Gå til innhold

Hvor er de nå?


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, hobbykokken skrev:

Lurer jeg også på! 

Hun har da fortsatt en aktiv blogg?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TCMN er enda på topplisten, men ikke like populær som hun var da. Ser veldig annerledes ut synes jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde Christina. Hun ganske surmaga dama som drev hudpleie- og sminkeblogg, flyttet til USA, og fikk en personlig blogg i tillegg.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2016 den 0.38, Mildemoses skrev:

Hilde Christina. Hun ganske surmaga dama som drev hudpleie- og sminkeblogg, flyttet til USA, og fikk en personlig blogg i tillegg.

Ho blei sjuk. Oppdaterer sporadisk instagram, men blogger ikkje nokon stader lengre (som eg veit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.12.2016 den 16.29, hobbykokken skrev:

Hei dere. 

Jeg husker alle de bloggene som var store for noen år tilbake. Hvor er de nå? Feks Lars tangen, Annette Haga, hun hege sophie Kristiansen, beaeks, livingdoll, Maria superstar, Marie Amanda etc.. flere som har forsvunnet?  

 

https://www.facebook.com/hegesophie?lst=734400704%3A717485606%3A1481806542 Hege Kristiansen bor i Spania, er fremdeles gift og jobber med dette: https://www.facebook.com/bronzeandgolden/?fref=nf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 09.12.2016 den 16.36, visningsnamn skrev:

Hun som plutselig ble så stor. Sara et eller annet. "Sisteplass" var det vel bloggen het.

Og Heidi Alexandra.

Kom på en til, han NAS.

 

På 09.12.2016 den 23.07, smalls skrev:

Selv om Heidi Alexandra irriterte meg grønn, så må jeg innrømme at jeg savner henne. "Hallo bloggen"

Jeg var skikkelig fan av Marie Amanda, men hun bare forsvant :( Husker hun kom tilbake med en ny blogg hvor hun hadde endret stil helt, fått en del tatoveringer og blitt tynnere. Den nye bloggen forsvant fort.

Og Jeanette Bye. Skrev mye om kosthold og hunder. Men skrev et innlegg på bloggen at hun kom til å slette bloggen pga mye drittslening og konstant stygge kommentarer. Trist, men skjønner hun ikke gadd mer.

 

På 09.12.2016 den 21.25, hobbykokken skrev:

Heidi Alexandra ja.. hva skjedde der og hva gjør hun nå?  

Sisteplass forsvant også plutselig, lurer på hva som skjedde med henne også.. noe sier meg at hun tar en god utdannelse 

Heidi Alexandra har jo fortsatt en egen blogg. http://heidialexandra.no/

På 10.12.2016 den 18.26, smygende_lodde skrev:

Hva skjedde med TCMN?

Ikke noe spesielt. Hun er fortsatt på blogg.no, men ikke på toppen. http://tcmn.blogg.no/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livingdoll, Elise Bahia, er hvertfall på Instagram. Ser ut som det går bedre med henne, hun har tonet ned redigeringen. Hun reiser mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over den nye bloggen til Kjetil Lundstein her en dag, bedre kjent som The Giant. Han har nå kommet ut som homofil😊

Husker det var mange som spekulerte på det i "storhetstiden" hans, noe han da nektet for. Han var vel kjæreste med en annen stor blogger på den tiden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Masuka skrev:

Jeg kom over den nye bloggen til Kjetil Lundstein her en dag, bedre kjent som The Giant. Han har nå kommet ut som homofil😊

Husker det var mange som spekulerte på det i "storhetstiden" hans, noe han da nektet for. Han var vel kjæreste med en annen stor blogger på den tiden også?

Åh, han har jeg glemt og var fast leser av bloggen hans :) 

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Hei§enberg skrev:

Noen som husker Toroborgen? Lurer på hvordan det gikk med han!

Han har en åpen instagramprofil med samme navn som du nevner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Masuka skrev:

Jeg kom over den nye bloggen til Kjetil Lundstein her en dag, bedre kjent som The Giant. Han har nå kommet ut som homofil😊

Husker det var mange som spekulerte på det i "storhetstiden" hans, noe han da nektet for. Han var vel kjæreste med en annen stor blogger på den tiden også?

Kjetil er bare så kos! Utrolig hyggelig og fin fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2016 den 16.36, visningsnamn skrev:

Hun som plutselig ble så stor. Sara et eller annet. "Sisteplass" var det vel bloggen het.

Og Heidi Alexandra.

Kom på en til, han NAS.

Husker hun som hadde Sisteplass. Hun ga seg da hun var på topp. Sa at hun følte så veldig på presset om å levere noe morsomt hele tiden. Så da ga hun seg mens leken var god. Var litt artig den bloggen der. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...