Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er maaaange som er medlem for å le. Ped-leder I barnehagen til mine unger er med og vi har faktisk snakket om gruppen en gang vi hadde litt god tid og min var første som ble levert. Snakket om utlevering av unger på nett. Hun er med for å peke og le hun også. Det er lett å søke opp navn og se hvilke poster de har kommentert og likt på. :)

Anonymkode: 0598f...165

Ja, hadde ikke reagert om de var medlem for underholdningen sin del. Men om de hadde vært en av dem som gladelig deler ut informasjon om størrelsen til partneren sin, seksuelle preferanser, om hun foretrekker hår på ''høna'' hadde jeg nok ikke klart å se på henne igjen, enda mindre kommet meg igjennom en foreldresamtale :fnise:

Anonymkode: 68a73...a37

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en mor som spør etter FARGER å bruke til datterens konfirmasjonsbord. Hun nevner at det ikke skal være rosa fordi datteren liker motor osv. Må le av alle de som ikke nevner farger, men sier at det hadde vært kult å pynte med muttere, skiftenøkkel osv. Høres stchiiilig ut🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Juliannaos skrev:

Er en mor som spør etter FARGER å bruke til datterens konfirmasjonsbord. Hun nevner at det ikke skal være rosa fordi datteren liker motor osv. Må le av alle de som ikke nevner farger, men sier at det hadde vært kult å pynte med muttere, skiftenøkkel osv. Høres stchiiilig ut🤣

Litt utenfor tema, men jeg var i en 30-års dag en gang for en som var glad i traktorer/motor osv, og det var skikkelig gjenomført med traktorkake og skiftenøkler til pynt. Ikke at jeg ville hatt det slik selv, men måten det var gjort på så ble det faktisk veldig stilig :) 

Anonymkode: 2e457...ee9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhah var ei som spurte om mental støtte fordi hun skulle slå opp med den voldelige typen sin om noen timer, og at forholdet var helt jævlig over lenge tid. Jeg tikk inn på profilen hennes og så hvem hun var sammen med. EN JEG KJENNER! Altså halo!. Jeg vurderte faktisk å sende printscreen av det hun skrev til han, men så slo det meg at hvis dette faktisk er sant, så blir han ikke mindre voldelig av å få en slik melding. Jeg var innom Facebook profilen til disse nå nylig, og de er sammen igjen... post etter post med kjærlighetserklæring..

jeg vet ikke om denne damen finner på dette, eller om hun virkelig er i et voldelig forhold. Men det passer seg ikke på Facebook uansett, med 80.000 medlemmer. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Hahhah var ei som spurte om mental støtte fordi hun skulle slå opp med den voldelige typen sin om noen timer, og at forholdet var helt jævlig over lenge tid. Jeg tikk inn på profilen hennes og så hvem hun var sammen med. EN JEG KJENNER! Altså halo!. Jeg vurderte faktisk å sende printscreen av det hun skrev til han, men så slo det meg at hvis dette faktisk er sant, så blir han ikke mindre voldelig av å få en slik melding. Jeg var innom Facebook profilen til disse nå nylig, og de er sammen igjen... post etter post med kjærlighetserklæring..

jeg vet ikke om denne damen finner på dette, eller om hun virkelig er i et voldelig forhold. Men det passer seg ikke på Facebook uansett, med 80.000 medlemmer. 

Jeg fant ut at ei jeg var venn med på fb hadde skrevet et innlegg på hønehjørnet om hva man burde gjøre når partner er voldelig. Så fortalte hun om hvordan vold han utøvde osv og ropte vel egentlig om hjelp. 

Jeg forsøkte å sende henne en melding på fb med noen råd. 

Fikk som svar at jeg kunne bare holde kjeft.. 🙃 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, Høner! XXX (Gruppens eier) og jeg skal skrive bok om Hønehjørnet! Det kommer til å bli fantastisk! Kom gjerne med innspill. Hva er du opptatt av? Hva er ditt favorittinnlegg? Hva betyr Hønehjørnet for deg? Foreløpig ligger det an til at det blir en blanding av de beste innleggene og intervjuer med ca fem høner, pluss sjefshøna. Har DU en historie om hønehjørnets betydning for ditt liv!? Da vil jeg gjerne intervjue deg!"

La oss finne frem popcorn med engang... 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Døgnvill skrev:

"Hei, Høner! XXX (Gruppens eier) og jeg skal skrive bok om Hønehjørnet! Det kommer til å bli fantastisk! Kom gjerne med innspill. Hva er du opptatt av? Hva er ditt favorittinnlegg? Hva betyr Hønehjørnet for deg? Foreløpig ligger det an til at det blir en blanding av de beste innleggene og intervjuer med ca fem høner, pluss sjefshøna. Har DU en historie om hønehjørnets betydning for ditt liv!? Da vil jeg gjerne intervjue deg!"

La oss finne frem popcorn med engang... 

Oh lord! Greit at disse hønene har hønsehjerner, men burde ikke forlaget ha et ansvar for å beskytte dem mot seg selv? Har de ingen krav til etikk?

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Oh lord! Greit at disse hønene har hønsehjerner, men burde ikke forlaget ha et ansvar for å beskytte dem mot seg selv? Har de ingen krav til etikk?

Anonymkode: c9738...89d

Etikk og moral er fremmedord der i gården. Så uansett om et forlag hadde sagt noe om dette så hadde de ikke skjønt det.


Hadde derimot vært spennende å sett hvilket forlag det er snakk om, hvordan de har solgt inn denne ideen og hvorvidt alt det juridiske er sjekket opp i. FB eier jo alt og jeg tviler på de bare sier Go ahead og ta det dere ønsker i en bok om hønseflokken. 

Jeg følger med på kommentarfeltet der inne, rett og slett fordi jeg trenger noe å le av. Og jeg forventer meg mye saftige diskusjoner :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 17.08, Alice123 skrev:

Herregud så fælt, stakkars venninnen din! Det der er ting man skal være forsiktig med å skrive anonymt på forum også. Norge er lite og alle kjenner alle.

Det er nettopp det som er problemet. Norge er faktisk et veldig lite land og det er alltid noen som kjenner noen som..... Selv her inne på KG hvor alle er anonyme så har jeg mer enn en gang gjenkjent en tråd og tenkt at dette MÅ være "Jorunn" som har skrevet. Derfor tror jeg det er viktig også her inne og ikke gjengi alle detaljer korrekt, men å forandre på småting slik at ting blir vanskeligere å kjenne igjen. Forum er vel og bra for å spørre om råd, men ikke alt egner seg på internett.... Hverken på Hønehjørnet eller Kvinneguiden...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

81 033 medlemmer nå. Husker ikke antallet som var i dag i det bokinnlegget ble postet, men det var flere medlemmer da.

Er en fest å se kommentarfeltet! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Døgnvill skrev:

81 033 medlemmer nå. Husker ikke antallet som var i dag i det bokinnlegget ble postet, men det var flere medlemmer da.

Er en fest å se kommentarfeltet! :laugh:

Kan vi som ikke er verdige til å være høner få et lite sammendrag? Kanskje til og med imgur?

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan vi som ikke er verdige til å være høner få et lite sammendrag? Kanskje til og med imgur?

Anonymkode: c9738...89d

Sist jeg la ut en imgur ble den slettet pga opphavsrett blablabla :P 
Men.. jeg kan vel sitere noen punkter uten navn, eller er det heller ikke lov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Døgnvill skrev:

Sist jeg la ut en imgur ble den slettet pga opphavsrett blablabla :P 
Men.. jeg kan vel sitere noen punkter uten navn, eller er det heller ikke lov..

Mine innlegg hvor jeg har kopiert kommentarer direkte, uten navn har blitt stående. 

Tenkte på ta noen minutter å gjøre det med den bok-tråden. Det er over 90% negativt. Folk kritiserer at et par stk skal tjene penger på dette, at en lukket gruppe som ble sagt skulle være hemmelig må skal trykkes, at det ikke er lovlig og at det er en teit idé. 

Men du må gjerne liste opp kommentarer direkte, Døgnvill :) tror ikke det er i mot reglene når navn blir skjult. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Quote

Bare husk at dere ikke har lov til å bruke innlegg som var før dere annonserte at dere skal bruke det I bok... 1f60a.png😊 kun innlegg å diskusjoner etter 1f600.png

Quote

Lukket gruppe - betyr ikke det at innlegg som skrives her inne, forblir her inne?

Quote

Når ble internett hemmelig? Dere er klar over at alt kan bli delt ut i vise verden selv om det er en lukket eller hemmelig gruppe?

Quote

Ingen fare! Det er en skånsom prosess. Vi kommer ikke til å publisere noe som helst uten samtykke/anonymisering.

Quote

Hvem tjener pengene som kommer inn på den boken? Blir litt feil om andres innlegg skal brukes, da kan jo hvem som helst bruke innleggene i gruppen å lage en bok på?

Quote

Slankeoperasjon 1f602.png

Quote

Var bare spørsmål om tid før det skulle tjenes penger på gruppa. Den ble stor og fristelsen til å tjene pæng ble for stor. Hvordan i huleste skal det gå an å skrive en bok om ei gruppe på Facebook uten å bryte ørten regler?

Quote

Da takker jeg for meg i denne gruppen. Dette er en lukket gruppe der mange stiller personlige spørsmål for å få hjelp og tips. Jeg vil ikke være en del av denne gruppen hvis det publiseres bok 1f44c.png👌

Quote

De har da vel lov til det. Ingen har skrevet under en kontrakt på taushetsplikt. Ikke de heller. Ingenting er hemmelig på internett. Og ingen er anonyme

Quote

 Haha! Da har dere ikke mye å skrive om! Jææævlig teit!
Melder meg ut1f44d.png👍

Quote

Fælt å mange som skulle være negative da. Jeg blir i hvertfall å kjøpe boka om det blir noen. 
Det handler jo om å se det litt mellom fingrene. KE skriver jo at de ikke kommer til å pubilisere noe som helst uten samtykke/anonymisering. 

And so on and so on :P 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Døgnvill skrev:

And so on and so on :P 

Jeg er faktisk positivt overrasket over de fleste hønene du siterer. Det er håp for menneskeheten likevel :)

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er faktisk positivt overrasket over de fleste hønene du siterer. Det er håp for menneskeheten likevel :)

Anonymkode: c9738...89d

Ja, det finnes faktisk håp, ha ha!!!! Jeg kunne ikke sitere alle kommentarene for det tar litt av der inne nå :P 
81 034 medlemmer nå. Noe her inne som har meldt seg inn? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en som trolig kommer til å få endel underholdende svar:

Sitat

Her er et tips dere kan skrive om: trynefaktor! Forskjellsbehandling av medlemmer. Hvordan innlegg fra enkelte ikke blir godkjent, mens andre med så og si identiske innlegg blir publisert på flekken. 
Dette har skjedd meg selv flere ganger og det har skjedd flere venninner av meg. 

Eksempel:

Har mista lommeboka mi, noen «synske» høner som kan se hvor den er? (Haha).

Innlegget godkjennes og får massiv respons av både seriøs og ikke seriøs karakter. 

Meg: Katten min er forsvunnet og vært borte over to uker, noen «synske» høner som kan «se» han? 😧🙏🏼
(Ikke godkjent) 

Skal dere skrive bok så kan dere jo begynne med dere selv og ikke oss her inne. Vi melde oss inn i en Facebook gruppe for underholdning, ikke for at andre skal tjene penger på oss.

Kommer frem masse negativt, og sinte fjes som reaksjoner på innlegget om boken. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bedre og bedre dette her, he he!!

Quote

 Og der åpna kommentarfeltetfeltet igjen 1f602.png😂 skikkelig feigt å stenge av noe som i høyeste grad angår ALLE medlemmene 1f633.png😳1f604.png😄1f604.png😄

Og guess what, kommentarfeltet er stengt igjen nå :P 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Hva går pengene fra boka til? 🤔 veldedighet håper jeg..

Svar til denne kommentaren:

Sitat

Slankeoperasjonen til Katinka 😂

Sitat

Unnskyld, men det er jo seriøst det jeg tenker.. 😹 er dette enda en måte å tjene penger på andre på?

Sitat

Erre mulig 😱😡

Sitat

Sikkert! Ble jo ikke rik av å tigge ihvertfall 😂

Sitat

TAGGET NAVN  nei ærlig talt, det hadde virkelig ikke forundret meg.

Sitat

Bare det å tigge penger til egen slankeoperasjon på egen side på Facebook er frekkhet uten sidestykke.

Sitat

Hm

Sitat

Someone is writing a comment..... 

Jeg gikk ut og inn av kommentarfeltet og finner nå ikke denne kommentaren med sine svar igjen. Og kommentarfeltet er stengt av admin. 

Men tydelig at Grunnlegger ikke har så mye støtte der inne som hun kanskje liker å tro. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...