Gå til innhold

Gravid og sykelig sjalu


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er over 4 månder gravid,men nå har det seg slik at jeg har blitt sykelig sjalu. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg prøver å få bort denne grusomme følelsen,men jeg klarer ikke. Noen andre som har hatt/har det slik. hva kommer det av

Anonymkode: bf630...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det burde jeg kanskje skrevet. På mannen min på at han ser på andre damer at han ikke finner meg tiltrekkende osv. Ts

Anonymkode: bf630...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han sagt at han ikke synes du er tiltrekkende? Ser han på andre damer eller er du redd for at han gjør det?

Anonymkode: 8df76...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sagt dette til han? Kanskje han kan gi deg flere komplimenter? Er ikke alltid like lett for den andre parten å se sånne ting :)

Anonymkode: 03a2a...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han sagt at han ikke synes du er tiltrekkende? Ser han på andre damer eller er du redd for at han gjør det?

Anonymkode: 8df76...23b

Nei han sier han elsker meg. Det jeg er redd for er at han skal gjøre det

Anonymkode: bf630...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg er over 4 månder gravid,men nå har det seg slik at jeg har blitt sykelig sjalu. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg prøver å få bort denne grusomme følelsen,men jeg klarer ikke. Noen andre som har hatt/har det slik. hva kommer det av

Anonymkode: bf630...4db

Å som jeg kjenner meg igjen her, har opplevd akk det samme, og holdt på å gjøre mannen min sprø! Tror det handler om at plutselig så har man så mye og tape hvis ting skulle skjære seg, det kommer et barn og det blir mye tanker rundt dette for man blir bundet til hverandre på en litt annen måte. Og det at kroppen forandres fysisk og hormonelt. Håper du klarer å komme deg over dette og stole på det mannen din sier, ellers vil du drive han (og deg) til vanvidd til slutt, og det du frykter mest vil skje fordi han orker ikke bekrefte deg hele tiden/forsvare seg selv. Ønsker deg masse lykke til😊 vet hvor vanskelig det er. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...