Gå til innhold

Jippi! NRK-lisensen øker med 30 kroner


Leavemealone

Anbefalte innlegg

Jeg betaler ikke lisens da, men stemmer FrP likevel for å skåne andre mennesker for lisensen.

Er du en av dem som er i mot NRK-lisensen men som likevel ikke stemmer FrP? Da er du isåfall en som burde holde godt kjeft, for FrP er det eneste partiet som stemte mot lisensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo hende man er mot lisensen men lar være å stemme FrP av andre grunner...

Jeg er så sleip at jeg fikk TVen plombert, så slipper jeg å betale lisensen selv om jeg bruker NRK (mye radio og av og til en dokumentar på nett-tv). Om man fjerner lisensen må man hente inn pengene på annen måte, dvs. over skatten. Så du sparer ikke penger på at pengene kreves inn på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begriper ikke at NRK skal være så store. Det hadde vært nok med en kanal, ikke 4.  En eller to radio kanaler og hvorfor skal de ha en nettavis? I tillegg er jeg lei av å betale for Arbeiderpartiets mikrofonstativ.

Anonymkode: 3c298...dad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, linsejesus skrev:

Det kan jo hende man er mot lisensen men lar være å stemme FrP av andre grunner...

Jeg er så sleip at jeg fikk TVen plombert, så slipper jeg å betale lisensen selv om jeg bruker NRK (mye radio og av og til en dokumentar på nett-tv). Om man fjerner lisensen må man hente inn pengene på annen måte, dvs. over skatten. Så du sparer ikke penger på at pengene kreves inn på en annen måte.

Javel, men hold nå kjeft ihvertfall da.. for da betyr ikke NRK-lisensen så mye 

Anonymkode: d7944...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All slags avgifter økes under denne regjeringen.

Det var lovet om redusert avgifter. Men det blir det motsatte. 

Bompenger, diesel, rush trafikk avgift, nrk avgift, etc etc.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, cmd skrev:

All slags avgifter økes under denne regjeringen.

Det var lovet om redusert avgifter. Men det blir det motsatte. 

Bompenger, diesel, rush trafikk avgift, nrk avgift, etc etc.

 

Ja, så dumt at Pose-Trine presser et mindretallsregjering med nye avgifter. H og Frp burde hatt flertall alene så vi kunne slippe klovner som viser små muskler.

Anonymkode: 9ecc5...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Wrayburn

Som sagt skammelig av AP og ikke holde Frp sine løfter

 

For som vi alle vet så er det AP som er ansvarlige for Frp sine løftebrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, cmd skrev:

All slags avgifter økes under denne regjeringen.

Det var lovet om redusert avgifter. Men det blir det motsatte. 

Bompenger, diesel, rush trafikk avgift, nrk avgift, etc etc.

 

Avgiftene har da gått ned under denne regjeringen, det blir kuttet mer enn det økes. I denne saken foreslo regjeringen kutt, men stortingsflertallet overkjørte de, så da blir det økning istedet. Ved neste valg lærer kanskje folk og gir de blåblå flertall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e helt ok for min del. skulle dog ønske den kunne kommet månedsvis eller kvartalvis...
Men så lenge dem lager kvalitetsserier, sendinger uten reklame, fornuftige nyhetssider uten reklame og uten all maset om bloggere, slanking og hvordan "bli perfekt", og fokuserer ting som er mer viktig enn clickbaits, så er det helt i orden :D
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt FRP har lovet har vist seg å være like mye verdt som å gi uhjelp til korrupte u-land.

Blir spennende å se hva slag propaganda FRP skal slenge ut i neste stortingsvalg. Det vanlige er i ihvertfall at de bytter ut FRP politikere som har lovet mest, med helt ukjente folk etter valget.

 

Anonymkode: e857a...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Leavemealone skrev:

Jeg betaler ikke lisens da, men stemmer FrP likevel for å skåne andre mennesker for lisensen.

Er du en av dem som er i mot NRK-lisensen men som likevel ikke stemmer FrP? Da er du isåfall en som burde holde godt kjeft, for FrP er det eneste partiet som stemte mot lisensen.

Du legger jo opp til ganske krasse svar. Du stemmer FrP, eller sagt på en annen måte: "Du forstår ikke hvordan verden henger sammen eller økonomi fungerer" hva mer er det å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hva er egentlig poenget med å ha tv, i dagens samfunn da?

Anonymkode: 1dcec...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt FRP har lovet har vist seg å være like mye verdt som å gi uhjelp til korrupte u-land.

Blir spennende å se hva slag propaganda FRP skal slenge ut i neste stortingsvalg. Det vanlige er i ihvertfall at de bytter ut FRP politikere som har lovet mest, med helt ukjente folk etter valget.

 

Anonymkode: e857a...1db

Prøv i det minste å forstå at FRP ikke har flertall i regjering.

Anonymkode: 5a1ee...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt FRP har lovet har vist seg å være like mye verdt som å gi uhjelp til korrupte u-land.

Blir spennende å se hva slag propaganda FRP skal slenge ut i neste stortingsvalg. Det vanlige er i ihvertfall at de bytter ut FRP politikere som har lovet mest, med helt ukjente folk etter valget.

 

Anonymkode: e857a...1db

Nå har ikke FrP fått flertallet med på det de ønsker. Ja jeg er enig med at FrP har måttet fire seg ned på kravene for å forbli i regjering, og at Siv Jensen virker litt pinglete. Men FrP var faktisk det eneste partiet som stemte mot NRK-lisensen, så det stemmer ikke det du sier at FrP ikke prøver.

Anonymkode: d7944...c9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kim skrev:

Du legger jo opp til ganske krasse svar. Du stemmer FrP, eller sagt på en annen måte: "Du forstår ikke hvordan verden henger sammen eller økonomi fungerer" hva mer er det å si...

Jo det er nettopp det jeg gjør. Jeg sier jo at hvis du stemmer FrP så er muligheten større for å slippe hele NRK-lisensen. Hvis du er uenig med meg i dette, så må du gjerne argumentere imot. Dine påstander er feil rett og slett.

Anonymkode: d7944...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er nettopp det jeg gjør. Jeg sier jo at hvis du stemmer FrP så er muligheten større for å slippe hele NRK-lisensen. Hvis du er uenig med meg i dette, så må du gjerne argumentere imot. Dine påstander er feil rett og slett.

Anonymkode: d7944...c9b

Du beviser at du ikke forstår økonomi eller hvordan samfunnet er strukturert med det utrolig dårlig formulerte svaret ditt.
Jeg skjønner at for FrPere, så er verden sort/hvit, det er nettopp der dere tar feil...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte lisensen èn gang da jeg hadde TV. Nå har jeg ikke TV, og har aldri tenkt å betale den igjen. Betale for å bli hjernevasket liksom? Eh nei.

Anonymkode: 805bc...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå betaler dere jo faktisk ikke lisens for at dere liksom ser på NRK eller ikke.... Det heter ikke nrk-lisens,  men kringkastingsavgift.

Anonymkode: b3d64...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om fjerning av kringkastingsavgiften, og økning av reklame, er det dere legger til grunn for å stemme FRP, så burde dere revurdere prioriteringene deres.  

Anonymkode: 1c045...969

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...