Gå til innhold

Ekstrem tannlegeskrekk, god tannlege i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en tannlege i Oslo og omegn som er god på å håndtere tannlegeskrekk? Jeg MÅ til tannlegen, helst før jul, og jeg trenger å gå til en tannlege som jeg tørr å komme tilbake til for oppfølging. 

Sist googlet jeg, og endte opp på Oslo tannlegesenter der de skrøt på seg god omsorg for pasienter med tannlegeskrekk. I call bullshit. Fikk en helt sykt usympatisk tannlege som kjeftet meg huden full og gjorde hele opplevelsen sinnsykt ubehagelig... 

Jeg har bil, så kan gjerne kjøre et stykke om nødvendig. 

Anonymkode: 0f190...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.tannlegehaugen.no/

Har en venninne som var hos han her, og det var visst en fantastisk god opplevelse. Hun hadde ikke vært hos tannlegen på 15 år pga skrekken, men fikk anbefalt han fra en kollega.

Anonymkode: 68f73...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Hmm ... det er/var en fyr rett ved Slottsparken jeg pleide å bruke: Erlendur Indridason og kollegaene hans. Synes de var veldig flinke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen... da har jeg fått bestilt meg time før jul, så da er det bare å grue seg :(

Anonymkode: 0f190...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til tannlegen`?

Hvordan gikk det med skrekken og selve behandlingen? Håndterte den nye tannlegen din situasjonen bra?

Spør mye fordi jeg lider av tannlegeskrekk selv og fikk ingen god følelse av å lese første post i denne tråden :(

Anonymkode: a5e37...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vært til tannlegen`?

Hvordan gikk det med skrekken og selve behandlingen? Håndterte den nye tannlegen din situasjonen bra?

Spør mye fordi jeg lider av tannlegeskrekk selv og fikk ingen god følelse av å lese første post i denne tråden :(

Anonymkode: a5e37...4bf

Jeg har ikke vært der enda, har time på mandag. Jeg kan oppdatere deg da :) 

Anonymkode: 0f190...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...