Gå til innhold

Sometimes waiting is the hardest thing of all..


Mirabelle

Anbefalte innlegg

Åhh så gøyalt å se det lille :hjerte: banke da :rodmer:

Ja den magen kan komme fort har jeg lest :Nikke: 
Nå mistet jeg i en SA ganske tidlig dog, men syntes at den gass-magen kom tvert! Så 8 uker... :skya: Jeg hadde vært bolle på magen ja :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1/6/2017 den 15.00, Høstjenta skrev:

Hurra 🎉🎉🎉 Gratulere 💞

Venter i spenning på vår ul om en ukes 😬

Tusen takk Høstjenta :rodmer: Lykke til med UL, når er den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/6/2017 den 20.55, tr.heimspia83 skrev:

Åhh så gøyalt å se det lille :hjerte: banke da :rodmer:

Ja den magen kan komme fort har jeg lest :Nikke: 
Nå mistet jeg i en SA ganske tidlig dog, men syntes at den gass-magen kom tvert! Så 8 uker... :skya: Jeg hadde vært bolle på magen ja :hoho:

Tusen takk tr.heimspia83 :rodmer: det føles helt uvirkelig!! Og den magen har en tydelig kul, lurer på om det egentlig bare er en der inne eller om det gjemmer seg en ekstra der :klo: tydelig kul ja.. Jepp, Gass-mage :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fortalte vi det til min side av familien. Hadde dem samlet alle sammen, noe som ikke skjer såå ofte. Så da var det like greit. De ble overrasket og moren min sa rett ut at dette hadde hun ikke forventet :hoho::overrasket: Men de ble glade da:hjerte:  

Imorgen er det 9 uker...:rodmer: Vi skal på ny UL kontroll den 20 januar, egentlig en merkedag for oss. Akkurat 7 år siden vi ble sammen:hjerte: Hvis alt fortsatt går bra etter det så må jeg prøve å lage meg en sånn ticker :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :-) Alltid gøy og koselig å kunne fortelle slike flotte nyheter til familien og venner:nordvesta: 

Blir liksom litt mer virkelig når man begynner å fortelle det til andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:nordvesta:

:nordvesta: Gratulerer så mye med dagen som var, håper den ble skikkelig fin :nordvesta:

:nordvesta:

Ellers, hvordan går det? Venter spent på oppdatering etter UL :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/10/2017 den 9.46, Høstjenta skrev:

Så gøy :-) Alltid gøy og koselig å kunne fortelle slike flotte nyheter til familien og venner:nordvesta: 

Blir liksom litt mer virkelig når man begynner å fortelle det til andre :)

 

Det blir det, blir så mye mer ekte når flere vet det :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/19/2017 den 20.11, Kakaoen skrev:

Masse lykke til på UL i morgen :strix: Så gøy reaksjon når dere fortalte det til familien :rodmer: 

Takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/23/2017 den 13.26, Diddles skrev:

:nordvesta:

:nordvesta: Gratulerer så mye med dagen som var, håper den ble skikkelig fin :nordvesta:

:nordvesta:

Ellers, hvordan går det? Venter spent på oppdatering etter UL :popcorn: 

 

Tusen takk for bursdagshilsen Diddles:kose: Må innrømme at jeg både har hatt bedre og verre bursdager :hoho: Men sånn er det vel når man er en tikkende hormonbombe!!

 

UL var helt fantastisk :rodmer: Vi så en aktiv liten sak som hadde disco i magen! Selv gynokolgen sa det *ja, en usedvanlig aktiv rakkar* :rodmer: Så alt er visst bra, og idag er det 12 uker. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det  12 uker da!! 

Har ikke helt sunket inn enda, merkelig nok. Selv om jeg har fått en liten kul og mammbukse er innkjøpt :daane: 

Har fått ny UL den 10 februar hos gynokologen, dette var visst ikke vanlig sa hun. Men siden jeg har vært og er så kvalm så sa hun at det kunne være en fin motivasjon å se hva man er kvalm og dårlig for. Vi sa ikke nei takk vi!! Ellers har vi fått innkallelse til ordinær UL på sykehuset her. Den 16.03. Ikke lenge til det heller:hjerte:

 

Ellers har vi så smått gått igang med planlegging av barerom. Det er fordi det skal en liten oppussings runde til. Både på vårt soverom og på barnerommet. I tillegg pusser vi opp utleieleiligheten vår nede, så det står på hode her akkurat nå, Håndtverkere som kommer og går, supert når man føler seg kvalm og elendig. Men det blir bra da! :tommelopp:

 

Det verste er egentlig humøret mitt, jeg er så å si trist og nedstemt hele tiden. Har snakket med legen min om dette og kjenner at jeg er litt bekymret. Det er ingenting som gir meg glede eller får meg til å smile.. liker ikke det :haar: Har heldigvis tett oppfølgning av legen min, så jeg kan snakke med henne om det. Men føles ikke noe bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 12 uker :danse: 

Men ikke hurra for at du ikke har det noe greit for tiden :klemmer: Kan det være den tøffe prøveperioden som sliter deg ned? Slik at du ikke klarer å glede deg over det lille livet som er på vei? Jeg tror ikke det er helt unormalt å ha det slik. Veldig bra at du får god oppfølging av legen din. 

Skulle gjerne hatt noen tips å komme med, men :sjenert:  Kanskje en ide å be om henvisning til psykolog om det ikke gir seg? Jeg har i hvertfall veldig god erfaring med bruk av psykolog :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kakaoen skrev:

Hurra for 12 uker :danse: 

Men ikke hurra for at du ikke har det noe greit for tiden :klemmer: Kan det være den tøffe prøveperioden som sliter deg ned? Slik at du ikke klarer å glede deg over det lille livet som er på vei? Jeg tror ikke det er helt unormalt å ha det slik. Veldig bra at du får god oppfølging av legen din. 

Skulle gjerne hatt noen tips å komme med, men :sjenert:  Kanskje en ide å be om henvisning til psykolog om det ikke gir seg? Jeg har i hvertfall veldig god erfaring med bruk av psykolog :klemmer: 

Hei :kose: Ja, jeg har vært inne på tanken. Har snakket med psykolog tidligere, ang andre ting. Riktignok en stund siden, men jeg har lurt på om jeg skal få legen til å sende en henvisning.. Kan være lurt å ta ting før de blir or store også. Forbyggende :klo:

Det er slitsomt å gå rundt å være lei seg hele tiden, det er ingenting min kjære kan gjøre som føles rett stakkars.. Det begynner å tære på oss begge, og stemingen i heimen er ikke den beste - ikke sånn den pleier å være.. Føles forferdlig å si det, men man tror at den enorme lykkefølelsen skal komme seilende inn.. men altså enn så lenge så har den ikke det.. Føles merkelig:sukk: Det eneste som er trøst, er hunden vår. Hun følger etter meg over alt og passer på, trøster og gir kos :hjerte: Men er jeg utrolig glad for at vi har kommet oss over 12 uker, ikke misforstå.. Det bare er ikke som jeg trodde. Ikke at jeg egentlig vet hva jeg hadde trodd eller regnet med.. :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Lenge siden jeg har vært her og skrevet noe. Vært i mindre god form og humøret er kanskje det aller verste :trist: Man har en forestiling om hvordan det blir å være gravid, men man er ikke forberedt på at man kan ha null lykkefølelse... :cry3:

 

men det postive er jo at i dag:

 

:rodmer: 16 uker :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mirabelle skrev:

Lenge siden jeg har vært her og skrevet noe. Vært i mindre god form og humøret er kanskje det aller verste :trist: Man har en forestiling om hvordan det blir å være gravid, men man er ikke forberedt på at man kan ha null lykkefølelse... :cry3:

 

men det postive er jo at i dag:

 

:rodmer: 16 uker :rodmer:

Den kommer :klem1: Ikke sikkert at den kommer med en gang, men en eller annen gang kommer den. 

Jeg hadde fødselsdepresjon når jr kom til. Forventet den "fantastiske mammafølelsen" og alt man leser om, men den kom ikke... Og sånt blir man lei seg for, samtidig som man ikke får sove noe, er utslitt og bekymret osv osv. 

Men den kom :laugh: 

Alle følelser er normale følelser både under og etter et svangerskap :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 3/3/2017 den 21.10, tr.heimspia83 skrev:

Den kommer :klem1: Ikke sikkert at den kommer med en gang, men en eller annen gang kommer den. 

Jeg hadde fødselsdepresjon når jr kom til. Forventet den "fantastiske mammafølelsen" og alt man leser om, men den kom ikke... Og sånt blir man lei seg for, samtidig som man ikke får sove noe, er utslitt og bekymret osv osv. 

Men den kom :laugh: 

Alle følelser er normale følelser både under og etter et svangerskap :hug:

 

:goodbye:tr.heimspia83 

Takk for fint innlegg! Håper du har rett, håper den kommer.. 

Kjenne rmeg igjen i det du sier, sover ikke, er utslitt, bekymret osv... små bagateller som egentlig ikke (tror jeg) er noe å reagerer på, blir til tider verdens største problem..:trist: Huff, det er ikke lett.. føler meg så ensom og de rundt meg skjønner ingenting.. jeg er jo gravid, det er jo noe å være overlykkelig over... :sukk: Jeg er jo glad, men ikke overstrømmende glad.. føler ikke for å juble eller hyle.. med mindre det er mens jeg river meg i håret av frustrasjon da... 

Skal holde fast i det du sier, at den kommer :)

Skal på ordinær UL imorgen, blir jo greit å se den der inne igjen da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Tenk at du er over halvveis allerede da :hakeslepp: Det nærmer seg jo rett og slett at dere får hilse på det lille mennesket som vokser inni magen din :rodmer: Håper det går fint med deg, har skjønt graviditeten ikke ble helt hva du forventet?! Det er ingen dans på roser å gå gravid..noen elsker det, sprudler og stråler - mens andre er ærlige på at de faktisk ikke synes det er noe særlig, at det er tøft med alle vondtene og vanskelig med alle endringene i kroppen..jeg for min del synes det var en evig berg-og-dal-bane å gå gravid - emosjonelt kaos kan det vel kalles :ler: Håper de siste ukene farer fint med deg!! 

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Da var det gått en evighet og en halv siden jeg var innom her sist. En del ting har skjedd, kan man trygt si❤️

Fredag 4 august ble vi foreldre til en liten jente❤️ fødselen var en fantastisk opplevelse, dvs helt til jenta var ute. Da ble det ganske dramatisk og det endte med hasteoperasjon i narkose. 

Men du verden for en følelse å få den lille bylten på brystet❤️ Ubeskrivelig ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...