiin? 

Ingen vits i å ta sånn på vei for at noen reagerer på navn dere har valgt på barna, for det lyser at det er akkurat det dere ønsker.. 

Så forøvrig noen skrev at de synes Liam var så fint, men det var så mange som het det. Da fant de på denne fantastiske ideen: bytte ut a med e så det ble Liem:-)

Anonymkode: 387eb...ff7

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Dere som er våkne nå, hvorfor er dere det?🙊
Selv får jeg ikke sove pga smerter i foten så lurer på å sage den av meg😂"

 

En naturlig og morsom post postet midt på natten av en som ikke får sove? Nja. Det var postet for en halvtime siden. Halv ni en mandag morgen. Hvorfor i alle dager er noen våkne da? Jeg ville heller spurt hvorfor folk sov 🤣

Det er nok sjalusien min som snakker. De siste femten årene har jeg enten jobbet eller hatt småunger med lakenskrekk rundt meg. Jeg savner å sove til 11.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

"Dere som er våkne nå, hvorfor er dere det?🙊
Selv får jeg ikke sove pga smerter i foten så lurer på å sage den av meg😂"

 

En naturlig og morsom post postet midt på natten av en som ikke får sove? Nja. Det var postet for en halvtime siden. Halv ni en mandag morgen. Hvorfor i alle dager er noen våkne da? Jeg ville heller spurt hvorfor folk sov 🤣

Det er nok sjalusien min som snakker. De siste femten årene har jeg enten jobbet eller hatt småunger med lakenskrekk rundt meg. Jeg savner å sove til 11.

Innlegget ble postet tidligere, men ble ikke godkjent før 08:20. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
1 minutt siden, Havrekjeksen skrev:

"Dere som er våkne nå, hvorfor er dere det?🙊
Selv får jeg ikke sove pga smerter i foten så lurer på å sage den av meg😂"

 

En naturlig og morsom post postet midt på natten av en som ikke får sove? Nja. Det var postet for en halvtime siden. Halv ni en mandag morgen. Hvorfor i alle dager er noen våkne da? Jeg ville heller spurt hvorfor folk sov 🤣

Det er nok sjalusien min som snakker. De siste femten årene har jeg enten jobbet eller hatt småunger med lakenskrekk rundt meg. Jeg savner å sove til 11.

Det er nok samme med hun som klaget  på at naboene fortsatt festet kl. 9 på lørdag eller var der Søndag? 

Tipper de har laget innlegget midt på natten en gang, men gruppa er jo bare åpen fra 09.00 til 22.00 eller noe sånt. Så de sitter sikkert og godkjenner masse innlegg klokka 9.

Sånn tipper jeg det henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, penny_ skrev:

Innlegget ble postet tidligere, men ble ikke godkjent før 08:20. 

Åh, det er godkjenningstidspunkt som vises? Trodde det var poste-tidspunkt. Da er det sikkert postet like ukristelig tidlig som jeg antok før jeg så på tidspunktet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...