Gå til innhold

Hvor er de nå?


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Gjest Ellii
På 21.3.2018 den 20.48, Weekend skrev:

Det var en kvinnelig blogger som hadde som mål og bli Norges mest leste blogg. Hun virket ganske crazy, men etterhvert havnet hun langt oppe på listene. Dette var rundt 2008. Noen som husker henne?

Hun ga seg etter en stund, det ble for mye for mye for henne. Var mye clickbaits og åpenbare forsøk på å sjokkere.

Trenger litt mer å gå etter.. Er tross alt 10 år siden. 

Alder, utseende, hvor i landet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.3.2018 den 20.48, Weekend skrev:

Det var en kvinnelig blogger som hadde som mål og bli Norges mest leste blogg. Hun virket ganske crazy, men etterhvert havnet hun langt oppe på listene. Dette var rundt 2008. Noen som husker henne?

Hun ga seg etter en stund, det ble for mye for mye for henne. Var mye clickbaits og åpenbare forsøk på å sjokkere.

Heidi Alexandra?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som husker bloggen til ByCelina? Hun som levde luksus livet i Monaco med rik samboer. Var en veldig bra blogg. Hadde mye innhold selv om hun var hjemme værende. Hun er på Snap i blant, men virker veldig media sky nå

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2018 den 6.56, Hei_og_hei skrev:

Tror det var Walk of shame. Skikkelig bra blogg😊

Var det ikke en som het flinke piker også? 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
8 minutter siden, veskefab skrev:

Er det noen som husker bloggen til ByCelina? Hun som levde luksus livet i Monaco med rik samboer. Var en veldig bra blogg. Hadde mye innhold selv om hun var hjemme værende. Hun er på Snap i blant, men virker veldig media sky nå

Den husker jeg. Synd at hun sluttet. Bloggen var veldig bra, og allerede den gangen var bloggen på et høyere nivå enn en rekke av dagens profesjonelle blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Therese (eller Terese?) fra en av de første sesongene i Big Brother) hadde blogg før. Hun fikk en datter som heter Ariel. Tror hun slutta å blogge,har ikke greid å finne igjen bloggen hennes. Husker henne som ei bra dame!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.3.2018 den 20.48, Weekend skrev:

Det var en kvinnelig blogger som hadde som mål og bli Norges mest leste blogg. Hun virket ganske crazy, men etterhvert havnet hun langt oppe på listene. Dette var rundt 2008. Noen som husker henne?

Hun ga seg etter en stund, det ble for mye for mye for henne. Var mye clickbaits og åpenbare forsøk på å sjokkere.

AnneK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2018 den 11.50, Scapa skrev:

Husker Therese (eller Terese?) fra en av de første sesongene i Big Brother) hadde blogg før. Hun fikk en datter som heter Ariel. Tror hun slutta å blogge,har ikke greid å finne igjen bloggen hennes. Husker henne som ei bra dame!

Ja, og faren til Ariel var han som vant «Baren», realityprogram som gikk på TV3 for maaange år siden 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. mars 2018 den 11.50, Scapa skrev:

Husker Therese (eller Terese?) fra en av de første sesongene i Big Brother) hadde blogg før. Hun fikk en datter som heter Ariel. Tror hun slutta å blogge,har ikke greid å finne igjen bloggen hennes. Husker henne som ei bra dame!

Ja, jeg lurer også på hvor det ble av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hun Hilde Christina var over middels glad i drama og meget hissig/bitchy...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 15.59, AquaDerma skrev:

Var det ikke en som het flinke piker også? 😃

Jepp! Det var to blogger rundt 2009-2010. Walk of Shame og Flinke piker. Flinke piker skulle forestille å være tre jenter som bodde og studerte (og hadde seg...)i Oslo. Til slutt kom det fram at det var én dame som hadde ført pennen og at karakterene og de mange seksuelle eskapadene var oppspinn. Morsomt eksperiment. Walk of Shame var tre anonyme jenter (ble det sagt) som blogget om sexlivet sitt. De forsvant bare plutselig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg følgte ei som heter madeleine eller noe? Blond... Irriterende at jeg ikke husker mere, men har lurt på hva som skjedde med henne. Hun lå på topplisten til blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.03.2018 den 15.51, veskefab skrev:

Er det noen som husker bloggen til ByCelina? Hun som levde luksus livet i Monaco med rik samboer. Var en veldig bra blogg. Hadde mye innhold selv om hun var hjemme værende. Hun er på Snap i blant, men virker veldig media sky nå

Noen som vet om hun fortsatt er sammen med typen og er bosatt i Monaco/London?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2018 den 23.09, duskelapp skrev:

Husker jeg følgte ei som heter madeleine eller noe? Blond... Irriterende at jeg ikke husker mere, men har lurt på hva som skjedde med henne. Hun lå på topplisten til blogg.no

 

På 19.12.2016 den 23.21, duskelapp skrev:

Husker det var ei som het Madeleine lrns, blond

 

Tenker dere på Madde? Blond jente, med litt karakteristisk neseparti (mulig hareskår?), dreiv og videoblogga en del?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2018 den 11.50, Scapa skrev:

Husker Therese (eller Terese?) fra en av de første sesongene i Big Brother) hadde blogg før. Hun fikk en datter som heter Ariel. Tror hun slutta å blogge,har ikke greid å finne igjen bloggen hennes. Husker henne som ei bra dame!

Var det hun «Thessa og prinsessa» eller noe? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker jeg fulgte en mammablogg. Husker ikke navnet, men det var en ung, solbrun og mørkhåret dame som var mor til en gutt (Daniel?) med downs. Om jeg ikke husker feil så viste det vel seg at hadde andre diagnoser også, tror det i hvertfall var diabetes? 

Er det noen som vet noe om hvordan det går med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, richbitch skrev:

Var det hun «Thessa og prinsessa» eller noe? 

Ja - det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, richbitch skrev:

Husker jeg fulgte en mammablogg. Husker ikke navnet, men det var en ung, solbrun og mørkhåret dame som var mor til en gutt (Daniel?) med downs. Om jeg ikke husker feil så viste det vel seg at hadde andre diagnoser også, tror det i hvertfall var diabetes? 

Er det noen som vet noe om hvordan det går med de?

Laguna.blogg.no, tenker du på? Jeg fant ikke ut noen verdens ting om dem😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/24/2018 at 3:51 PM, veskefab said:

Er det noen som husker bloggen til ByCelina? Hun som levde luksus livet i Monaco med rik samboer. Var en veldig bra blogg. Hadde mye innhold selv om hun var hjemme værende. Hun er på Snap i blant, men virker veldig media sky nå

Det var yndlingsbloggen min i 2012 - 2013, og jeg følger henne fortsatt på Instagram, hvor hun nå heter Celina Engelstad (i mots. til Clausen tidligere) - altså nesten det samme som smykkedesigneren. 

Det ser ut som hun nå bor i nærheten av Majorstua og driver en nettbutikk: http://chouchou.no/om-oss/ Antar derfor at det er slutt med James Gallon, men vet ikke om hun nå er gift med en som heter Engelstad eller om det er pikenavnet til moren - det var noe issues med faren, husker jeg.

Celina fikk enormt mye hets på et britisk forum a la KG i 2013, og jeg antar det var medvirkende til at hun la ned bloggen. Virkelig det verste jeg har sett - ordentlig ram kritikk av alt fra utseendet hennes, til at hun var venneløs, klasseløs, lykkejeger, uintelligent, uutdannet mv. Skikkelig tragisk.

Det jeg likte best ved Celina, var humoren og livsgleden. Skulle virkelig ønske hun begynte å blogge igjen. Hver gang hun legger ut en post på Instagram, får hun masse kommentarer fra hele verden av typen "I miss your blog", så det er tydeligvis flere som savner bloggen hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...