Gå til innhold

Hvor er de nå?


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Hei dere. 

Jeg husker alle de bloggene som var store for noen år tilbake. Hvor er de nå? Feks Lars tangen, Annette Haga, hun hege sophie Kristiansen, beaeks, livingdoll, Maria superstar, Marie Amanda etc.. flere som har forsvunnet?  

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saaaaavner NAS! han var morsom han! Forferdelig dumt at han har slettet video-bloggene. Kunne llkt å sett de opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, anno1 skrev:

Saaaaavner NAS! han var morsom han! Forferdelig dumt at han har slettet video-bloggene. Kunne llkt å sett de opp igjen.

Å, han hadde jeg glemt. Han var sykt morsom!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, visningsnamn skrev:

Hun som plutselig ble så stor. Sara et eller annet. "Sisteplass" var det vel bloggen het.

Og Heidi Alexandra.

Kom på en til, han NAS.

Heidi Alexandra ja.. hva skjedde der og hva gjør hun nå?  

Sisteplass forsvant også plutselig, lurer på hva som skjedde med henne også.. noe sier meg at hun tar en god utdannelse 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Heidi Alexandra irriterte meg grønn, så må jeg innrømme at jeg savner henne. "Hallo bloggen"

Jeg var skikkelig fan av Marie Amanda, men hun bare forsvant :( Husker hun kom tilbake med en ny blogg hvor hun hadde endret stil helt, fått en del tatoveringer og blitt tynnere. Den nye bloggen forsvant fort.

Og Jeanette Bye. Skrev mye om kosthold og hunder. Men skrev et innlegg på bloggen at hun kom til å slette bloggen pga mye drittslening og konstant stygge kommentarer. Trist, men skjønner hun ikke gadd mer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, mm456 skrev:

Marie Amanda bor i København og har fått en baby :) Ser utrolig fresh og fin ut!

Så fantastisk koselig! Hva gjør hun der nede?  Jobber med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annette Haga er forresten sammen med han Emil som var med i paradise. Han som fikk barn med hun Thea som også var med i paradise. Hun jobber hos stylista.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hobbykokken skrev:

Heidi Alexandra ja.. hva skjedde der og hva gjør hun nå?  

Sisteplass forsvant også plutselig, lurer på hva som skjedde med henne også.. noe sier meg at hun tar en god utdannelse 

Heidi Alexandra var jo med på Paradise Hotel et år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie Amanda husker jeg. hun var så koselig, husker videobloggene hennes der hun hadde noe "skjønnhetstips" som var veldig morsomme. tror hun har det bra nå da, lurer på om hun er blitt veldig inn i yoga og vegansk kosthold.. usikker på den siste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lerke987 skrev:

Heidi Alexandra var jo med på Paradise Hotel et år!

Seriøst? Hvilken sesong? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg likte Lars Tangen og Heidi Alexandra. Vi er like gamle og jeg "vokste med de" ❤️ Er det bare meg, eller var bloggene bedre før? Kvaliteten er kanskje bedre nå, og de er mer profesjonelle nå, men jeg leste bloggene fordi det var det - en blogg. Jeg synes hver blogg fremstår som et magasin nå :/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, KillerKitty skrev:

Husker jeg likte Lars Tangen og Heidi Alexandra. Vi er like gamle og jeg "vokste med de" ❤️ Er det bare meg, eller var bloggene bedre før? Kvaliteten er kanskje bedre nå, og de er mer profesjonelle nå, men jeg leste bloggene fordi det var det - en blogg. Jeg synes hver blogg fremstår som et magasin nå :/

Bloggerne var uten tvil bedre før, for da tjente man egentlig ikke så mye på bloggingen og det var ikke slik konkurranse som i dag. Ingen kjørte en haug med clickbaits og jeg synes flere var med down to earth.Da var blogging mer som en dagbok mens i dag er mange toppbloggere en stor reklamebloggg 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...