Gå til innhold

Endres underlivet utseende etter fødsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det blitt endret på noen måte? I så fall: hvordan? Har dere blitt videre eller strammere? Er sex fortsatt like godt?

Anonymkode: d1e99...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke endret her :) Fått mange komplimenter for den. 

Anonymkode: 0de41...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvidet seg og så ut som et herja lykketroll dagen derpå, midt i bombingen av Syria. Var vid som en tunell. 

Men det gikk seg til, etter 4-5 uker så det helt normalt ut, jeg er like trang som før og sex er like godt som før :) kanskje bedre, jeg er mer følsom i selve vagina! 

Anonymkode: a216e...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok noen uker før det føltes som normalt, men tilbake til før-fødsel nå.

et lite arr der jeg ble klipt, men hvem ser etter sånt?

Anonymkode: ba485...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et lappeteppe, feilsying som gjør at jeg har delte indre kjønnslepper som henger og slenger :P Ellers er det vel alder som har endret underlivet mest, slappere ytre lepper som ikke er så fylte lenger osv. Føler ingen forskjell på tranghet etter fødsel, men føler litt forskjell nå når jeg har passert 30 :) 

Anonymkode: 39901...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite arr, og får kjappere orgasme. Det er de forandringene jeg har merket til nå, etter 9 mnd.

I de første ukene så det både rart og annerledes ut.

Anonymkode: cd4d4...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen rifter eller sting men de indre kjønnsleppene mine har på en måte krympet litt, så jeg synes jeg ser bedre ut nå enn tidligere da jeg følte de var litt for store før. 
Ett år siden fødsel nå. 
Innvendig føltes alt ommøblert det første halve året grunnet fremfall men etter en hel haug med knipeøvelser så er alt fint igjen. :) 

Anonymkode: 049ff...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født tre barn, fikk tredje grads ruptur med nr 1 og ble klippet med nr 2. Det tok lang tid før jeg følte meg normal etter første fødsel, men alt både ser og føles normalt ut nå. Hvis jeg kjenner godt etter kan jeg kjenne arret etter rupturen, men det synes nesten ikke. Sex føles som før. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte en baby på 4kg måtte sy indrekjønns leppene.. Er ikke så fornøyd.. Syntes sex er ok, men typen sier jeg har blitt vid.. Prøver å gjøre knipe øvelser så ofte jeg kommer på det. :)

Anonymkode: e5402...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en dyp perinealrift grad 2 og følte jeg ble sydd veldig stramt, så hadde vondt lenge. Tror det tok endel uker siden før jeg turte å se, selv om jm sa at alt så fint ut. Synes det var som en krigssti... 🙈 I månedene etterpå var det annerledes, skjedeveggen hadde blitt slapp og hang - var redd for at det alltid ville være slik, men det ble helt fint igjen. Kan kjenne arret såvidt, men kan ikke se det. Har mer følelse i vagina enn før, føles ikke vid. Siden stingene ble litt stramme så kan det se ut som jeg er litt "dratt" bakover, at kjønnsleppene er litt mer skjult enn før. 

Anonymkode: 5a923...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Verken nøyaktig hvordan det så ut før, eller nå. Føles fin, og regner med den er lik, med et lite arr. Er kanskje litt videre (to fødsler), syns jeg føler det. Sexen er like god for meg.

Anonymkode: 93e85...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endres nesten alltid noe. Noen ganger ikke merkbart, andre ganger svært merkbart. At man ikke ser det, betyr ikke at det ikke er endret, for det blir endret etter at 2-5 kilo baby kommer ut. Men det betyr ikke at man er stygg der nede :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart en forskjell. 
Åpningen har blitt mer åpen og gapende. Det er ikke plagsomt, men det ser jo ikke veldig pent ut sammenlignet med tidligere. Skjeden er like trang som før. Ser også arret etter klippingen så vidt. Alt i alt lever jeg greit med underlivet mitt, men følger meg ikke like fin der nede som før. 
 

Når jeg er ferdig med barnefødsler vil jeg nok høre med en kirurg om det er mulig å rette opp "skadene". 

Anonymkode: 9579c...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fødte en baby på 4kg måtte sy indrekjønns leppene.. Er ikke så fornøyd.. Syntes sex er ok, men typen sier jeg har blitt vid.. Prøver å gjøre knipe øvelser så ofte jeg kommer på det. :)

Anonymkode: e5402...be8

Hvor lenge siden er dette? Hadde blitt enormt lei meg hvis kjæresten hadde kommentert at jeg hadde blitt vid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve folden til åpninga er mer åpen (kan se tydelig at det er veien inn, i stedet for før, hvor det bare var en del av glipen som gikk fra ytre kjønnslepper hos meg), men inngangen er lukket, som før. Jeg er like trang, om ikke trangere. Sex er BEDRE. Jeg får mye lettere g-punktsorgasme og føler mye mer stimuli innvendig enn tidligere.
Jeg føler de indre kjønnsleppene er blitt mindre, men jeg kan også bare ha akseptert dem (jeg følte de var store før og var alltid livredd for å få cameltoe. Nå kan jeg knapt få det om jeg så prøver iherdig (mannen og jeg tøyser med det, da han synes det er sexy og jeg er begynt å synes det, jeg også)).
Jeg har et lite arr etter sying, men det plager meg overhodet ikke. Jeg er rett og slett mer sexy der nede enn noen gang. 

Har født to barn.

Anonymkode: 17a86...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lykke_ skrev:

Hvor lenge siden er dette? Hadde blitt enormt lei meg hvis kjæresten hadde kommentert at jeg hadde blitt vid. 

Det er 10mnd siden fødsel.. Er gravid på nytt i 4mnd! :) Ikke akkuratt så høy å høre det nei..

Anonymkode: e5402...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er 10mnd siden fødsel.. Er gravid på nytt i 4mnd! :) Ikke akkuratt så høy å høre det nei..

Anonymkode: e5402...be8

*gøy

Anonymkode: e5402...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som den over meg: virker som ytterste del/"inngangen" til skjeden er blitt større/videre. Er kanskje også litt videre i selve skjeden enn før, men det er under 2 mnd siden fødsel, så jeg ser for meg at det fint kan gå seg til igjen. Pleier å huske å gjøre knipeøvelser hver dag, så satser på at jeg får igjen for innsatsen.

Fikk min første g-punktsorgasme ved samleie noensinne nå etter fødsel, så kan ikke akkurat si jeg er misfornøyd med endringene ;) 

Anonymkode: e5207...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har fått likt/bedre sexliv, revnet dere noe? 

Anonymkode: 3cc92...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlivet ødelagt. Mye videre enn før, kjenner ikke kuken. Etter klipping så ble åpningen veldig stor og åpen-et gapende hakk til den ene siden. Selve skjedeinngangen kunne jeg se at det så veldig klumpete og stygt ut. Husker jeg gråt i flere dager etter å ha tittet meg der nede. Har blitt operert nedentil etter fødslene, ting er bedre,- men ikke bra. Tør ALDRI mer å ha sex dessverre:( Kommer aldri til å blottlegge dette problemet for en mann.

Anonymkode: 6dc54...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...