Gå til innhold

Treningsloggen!


Chandra

Anbefalte innlegg

Kjempebra løpt!! Jeg har ikke sjans til å klare under en halvtime ute. Døde nesten da jeg klarte det på mølla. Hvordan går det med syklinga, er det fortsatt skummelt med pedalene? Samboeren min så noen som tryna skikkelig på sånn sykkel en gang, ved å stoppe og glemme at føttene satt fast. Auuuu!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Rainbow skrev:

Kjempebra løpt!! Jeg har ikke sjans til å klare under en halvtime ute. Døde nesten da jeg klarte det på mølla. Hvordan går det med syklinga, er det fortsatt skummelt med pedalene? Samboeren min så noen som tryna skikkelig på sånn sykkel en gang, ved å stoppe og glemme at føttene satt fast. Auuuu!

 

Takk! Jeg er litt motsatt. Løper raskere ute enn på mølla. Men du har jo klart det på mølla og da blir det bare lettere og lettere for hver gang sikkert. Skal du løpe det løpet i høst? Du skjønner sikkert hva jeg mener. :laugh:

Jeg har bare syklet to ganger og jeg syntes det går greit så lenge jeg sykler. Men fremdeles er det litt ekkelt å starte og stoppe. Trenger mengdetrening men trener litt for variert til å rekke å sykle så mye. Burde egentlig prioritert det før vinteren. 

--

I går rakk jeg en styrkeøkt. Hadde litt dårlig tid så fikk ikke gjort alt jeg hadde planlagt men helt ok.

I morgen skal mannen og jeg løpe det lokale trimløpet. Samme løype som jeg løp på søndag. Er veldig spent på om jeg klarer å løpe raskere enn da. I ettermiddag blir det bassengsvømming og det gleder jeg meg skikkelig til! Føler jeg har en god treningsperiode nå. Måtte det vare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmetrening i basseng i går. Rundt 1600 meter eller noe. Deilig å svømme igjen! Tok en 500-meter test og endte på 10:50. Helt greit selv om jeg har klart å komme under 10 minutter utendørs. 

I dag løp jeg det lokale trimløpet på 5,1 km på 27:44. Ble skikkelig uvel etterpå så tok meg helt ut for å si det sånn. :) Føler meg fremdeles kvalm. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med vel gjennomført løp!! Hvordan blir det med svømming fremover, nå som det begynner å bli kaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2017 den 10.21, Rainbow skrev:

Gratulerer med vel gjennomført løp!! Hvordan blir det med svømming fremover, nå som det begynner å bli kaldt?

Takk! Og gratulerer til deg også. Så at du løp raskt! Nå blir det kun svømming inne. Jeg liker ikke å fryse. :laugh:

Har helt glemt å oppdatere. Har svømt litt, trent litt styrke og løpt litt. Løp det lokale trimløpet igjen på torsdag og løp på 27:25. Det ble nøyaktig 27 minutter på 5km. Jakter på 26 tallet men fikk så vondt i bekkenet at jeg tror jeg må fokusere på mer styrke og mindre løp i noen uker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :hoppe: Ja, jeg ble veldig sjokka over 27.39. Særlig siden jeg løper veldig lite. Forsiktig med bekkenet, da. En i familien min hadde veldig store problemer med bekkenløsning mange år etter at hun fikk barn. 

Brr, ja, svømming ute nå er for svært spesielt interesserte, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.9.2017 den 15.02, Rainbow skrev:

Takk! :hoppe: Ja, jeg ble veldig sjokka over 27.39. Særlig siden jeg løper veldig lite. Forsiktig med bekkenet, da. En i familien min hadde veldig store problemer med bekkenløsning mange år etter at hun fikk barn. 

Brr, ja, svømming ute nå er for svært spesielt interesserte, altså!

Det er knallbra! Da er det bare å løpe på! :D 

Lurt å være forsiktig med bekkenet ja så nå har jeg hatt en liten løpepause og føler meg helt fin. Satser på nytt løp neste uke. 

Denne uka har jeg bare trent 2 ganger og det ble styrke. Føler allikevel at det har vært  bra fordi jeg har tatt meg sammen og trent blant annet knebøy og markløft med stang med vekter. Jeg syntes jo at den delen av senteret er litt skummel, men det er jo det som gir resultater så denne uka har jeg kjørt på og blitt støl og kjent null smerter i bekken og korsrygg. 

Nå har vi kjøpt nytt hus og skal selge det gamle så det blir litt hektisk fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...