Gå til innhold

Treningsloggen!


Chandra

Anbefalte innlegg

Hei! :vinke:

Har lenge tenkt at jeg trenger en treningsdagbok, og nå er tiden her! Har en datter på 4 måneder og har startet jobben med å komme meg tilbake i form etter fødselen. Jeg er veldig glad i å sette meg mål, og målet er å gjennomføre triathlon i juni 2017. Har med andre ord mye trening foran meg. ;)

Har gått ned gravidkiloene og går generelt veldig fort ned i vekt. Må derfor fokusere på å spise nok, samtidig som jeg vil spise sunt. Merker at fullamming og trening gjør meg utrolig sulten og det er ikke alltid lett å få i seg nok. Derfor kommer jeg nok til å prøve å logge maten her slik at jeg blir mer bevisst på hva jeg får i meg. Det er veldig lett å ty til brødskiver mellom slagene. ;) 

Nå har jeg kommet i gang med en rutine med spinning og svømming en gang i uka. Har også så vidt begynt å jogge litt med hunden en gang i uka. Her tar jeg det veldig pent og går og jogger om hverandre. Håper å gjøre mer styrke og yoga hjemme nå utover. Ellers går jeg som regel tur med hunden/trilletur med baby hver dag. 

Jobber for harde livet med å lære meg crawling og har nå begynt å få til teknikken. Nå begynner svømming å bli veldig gøy, men jeg gruer meg til å bevege meg ut fra det trygge bassenget til det skumle, kalde vannet ute. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uken så langt: 

Tirsdag: Spinningtime. Hadde masse energi og gav alt. Kjempeartig time! Litt over en times trilletur med baby og hunden tidligere på dagen.

Onsdag: Svømming - crawling. Fin økt med mye motivasjon. Det ble min hardeste svømmeøkt så langt og ble skikkelig sliten. Neste økt blir flere intervaller og mer fokus på teknikk. Mannen gikk med hunden.

Torsdag: Skikkelig sliten i kroppen i dag og trøtt etter en natt med dårlig søvn. Gikk en times trilletur med baby og hund på dagen pluss en halvtimes tur med hunden på kvelden. 

Dagens måltider: 

Frokost: 2 brødskiver med ost, kaffe, juice og en clementin

Lunsj: Ostesmørbrød av to brødskiver (alt for mye brød, men noen ganger blir det bare sånn..) Ca 30 gram mørk sjokolade

Middag: Tacolefse med kyllingfilet, ruccola, mango, rødløk, cherrytomat, avocado og fetaost toppet med tyrkisk yoghurt. Fantastisk godt! Spiste 2 fullstappa lefser.

Kveldsmat: Middagsrester. En full lefse med samme ingredienser som ovenfor. En neve mandler og en clementin. 

Ser at jeg fint kan spise mindre brød, og at jeg bør spise flere mellommåltider. Prøver igjen i morgen! :) Er fremdeles litt sulten så kanskje det blir en tur til på kjøkkenet...

Angående mat så er jeg ikke noe talent på kjøkkenet, men nå begynner det virkelig å skje ting. Jeg øver og øver og begynner nå å få til å lage gode retter fra bunnen av og begynner å få kontroll på bakingen. Vil helst lage så mye selv fra bunnen av og prøver å forbedre meg litt og litt. Trines matblogg er min venn! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! En treningsblogg fra deg MÅ jeg jo bare følge med på! :nigo:

(Det har forresten skjedd noe rart, så det er to stk. En moderator kan flette dem eller fjerne den ene om du spør dem!)

Gleder meg til å lese om treninga her inne, du er så motiverende, særlig med svømminga siden du hadde vannskrekk du også! Jeg følger visst etter deg i alle dagbøkene, hehe!!

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2016 den 13.21, Rainbow skrev:

Hurra!! En treningsblogg fra deg MÅ jeg jo bare følge med på! :nigo:

(Det har forresten skjedd noe rart, så det er to stk. En moderator kan flette dem eller fjerne den ene om du spør dem!)

Gleder meg til å lese om treninga her inne, du er så motiverende, særlig med svømminga siden du hadde vannskrekk du også! Jeg følger visst etter deg i alle dagbøkene, hehe!!

Woho! :) Bra du følger etter! Fant ut at jeg trenger en treningsdagbok. Det er litt dumt å blande trening og babybabling. :fnise:

Så hyggelig at du sier det! Nå er det vel heller du som er motiverende med trening hver dag, men jeg håper at jeg klarer å holde et greit nivå selv med baby. Nøkkelen er vel å aldri gi opp!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null trening de siste dagene. Fredag ble det en times trilletur med baby og hunden og i dag har hele dagen flydd med til julegaveshopping og pepperkakebaking med familien. Mannen gikk med hunden. Men i morgen har jeg planlagt joggetur med hunden og det gleder jeg meg til! 

Det blir faktisk joggetur nummer 2 etter fødselen! Jeg tar det veldig pent og bytter på å jogge og gå. Det kommer jeg til å gjøre i hele vinter rett og slett for å bygge en solid base så jeg slipper skader. Jeg kommer veldig lett i løpekondisjon og da ender jeg som regel med å skade meg fordi kroppen ikke er klar enda. Denne feilen skal jeg IKKE gjøre nå! 

Nå kom jeg på at jeg skal oppdatere løpespillelista på spotify før i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagens trening

Med ny treningsmusikk var jeg skikkelig klar for joggetur med hunden. Siden det var andre løpetur etter fødselen tok jeg det pent og byttet på å gå og jogge. Runden er rundt 6,5 km. Dessverre merket jeg det litt i bekkenet både underveis og etterpå (i lyske og symfyse). Utrolig kjipt siden jeg elsker å løpe, men da blir løpingen lagt på hylla en stund til. Nå blir det full fokus på å gjøre de kjedelige mage- og bekkenbunnøvelsene hver dag altså! Håper det hjelper. Fikk gjort de senere på kvelden og la også inn noen yogaøvelser for å jobbe med bevegeligheten som også er ganske dårlig etter graviditet og fødsel. :fnise: Kjenner at jeg er stiv i hofteområdet så det er bare å jobbe med det.

Spiste ovnsbakt laks med masse grønnsaker til middag, så pluss i boka for den. :) Satt også en brøddeig som skal langtidsheves over natta med spelt og rug. Siden det langtidsheves og ikke inneholder hvete etc. er det rimelig sunt, og dessuten er det veldig godt! Nå har jeg lagt det i brødformene for å etterheve noen timer til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 12.12:

På mandag ble det en trilletur på 1time og 30 minutter og det var det egentlig. 

Tirsdag 13.12

I dag ble det først en times trilletur på dagen før spinning på kvelden. Det var en bra time med flink instruktør som alltid og endelig merket jeg på pulsen at jeg har blitt i litt bedre form. Da jeg startet etter fødselen hoppet pulsen i været og ble der hele timen og gikk knapt litt nedover i pausene. Nå må jeg jobbe litt hardere for å komme høyt i puls og pulsen går litt raskere ned i pausene. Fremdeles mye å gå på da. Ga på alt jeg hadde og kom opp i 96% av makspuls på siste pulstopp. 

I dag ble det kyllingwok med gulrot, rødløk, brokkoli, minimais og valnøtter til middag. Lagde også smoothie til lunsj som også rekker til i morgen. 

Nå manner jeg meg opp til å gjøre "mammamage øvelsene" før jeg legger meg. Jeg glemte de i går så bør virkelig gjøre det i dag. :tongue:

I morgen blir det svømming og da skal vi (vi er 2-3 som svømmer sammen) få litt teknikkhjelp av en som kan det. Det blir gøy! I dag hadde jeg faktisk planer om å trene litt styrke på overkroppen etter spinningtimen men mini var sulten og sur (og mannen var trøtt og sur) så det var best å komme seg hjem. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort mageøvelsene i går! :tongue:

I dag var det tid for svømming og fikk litt teknikkhjelp. Det er gull verdt! Konklusjonen var at crawlen er grei og at det bare er å fortsette. Litt retting på hodevinkel og armer og beskjed om å bruke beina mindre. Det var veldig nyttig og fikk noen lengder der jeg følte det fløt veldig bra! Neste uke skal jeg teste å svømme 500 meter igjen å se hvordan tiden blir. Har liksom så lyst til å få til svømmingen skikkelig bra nå. Håper triathlonklubben skal arrangere svømmekurs etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi oi, det var lenge siden sist!

Hadde en treningspause i romjulen/starten på året pga influensa men er godt i gang igjen nå. 

Har hatt svømmepause nå i januar på grunn av stengt svømmehall men starter opp igjen til uka. Det gleder jeg meg virkelig til! Siste økt før jul klarte jeg å svømme en hel økt crawl uten neseklype og kommer til å fortsette med det når jeg kommer i gang igjen.

Har også begynt å trene styrke igjen og er deprimerende svak. :fnise: Før jeg ble gravid for over et år siden var jeg veldig fornøyd med kroppen min egentlig. Trente med pt og hadde markerte muskler. De er helt borte nå og jeg savner den gamle kroppen min. Målet må jo være å komme tilbake dit! 

Nå sliter jeg med vondt bekken og vond rygg så i morgen har jeg endelig fått bestilt meg time hos naprapat. Håper det gjør at jeg kan trene mer og etterhvert klare å løpe igjen. Må jo liksom det om jeg skal gjennomføre triathlon. :rolleyes:

I dag ble det spinning etterfulgt av en kjapp styrkeøkt. Trener lette vekter for å skåne ryggen men føler det er bedre enn ingen ting. 

Jaja, dette ble virkelig oppramsing. Satser på å oppdatere litt oftere fremover! Jeg har lyst til å sette noen mål for hver måned. Kommer tilbake til det i et nytt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Monstrum skrev:

Heier på deg! :nordvesta:

Takk for det! :nori: Jeg skal titte innom dagboken din senere. :)

----

Timen hos naprapat ble veldig bra og fikk fikset godt opp i kroppen. Best av alt var at jeg fikk beskjed om å trene styrke og fikk masse bra øvelser for å stabilisere bekkenet. Har følt meg veldig mye bedre etter den timen.

Forrige uke ble det følgende trening:

Tirsdag: Spinningtime med en kjapp styrkeøkt på overkropp etterpå

Onsdag: Time hos naprapat

Lørdag: Styrkeøkt helkropp

Ellers har jeg gått en del mil med hunden.

Denne uken skal jeg trene mer, noe som er målet. Men enn så lenge er jeg fornøyd med å holde en ukentlig rutine. Det er ikke bare bare med baby i hus alltid. Nå føler jeg i alle fall at jeg er godt i gang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er tilbake! Har savna dagbøkene dine! Hva gjør egentlig en naprapat? Syns du har en skikkelig god treningsplan og at du får gjort mye, særlig siden du har baby å passe på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2017 den 14.00, Rainbow skrev:

Så bra du er tilbake! Har savna dagbøkene dine! Hva gjør egentlig en naprapat? Syns du har en skikkelig god treningsplan og at du får gjort mye, særlig siden du har baby å passe på !

Så hyggelig at noen savner meg! :nori: Jeg leser dagboken din hver gang det kommer noe nytt, men er jo håpløs på å kommentere om dagen. Jeg er så misunnelig på treningsrommet ditt! Treningssenter nå i januar/februar er virkelig helt grusomt! 

En naprapat behandler både muskler og ledd. Altså både knekker opp og masserer (eller stikker albuen ned i vonde muskler :P).  Skal tilbake igjen til uka og jeg gleder meg!

----

Mandag og tirsdag ble det ingen trening denne uken. Jeg pleier jo alltid å være med på spinningtime på tirsdager men denne gangen rakk jeg ikke å melde meg på før det ble venteliste. Hadde eegentlig tenkt til å trene styrke isteden men jeg utsatte det til i dag. Gjorde isteden litt bekkenbunnsøvelser og hofteøvelse hjemme siden jeg trenger å styrke de musklene mest.

Onsdag 8. februar:

Endelig tid for svømming etter at svømmehallen har vært stengt i hele januar. Jeg var veldig spent på om jeg hadde glemt hvordan jeg skulle crawle men det gikk ufattelig bra og jeg klarte lett å svømme uten neseklype. Nesen har brått sluttet å innta vann og det er helt ok for meg. Fikk til og med masse skryt så jeg var rimelig glad etter den økta. Jeg er selvfølgelig langt fra proff (hehe) men jeg kan i alle fall skryte på meg at jeg kan crawle om noen skulle spørre! Gleder meg allerede til neste økt. 

Torsdag 9. februar:

I dag ble det en tur på senteret for å trene styrke. Varmet opp ved å bytte på å gå og jogge på mølla og selv om jeg kjente det litt i lysken gikk det helt greit. Løper noen minutter av gangen for å venne kroppen forsiktig til det igjen. Vil ikke overbelaste noe. 

Senteret var selvfølgelig helt fullstappet av folk og det var egentlig bare helt grusomt å trene. Håper det roer seg litt ned snart. Fikk i alle fall gått igjennom hele kroppen med nedtrekk, rygghev, pushups, sideplanke med heving og senking av hofta, øvelse for indre magemuskulatur (tør ikke å trene den rette muskulaturen enda), sidehev, benpress (turte ikke å begi meg ut i frivektsavdelingen for knebøy :fnise: ) og styrkeøvelse for hofte som jeg har glemt navnet på. Fornøyd med økta etter forholdene! Satser på en tur litt tidlig på dagen i helga. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt sånn selv, noen ganger har jeg mer enn nok med å oppdatere egen dagbok, så det tar tid å få skrevet i andres, selv om jeg leser!

Wow, den svømminga går jo kjempebra! Kjempeimponerende, du var jo som meg med litt vannskrekk og ikke i stand til å holde pusten under vann uten å holde deg for nesa? Dette går veien mot triatalon!

Stappfullt senter høres helt mareritt ut. Var på jobbreise første uka i måneden og ble helt stressa over full garderobe og å ha så mange folk rundt meg. Vil mye heller være alene og få gjort ting uten at det er masse mennesker å forholde seg til!

Naprapat hørtes jo lurt ut! Hele den ene armen min er helt rar når jeg løfter tungt. Brakk fingeren høsten 2013, og trodde den ikke var blitt bra, siden jeg får så vondt langt oppover i musklene som henger sammen med fingeren, men en kiropraktor jeg kjenner sa at det er musklene oppover i armen som har blitt overbelasta da jeg hadde vondt i fingeren. Dermed burde jeg gå til "torturtime" som han sa, for å få orden på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Rainbow skrev:

Jeg er litt sånn selv, noen ganger har jeg mer enn nok med å oppdatere egen dagbok, så det tar tid å få skrevet i andres, selv om jeg leser!

Wow, den svømminga går jo kjempebra! Kjempeimponerende, du var jo som meg med litt vannskrekk og ikke i stand til å holde pusten under vann uten å holde deg for nesa? Dette går veien mot triatalon!

Stappfullt senter høres helt mareritt ut. Var på jobbreise første uka i måneden og ble helt stressa over full garderobe og å ha så mange folk rundt meg. Vil mye heller være alene og få gjort ting uten at det er masse mennesker å forholde seg til!

Naprapat hørtes jo lurt ut! Hele den ene armen min er helt rar når jeg løfter tungt. Brakk fingeren høsten 2013, og trodde den ikke var blitt bra, siden jeg får så vondt langt oppover i musklene som henger sammen med fingeren, men en kiropraktor jeg kjenner sa at det er musklene oppover i armen som har blitt overbelasta da jeg hadde vondt i fingeren. Dermed burde jeg gå til "torturtime" som han sa, for å få orden på det!

Stemmer. Jeg hadde ikke sjans til å ha hodet under vann uten å holde for nesa. Inntok masse vann og fikk panikk. Men jeg er fremdeles skeptisk til å svømme ute da. Men satser på at det også skal gå fint med trening. Får tenke på at jeg ikke kan kaste bort de 900 kronene jeg brukte på startavgiften. :P 

Du er heldig som har eget treningsrom altså! Jeg hater å trene med masse folk rundt meg og jeg liker meg ikke i frivektsavdelingen i det hele tatt når det er mange der. 

Da høres det ut som en naprapat hadde passet for armen din. :)

---

Har faktisk ikke trent siden torsdag, kun turer med hunden selvfølgelig. Tiden med baby flyr ekstremt fort og hun har sovet litt dårlig på natten og jeg har vært trøtt. I tillegg har hun blitt veldig mobil og drar seg rundt i stua og er like før hun krabber. Det krever mer og mer og passe på henne. Hadde planlagt en treningsøkt i går men da brukte mannen hele dagen på å først ordne med ved før han dro til Sverige og da ble jeg stuck hjemme med baby. Hadde jeg bare orket å stå opp tidlig for å trene hadde det gått fint, men akkurat nå må søvn prioriteres. Jaja, ny uke og nye muligheter nå. Jeg håper først og fremst på mer søvn og mer energi. Planlegger spinningtime tirsdag, svømming onsdag og en styrkeøkt på senteret senere i uka. Er også ny time hos naprapat på torsdag. 

Ellers så må jeg fokusere litt mer på kosthold denne uka. Det er ikke krise liksom men jeg spiser for mye sukker, brød og hvete. Merker at jeg får veldig søtsug av å amme og være trøtt. I går bakte jeg boller og strengt talt burde jeg sikkert bakt grove rundstykker enn noe annet sunt. På den andre siden spiser jeg ikke så mye godis i helgene. Jaja, vi starter i alle fall uka med laksemiddag i dag! Jeg skal ikke ned i vekt, men trenger å spise sunnere rett og slett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det endelig trening igjen! Først spinningtime 45 minutter før jeg rakk å presse inn 15 minutter med styrke før jeg måtte hjem til baby slik at mannen fikk dra på trening. Man må bruke den tiden man har. :P Ble sittende roing, nedtrekk, stående skulderhev og utfall.

Spinningtimen var slitsom og jeg klarte å ta meg ut skikkelig. Alltid like gøy å trene styrke etterpå helt tomatrød i ansiktet. :fnise:Spinning er ikke det artigste men 45 minutter går raskt med flink instruktør. Ut over våren må jeg begynne å sykle ute også. Har ikke syklet siden 2012 eller noe så det blir spennende. Jaja, det blir nok verre å begynne å svømme ute!

Etterpå ble det sittende roing, nedtrekk, stående skulderhev og utfall. 

I går kveld gjorde jeg liggende beinhev (som bestilt av naprapaten) og mammamage øvelsene. 

I morgen blir det svømming! :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest- silje

Flink du er!

Du kommer nok tilbake i formen igjen, har du lest om muskelhukommelse? Har du sjekket om bekkenet er klart til trening? Har lest at mange gjør det. På min tid så gav bare legen beskjed om at det ikke skulle trenes de første 6 ukene, men nå ser jeg at flere er innom fysio for å sjekke at kroppen er klar for det, etter fødsel/svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gjest- silje skrev:

Flink du er!

Du kommer nok tilbake i formen igjen, har du lest om muskelhukommelse? Har du sjekket om bekkenet er klart til trening? Har lest at mange gjør det. På min tid så gav bare legen beskjed om at det ikke skulle trenes de første 6 ukene, men nå ser jeg at flere er innom fysio for å sjekke at kroppen er klar for det, etter fødsel/svangerskap..

Takk! :) Jeg har forsåvidt hørt om muskelhukommelse, men nå måtte jeg google og det var jo veldig oppløftende å lese! Jeg merker jo allerede etter noen økter at det hjelper! Min utfordring nå er at jeg trente med PT før jeg ble gravid mens jeg nå må klare meg alene. Resultatene blir kanskje ikke like bra, men jeg får ta det som en utfordring.

Bekkenet er sjekket hos naprapat! :) Man får fremdeles beskjed om å bare vente 6 uker før man begynner pent, så det er nok lurt å ta saken i egne hender. Kroppen min var i alle fall ikke klar for noe annet enn å gå turer på den tiden. Jeg har fremdeles litt løst bekken, men det har jeg fått spesifikke styrkeøvelser for og jeg skal enn så lenge være forsiktig med utfall og slikt.

Skal innom dagboken din senere. :)

-----

I går gikk ikke ting etter planen. Hadde en svømmeavtale men vesla ble syk i løpet av natten med feber, utslett og tett nese. Ble lite søvn på oss og en tur til legen på dagen. Hadde også time til celleprøve så den dagen bare fløy og jeg måtte prioritere vesla og egen helse fremfor svømming. Sånn er det jo, og i tillegg var jeg utslitt etter lite søvn og mye stress for å rekke over alt. 

Heldigvis var formen hennes bedre i dag selv om hun fremdeles har utslett. :hjerte: I dag var det ny time hos naprapaten og han var enig med meg i at det var bedre. Jeg kjenner jo fremdeles litt muskelsmerter i ryggen, men de er mer lokalisert til et sted istedenfor at hele ryggen føles stiv ut. Han kommenterte også at bekkenet var litt mer stabilt enn sist, så treningen hjelper! 

Etter timen dristet jeg meg ut på en joggetur med hunden. Jeg må jo komme i gang med løpingen så da var det bare å hive seg ut i det. Det var en del is så det ble en god blanding mellom løping og gåing. Det føltes ganske bra ut i bekkenet så jeg er fornøyd! Må bare bruke de anledningene som byr seg på å trene skjønner jeg. Tenker at alle monner drar og at det er viktigere å få trent jevnt hver uke enn å trene veldig mye. 

Nå er jeg skikkelig skikkelig trøtt og sliten og tar kvelden. Vurderer å ta en styrkeøkt på senteret i morgen om vi får en god natts søvn og energien er på plass. Har satt meg et mål om å tørre å ta knebøy med stang på senteret igjen. Det er jo så skummelt i den avdelingen. ;) Men jeg ser jo også at det er de øvelsene som gir meg best resultater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Ja det er litt oppløftende å lese. Jeg tror du kan får gode resultater uten pt også, du har jo sikkert en ok teknikk som du kan finpusse på til du kommer helt inni det igjen.

Jeg tror det er lurt å sjekke seg ja. Alle er jo ikke like og svangerskap/ fødsel er en stor belastning for kroppen, så å være klar er viktig. Trodde det var fysioterapeut som sjekket jeg?

Ja det er bedre å få trent litt, enn å trene for mye, du har jo en liten baby, så du trenger også hvile i mellom slagene :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2017 den 20.12, gjest- silje skrev:

Ja det er litt oppløftende å lese. Jeg tror du kan får gode resultater uten pt også, du har jo sikkert en ok teknikk som du kan finpusse på til du kommer helt inni det igjen.

Jeg tror det er lurt å sjekke seg ja. Alle er jo ikke like og svangerskap/ fødsel er en stor belastning for kroppen, så å være klar er viktig. Trodde det var fysioterapeut som sjekket jeg?

Ja det er bedre å få trent litt, enn å trene for mye, du har jo en liten baby, så du trenger også hvile i mellom slagene :) 

 

Ja, det er det jeg håper. Jeg har jo som du sier en ok teknikk og det er bare å være bevisst på å presse seg selv etterhvert. 

Tror både fysio, kiropraktor, naprapat kan sjekke, men får man henvisning fra lege er det vel til fysio? :) 

-----

Forrige uke var rett og slett fæl! Jeg kan ikke huske sist jeg var så sliten. Lille baby smittet både meg og mannen med forkjølelse. Hun er heldigvis bedre nå. Utslettene er snart borte og det er bare forkjølelsen som sitter igjen. Det ble med andre ord ikke noe mer trening forrige uke.

Denne uken har jeg noen enkle men akk så viktige mål:

- Nok søvn

- Nok vann

- Nok mat - Veide meg her om dagen og nå veier jeg 3 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid! Jeg skal med andre ord opp i vekt og det er veldig vanskelig. Jaja, det er jo egentlig et luksusproblem. 

- Dra på spinningtime, svømme og forhåpentligvis få inn en styrkeøkt på slutten av uka.

I går gjorde jeg mammamageøvelsene, liggende beinhev og sideplanke før jeg la meg. Det er ting som koster så lite, men gjør så mye for å holde kroppen oppegående. Selv om det ikke er hard trening gjør det at kroppen skal orke å trene hardere, og det er egentlig noe av det viktigste jeg bør fokusere på nå.

I dag står spinning for tur. Planen er å ta det pent siden jeg kjenner litt på forkjølelsen enda. Etterpå skal jeg rekke 15 minutter med styrke på senteret. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...