Gå til innhold

Legeattest for bilbelte


Spillern

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Spillern skrev:

Vist jeg flyr gjennom ruta og treffer en annen, da er det nok ikke mitt problem. Da er jeg sikker død😂

Men du tenker ikke på de rundt deg. Bli litt mer voksen før du kjører en meter til. 

Anonymkode: 7d572...7c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting er at de fleste biler har alarm som uler i det vide og det breie når bilbelte ikke blir brukt og setet blir belastet med noe vekt. 

Anonymkode: 25e1f...bb9

Ja da plugger jeg belte på først. Og setter meg inn etter på. Null problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Spillern skrev:

Jeg skal ikke kjøre men sitter på. Man må ha belte da og

Voks opp. Kommer aldri til å skje at du da smeller hodet i frontruta å får en varig hjerneskade og blir pleietrengende resten av livet? Det kan du ikke vite siden du ikke er synsk. Dessuten vil du påføre sjåføren ekstreme traumer dersom han kræsjer og du dør. Bruk huet å tenk på andre mennesker!!! Makan! 

Anonymkode: 7d572...7c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spillern skrev:

Ja da plugger jeg belte på først. Og setter meg inn etter på. Null problem

Kjør uten belte du :) så kanskje vi leser om en som dauer i ulykke snart. 

Anonymkode: 7d572...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Voks opp. Kommer aldri til å skje at du da smeller hodet i frontruta å får en varig hjerneskade og blir pleietrengende resten av livet? Det kan du ikke vite siden du ikke er synsk. Dessuten vil du påføre sjåføren ekstreme traumer dersom han kræsjer og du dør. Bruk huet å tenk på andre mennesker!!! Makan! 

Anonymkode: 7d572...7c3

Jeg har overlevd en stygg bilulykke takket være bilbeltet. Hadde jeg hatt en tulling uten belte i setet ved siden av meg ville jeg utvilsomt ha vært død. Og det ville h*n også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Spillern skrev:

Vist jeg flyr gjennom ruta og treffer en annen, da er det nok ikke mitt problem. Da er jeg sikker død😂

For så vidt. Men er litt kjedelig for de pårørende som er glad i deg og som er glad i personen du drepte

Anonymkode: 204bb...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...