Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mange hjernedøde medlemmer på den gruppa ja.

Skal ikke påstå at jeg er så glup, men visse ting legger jeg ikke ut med fullt navn.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høner er faktisk mer oppegående enn disse "hønene" i den gruppa. Jeg er ikke medlem der da jeg ser på gruppa som like krenkende ovenfor menn, som at Mannegruppa Ottar er krenkende ovenfor damer. Bare på en annen måte. 

Men jeg er ikke bedre enn at jeg gjerne hører litt om hva som skjer der. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blå politibil skrev:

På tide at denne gruppa får seg en tråd. Den går "mat fra avgrunnen", korasminkegruppa og eBay gruppa en høygang. 

Nå har jo alle kurset opp tenåringsjenter i nettvett og i utlevering. Men noen glemte å gi mødrene deres samme kurset. Med 80 000 medlemmer så kan man ikke regne med at ting blir holdt innad i gruppa.

http://www.dagbladet.no/nyheter/facebook-innlegg-ryster-jurist--har-en-tenaringsgutt-som-sliter-sa-sykt-med-svettelukt-det-lukter-kattepiss-av-ham/65548275

Man kan jo også nevne høydare som hun som tatoverte hønehjørnet på arma si, samt hun som la ut at gubben hennes likte å bli tatt med dildo en viss plass. Selvfølgelig hadde hun jo åpen profil så hvem han var var jo ikke så vanskelig å sjekke. 

Minner jo nesten litt om forumet her, det. Bortsett fra at at et forum kan brukes til mer fornuftige ting. Og å sitte å sladre om ditt eget eller andres barn på et forum er virkelig lavmål(håper folk tenker litt på det). 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Minner jo nesten litt om forumet her, det. Bortsett fra at at et forum kan brukes til mer fornuftige ting. Og å sitte å sladre om ditt eget eller andres barn på et forum er virkelig lavmål(håper folk tenker litt på det). 

Sett bort i fra at på Facebook kan mange finne ut hvem den gutten er. Det er ikke like lett om man er anonym. 

Det er vel strengt tatt ikke sladder når man ber om hjelp, spesielt ikke hvis man selv og vedkommende man omtaler er anonym.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om denne personen mener dette på alvor eller om det er tull: http://i64.tinypic.com/2zeyquu.jpg

Spoiler

Det er tull i følge henne selv (egentlig så tror jeg hun bare backet ut når hun fikk så mange kommentarer mot seg), og hvis man trodde det var alvorlig ment så har man ikke humor. Jeg trodde hun mente det. Det skulle ikke forundret meg da mange i den gruppa der har bevist at de er ganske korttenkte. 

 

Endret av penny_
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem der, skriver aldri, men å følge med på det som skjer er som å se på ett tog kræsj.

Anonymkode: abc45...983

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blå politibil skrev:

På tide at denne gruppa får seg en tråd. Den går "mat fra avgrunnen", korasminkegruppa og eBay gruppa en høygang. 

Nå har jo alle kurset opp tenåringsjenter i nettvett og i utlevering. Men noen glemte å gi mødrene deres samme kurset. Med 80 000 medlemmer så kan man ikke regne med at ting blir holdt innad i gruppa.

http://www.dagbladet.no/nyheter/facebook-innlegg-ryster-jurist--har-en-tenaringsgutt-som-sliter-sa-sykt-med-svettelukt-det-lukter-kattepiss-av-ham/65548275

Man kan jo også nevne høydare som hun som tatoverte hønehjørnet på arma si, samt hun som la ut at gubben hennes likte å bli tatt med dildo en viss plass. Selvfølgelig hadde hun jo åpen profil så hvem han var var jo ikke så vanskelig å sjekke. 

Haha jeg ble anbefalt av en KG-bruker å melde meg inn, men meldte meg ut etter noen få dager... Herlighet for en suppe av en gruppe! Og folk utlverer jo alt... og for mye, det kommer oppdateringer flere ganger om dagen! Det ble for travelt å følge meg. Så adios.... De får kose seg :)

Anonymkode: 4255f...301

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, penny_ skrev:

Sett bort i fra at på Facebook kan mange finne ut hvem den gutten er. Det er ikke like lett om man er anonym. 

Det er vel strengt tatt ikke sladder når man ber om hjelp, spesielt ikke hvis man selv og vedkommende man omtaler er anonym.

Tja...'gutten min lukter kattepiss'? Jeg vet nå ikke jeg,men. Dette ville jeg i hvert fall ikke delt med offentlig navn og bilde, og det er i hvert fall ingen bra måte å omtale sitt eget barn på.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Tja...'gutten min lukter kattepiss'? Jeg vet nå ikke jeg,men. Dette ville jeg i hvert fall ikke delt med offentlig navn og bilde, og det er i hvert fall ingen bra måte å omtale sitt eget barn på.

Å dele noe sånt, uavhengig av hvordan man beskriver lukten, går langt over grensen for min del. Det er vi enige om, men det virket som du mente at det er like ille å dele noe som anonym her inne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, penny_ skrev:

Å dele noe sånt, uavhengig av hvordan man beskriver lukten, går langt over grensen for min del. Det er vi enige om, men det virket som du mente at det er like ille å dele noe som anonym her inne.

Av og til vil jeg si det, ja. Men kommer ann på hva man deler, hvor mye og hvor personlig det er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mari Y skrev:

Av og til vil jeg si det, ja. Men kommer ann på hva man deler, hvor mye og hvor personlig det er. 

Ja det kommer faktisk an på hvordan man legger frem ting. Å si at ens egen sønn lukter kattepiss er ufint om du er anonym eller ikke. 

Synes det er snodig at de tror det er like greit å snakke med hele offentligheten på samme måte som man snakker fortrolig med en god venn. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem der, skriver aldri, men å følge med på det som skjer er som å se på ett tog kræsj.

Anonymkode: abc45...983

Jeg også. Det er litt som en trafikkulykke, man klarer ikke å se bort 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem der, skriver aldri, men å følge med på det som skjer er som å se på ett tog kræsj.

Anonymkode: abc45...983

 

26 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg også. Det er litt som en trafikkulykke, man klarer ikke å se bort 🙈

Samme her. Blir overrasket over hva noen finner på å legge ut om seg selv, venner og familie.  Snakk om å mangle dømmekraft. 

En ting er å be om råd på et anonymt forum, noe annet er å spørre i full offentlighet. Spesielt de som legger ut diverse dritt om mann og barn. 

Endret av Blå politibil
.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Blå politibil skrev:

 

Samme her. Blir overrasket over hva noen finner på å legge ut om seg selv, venner og familie.  Snakk om å mangle dømmekraft. 

En ting er å betrakte om råd på et anonymt forum, noe annet er å spørre i full offentlighet. Spesielt de som legger ut diverse dritt om mann og barn. 

Fullstendig enig med deg. Folk skriver mye psyko her også, men i det minste under nick/AB-funksjon og de fleste er såpass gode til å anonymisere at man skal kjenne til situasjonen veldig godt for å kjenne igjen noe. Jeg blir helt satt ut innimellom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det blir like mye drama og utkastelser hvis de finner ut at vi diskuterer gruppa her? Både Ebaygruppa og MfB kastet ut medlemmer i fleng etter de så trådene her inne :ler:

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det i det hele tatt noen der inne som har reflektert over innlegget i Dagbladet? 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...