Gå til innhold

Hmm...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den eneste måten å såre ham på er å få deg et eget liv uavhengig av ham og øke egenverdet ditt.
Jeg anbefaler deg virkelig å lese boken "Hekta på et håp om kjærlighet" av Sissel Gran
Å drive med sånn av/på, varmt/kaldt er 'Crazy Making' og er ikke særlig sunt i lengden (jeg snakker av erfaring)


Det er et ordtak som sier: «Om du elsker noe så sett det fri. Om det kommer tilbake til deg er det ditt. Gjør det ikke det var det aldri ditt!»

Jeg elsker en psykopat

Dr. Jekyll & Mr. Hyde

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar av du siste her. Jeg har hørt om den boka, men føler ikke det helt er tilfellet, da jeg vet at det har vært/er en annen person i bildet. Derfor reagerer jeg som jeg gjør. Når en person har gått bak ryggen på noen, må den personen gjør alt for å vinne tilliten tilbake. Det gjør jo ikke han her. Får nesten lyst å dra dit ikveld, bare for å få bekreftet at hun er der. Jeg vil ikke møte henne, men f.eks bare ringe på døra, høre om hun svarer, evt at jeg ser henne og evt han i vinduet, og så dra. At han ser at jeg har sett det. Hvis jeg får det bekreftet, vil jeg ALDRI ta han inn i livet mitt igjen! Men problemet er at jeg vet jo ikke om hun vil svare i callingen eller om hun vil stå i vinduet...Tips tas imot med takk. Vil jo absolutt holde avstand etter dette, men føler på en måte å få det bekreftet...  Setter pris på hvis andre har erfaringer som kan hjelpe meg til å finne ut av dette.

Har jeg bare vært paranoid, får jeg og kanskje vite det, men jeg er nesten bombe sikker på at magefølelsen min har rett...

 

ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hevntips: kok kanin deres, om di har en. 

 

Eller hva med; Å GÅ VIDERE!!!

Anonymkode: 4d3f4...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det å ringe på, "å luske i buskene"?

Han nevnte sist vi hadde kontakt at vi måte gjøre noe sammen ( noe vi lenge har snakket om ), men så skjedde det noe som gjorde at jeg fikk dårlig magefølelse. Jeg tok det opp, men da bare skrev han at han satte meg på lydløs, og siden har jeg ikke hørt noe... 

Han kom forøvrig til meg helt uanmeldt etter at han hadde skrevet unnskyld på sms til meg, en sms jeg aldri svarte på fordi jeg forstatt var sint på han ( etter mange mnd ), men da ringte han på mange ganger, og nærmest pressa seg inn hos meg for å foklare.., så jeg vet ikke akkurat hvem som er mest "stalker" her... 

Jeg har tenkt å ringe på, og hvis det evt er hun som svarer i røret, vet jeg at hun er der og jeg drar. Mange folk kan ringe på et ring, for så å bli borte, dvs at de har ringt på feil, evt har glemt nøklene sine etc. Hvis han svarer, kan jeg ringe på noen ganger til, å se om jeg ser de i vinduet. Ser jeg henne, har jeg beviset mitt og vil aldri ha noe med han å gjøre mer! Problemet er om jeg ikke ser eller hører henne...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det å ringe på, "å luske i buskene"?

Han nevnte sist vi hadde kontakt at vi måte gjøre noe sammen ( noe vi lenge har snakket om ), men så skjedde det noe som gjorde at jeg fikk dårlig magefølelse. Jeg tok det opp, men da bare skrev han at han satte meg på lydløs, og siden har jeg ikke hørt noe... 

Han kom forøvrig til meg helt uanmeldt etter at han hadde skrevet unnskyld på sms til meg, en sms jeg aldri svarte på fordi jeg forstatt var sint på han ( etter mange mnd ), men da ringte han på mange ganger, og nærmest pressa seg inn hos meg for å foklare.., så jeg vet ikke akkurat hvem som er mest "stalker" her... 

Jeg har tenkt å ringe på, og hvis det evt er hun som svarer i røret, vet jeg at hun er der og jeg drar. Mange folk kan ringe på et ring, for så å bli borte, dvs at de har ringt på feil, evt har glemt nøklene sine etc. Hvis han svarer, kan jeg ringe på noen ganger til, å se om jeg ser de i vinduet. Ser jeg henne, har jeg beviset mitt og vil aldri ha noe med han å gjøre mer! Problemet er om jeg ikke ser eller hører henne...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Ringestikka med andre ord... ringe på mange ganger om han svarer? Hvorfor det egentlig? Hva skal du si? Du oppfører deg jo helt merkelig... at du orker det her - du har jo et sinnsykt tankekjør ang dette og virker helt obsessed! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leste jo tydeligvis ikke det jeg skrev,  og det gjelder flere her som svarer. Jeg skal ikke si noe! Jeg skal bare sjekke om hun er der, for da har jeg svaret mitt i tilfellet han tar kontakt igjen...Hvis det er andre måter å sjekke dette på tar jeg gjerne imot forslag. Jeg vil IKKE snakke med han eller evt henne! Jeg ønsker at han skal se at jeg har oppdaget at hun er der, og at jeg da løper der ifra. Tenkte å dra ikveld, kanskje det blir seint, tar litt tid å dra dit.., men føler det på mange måter er best siden jeg føler de har sett hverandre i helga, og hvem vet hva som skjer imorgen...

 

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS...

Du skriver flere ganger at han må jobbe for å vinne tilbake tilliten din, og at om han bryr seg om deg, så skjønner han at han må gjøre det.

Hva sier det deg da når han faktisk ikke jobber for det? Forstår du ikke at han ikke bryr seg nok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar du siste her. Jo, jeg ser jo den , men føler han mangler et eller annet. Som når han tok kontakt igjen, vi hadde det veldig bra noen uker, men plutselig setter han meg på lydløs...Det er jo virkelig mangel på empati. Og jeg vil ikke ha noe med han å gjøre mer, hvis det ikke har skjedd noe spesielt, noe det sannsynligvis ikke har gjort. Han har løyet til meg igjen, gått bak ryggen til den andre personen også flere ganger( da han har sagt at de aldri har vært seriøse, hun var bare et blaff, det er meg han har følelser for etc ) , men tenker at hvis jeg ser det med egne øyne, kan det bli lettere å gå videre. Kanskje. Pluss at det mulig kan få igang noen tanker hos han hvis han ser at jeg har sett at hun er der, for så at jeg bare stikker derifra. Jeg ønsker å få han til å tenke på hvordan han har vært. Hvis noen har andre forslag til hvordan jeg kan gjøre det, er jeg takknemlig for svar. Ganske utrolig hvis han har vært med henne i helga, når jeg var der sist helg og ut i uka, dvs bare for noen dager siden, at han kan svitsje sånn...

 

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt at jeg ringer på og går inn, ser om hun er der, for så å løpe ut igjen. Føler at hun er der...

( men usikker om han kanskje da vil prøve å stoppe meg )

Er det for seint hvis jeg er der i 23 tida?

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Nå må ikke du feige ut. Ring på, TS! Ikke glem å oppdatere oss hvordan det gikk. 

Mens vi venter er det :vin::ol: og :popcorn: til alle som vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir for seint å dra ikveld. Føler han ikke kommer til å åpne. Må finne en dag til uka. Hvis han f.eks åpner, og hun står der i bakgrunnen, får jeg lyst til å ta et glass vann å kaste i ansiktet hans, å løpe ut...Jeg vil stå opp for meg selv etter denne drittsekken! Nei, kommer ikke til å filme noe. Jeg vil dra så fort han er avslørt , så kan han sitte der og evt tenke på hvordan han har vært...

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, nei. Gi blaffen i fyren. Det er et veldig dårlig tegn at han kysser noen mens han er sammen med noen andre. Da kan han gjøre det samme mot deg, uten tvil. Gå videre, ikke tenk på hva som er mellom dere. For mest sannsynligvis vil han bare ha deg som backup. Du fortjener noe bedre enn en som kysser andre så fort forholdet får seg en liten knekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hun er sprø, så er det faktisk eksen hennes som gjør henne sprø. Det kan skje alle. Han har tullet så jævlig med hodet hennes, og da kan man bli ganske "obsessed" med å prøve å analysere, tolke og lese hver eneste detalj for å finne ut hva som skjer i hodet på mannen. Jeg er en veldig rolig og "chill" jente, men du verden så sprø eksen min fikk meg før. Om jeg kjørte forbi huset hans for å se om han var hjemme/hadde besøk? Oh yes. Ble både besatt og klin gærn. Men han var samme ulla, kontrollerede som fy. Bombaderte meg med meldinger om hvilke hore jeg var, for da haddd han sett bilen min hos en fyr sent på kveld. Nå har det roet seg, men tidligere ble jeg helt koko. Oppførte seg akkurat som den fyren der, og det man sitter igjen med er en avhengighet av å få en bekreftelse på at mannen fortsatt vil ha deg. Så ikke rakk så mye ned på ts, du vet sannsynligvis ikke noe om hvordan tin

Anonymkode: 2b62f...e3b

Takk for svar. Ja, du er absolutt inne på noe der. Han tuller med hodet mitt, på samme måte som du nevner din eks. Når du skriver at det har roet seg, betyr det at dere har kontakt? Nå kjenner jeg at nok er nok, og at han skal få kjenne på at jeg står opp for meg selv, for så å fordufte...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Ja, du er absolutt inne på noe der. Han tuller med hodet mitt, på samme måte som du nevner din eks. Når du skriver at det har roet seg, betyr det at dere har kontakt? Nå kjenner jeg at nok er nok, og at han skal få kjenne på at jeg står opp for meg selv, for så å fordufte...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Det har roet seg egentlig mest fordi han roet seg, han var mye mer frem og tilbake tidligere. Hver 14'ende dag omtrent, i 3 år. Så ville han tilbake hver gang fordi han elsket meg og vi ble da alltid kjærester igjen. Men nå så har han vært veldig chill, har vært slutt i 2 år og ikke en eneste gang har han prøvd å bli sammen med meg igjen. Bare sånn "prøve å se om vi finner tilbake", og det er ikke godt nok for meg, så jeg har holdt mye tilbake og trukket meg selv en del ganger. Problemet er at vi ikke klarer å holde oss 100% unna hverandre fordi vi er så gode venner til syvende og sist, at hver gang jeg har kuttet han ut og vi må møtes, så blir jeg dratt i fella. Så plutselig er vi bestevenner igjen. Men, så prøver han seg på sex, og da tenker jeg "later han som vi er venner bare for å få sex?" Også dropper jeg han igjen. Og sånn går visa. Nå har han lovet å ikke prøve seg, og han vil ikke miste meg som venn, så vi får se hvordan det går. Skrev til han i kveld at jeg har møtt en annen, da han sa at han ville være venner og lovde å ikke prøve seg, bare for å brenne alle broer utenom vennskap. Det var altså bare en løgn fra min side. Da svarte han ikke, så han er tydeligvis sur for et eller annet. Men men. Nå MÅ du klare å la være å skrive noe som helst til han. Lat som du ikke bryr deg, og den beste måten for det er stillhet. Eksen min har komt krypende hver gang jeg ikke har skrevet noe til som bekrefter mine følelser for han, på noen uker. Kommer eksen din krypende tilbake da, så sier du at du skal ha fullstendig bekreftelse på at du kan stole på han (noe du åpenbart aldri kan siden han allerede har ødelagt tilliten din til han), ellers kan han bare fordufte fra livet ditt for godt.

Anonymkode: 2b62f...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvorfor denne mannen orker å ta kontakt med deg, sånn som du holder på.

Anonymkode: 7c3b7...e5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har roet seg egentlig mest fordi han roet seg, han var mye mer frem og tilbake tidligere. Hver 14'ende dag omtrent, i 3 år. Så ville han tilbake hver gang fordi han elsket meg og vi ble da alltid kjærester igjen. Men nå så har han vært veldig chill, har vært slutt i 2 år og ikke en eneste gang har han prøvd å bli sammen med meg igjen. Bare sånn "prøve å se om vi finner tilbake", og det er ikke godt nok for meg, så jeg har holdt mye tilbake og trukket meg selv en del ganger. Problemet er at vi ikke klarer å holde oss 100% unna hverandre fordi vi er så gode venner til syvende og sist, at hver gang jeg har kuttet han ut og vi må møtes, så blir jeg dratt i fella. Så plutselig er vi bestevenner igjen. Men, så prøver han seg på sex, og da tenker jeg "later han som vi er venner bare for å få sex?" Også dropper jeg han igjen. Og sånn går visa. Nå har han lovet å ikke prøve seg, og han vil ikke miste meg som venn, så vi får se hvordan det går. Skrev til han i kveld at jeg har møtt en annen, da han sa at han ville være venner og lovde å ikke prøve seg, bare for å brenne alle broer utenom vennskap. Det var altså bare en løgn fra min side. Da svarte han ikke, så han er tydeligvis sur for et eller annet. Men men. Nå MÅ du klare å la være å skrive noe som helst til han. Lat som du ikke bryr deg, og den beste måten for det er stillhet. Eksen min har komt krypende hver gang jeg ikke har skrevet noe til som bekrefter mine følelser for han, på noen uker. Kommer eksen din krypende tilbake da, så sier du at du skal ha fullstendig bekreftelse på at du kan stole på han (noe du åpenbart aldri kan siden han allerede har ødelagt tilliten din til han), ellers kan han bare fordufte fra livet ditt for godt.

Anonymkode: 2b62f...e3b

Tusen takk for svaret ditt. Det hjelper meg å høre fra andre i lignende situasjoner. Er du hun som skrev her tidligere, som har en sønn med han? Eller beklager hvis jeg blander nå...Uansett, bra at du holder avstand. Enig med deg at det er ikke godt å bare "prøve å se om dere finner tilbake til hverandre igjen", det er for slapt. Så bra at du er bestemt med han nå. Enten eller. Noen trenger sånne ultimatum, ellers flyter bare alt ut og de får det på sine premisser hele tiden. Har dere bodd sammen?Har du også hatt tillitsproblemer til han? Har det vært andre i bildet? Han ble sikkert såra da du skrev at du ser en annen. Men du savner kanskje handling fra hans side da? Kjenner meg igjen i at jeg på en måte blir dratt inn  i det igjen. Jeg har holdt avstand veldig lenge. Etter han sviktet meg, holdte jeg fullstendig avstand. Han skrev meg mld til jul og å våren, men de svarte jeg aldri på ( for over ett år siden ). Jeg var nesten borte i ett år etter sviket. Så han har jo sett at han får ikke kødde med meg, men så klarer han å en eller annen måte å snike seg inn i livet mitt, gjerne når jeg har begynt å se for meg livet uten han, da dukker han opp! Som om han senser det. Vi har også et veldig godt vennskap i bunnen som det du nevnte om din.

Mente du at jeg ikke burde dra dit, sånn som jeg tenkte, bare for å sjekke? 

Kanskje jeg bare burde være helt stille som sist, men føler på en måte for å markere det på en måte siden han kan være som dritsekk...Hvordan kan jeg snakke senere om hvordan han har vært, han vil jo kunne være på samme måte igjen? Og da vet jeg jo heller ikke om han var med henne ( hvis han f.eks lyver om det ), hvis jeg aldri skjekket det...

 

Ts

 

 

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...