Gå til innhold

Uhell under kjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du helt eller delvis vært innblandet i et uhell av ett eller annet slag? Tenker da på alt fra parkeringsbulk, påkjørsel bakfra til å bli sittende fast i grøfta.

Anonymkode: b31c6...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt med diverse betongkanter, stolper, grøfter osv i fylla. Lenge siden nå, men bodde på landet og det var ingen andre muligheter å komme seg hjem på.

Anonymkode: c94cf...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To elgpåkjørsler, x antall ganger i grøften på min egen parkeringsplass (hadde sånn ekstrem tro på egne evner til å huske veien, så gadd ikke skrape speilet, bare rygga etter "husken" :fnise:), og kjørte en gang i grøfta med vilje fordi jeg møtte en måkebil som ikke klarte stoppe. 

Anonymkode: 27429...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dunket borti 1 bil da jeg rygget. Utrolig dumt, men av og til så er alle ruter så mye dugget og det tar 5 minutter å få vekk dugget. Men tror ikke det kom noen riper eller skader på bilene. Så var nok heldig.

Anonymkode: 9b604...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hat truffet en hjort, eller rettere sagt: den traff meg. Jeg hadde stoppet pga noen hjorter som stod midt i veien, og så kom det en til sprettende over autovernet og traff bilen. Har også tatt en piruett med piggfrie vinterdekk på nullføre, heldigvis kom det ikke noen imot akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rygget i en mur, en betongvegg og en lyktestolpe. Joda, jeg KAN rygge :fnise: Dette var for 10 år siden da jeg fortsatt var rimelig fersk sjåfør. Rygging var liksom ikke min greie, før jeg tok meg tid til å lære det. 

Ble påkjørt bakfra en gang. Bilen min ble totalhærpa, men det gikk greit med meg. 

Anonymkode: 6b57e...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skremt over dere som ikke fjerner dugg, is osv. kjører på husken osv. neste gang står det et barn der.

Utrolig.

Anonymkode: 8d8a2...a2a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir skremt over dere som ikke fjerner dugg, is osv. kjører på husken osv. neste gang står det et barn der.

Utrolig.

Anonymkode: 8d8a2...a2a

Enig!!!!!

Anonymkode: 80b6e...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir skremt over dere som ikke fjerner dugg, is osv. kjører på husken osv. neste gang står det et barn der.

Utrolig.

Anonymkode: 8d8a2...a2a

Det fantes ikke barn i nabolaget bare for å si det :) Jeg bodde alene i skogen, ingen hus i nærheten. Og i tillegg hadde jeg stort sett skrapet bakrute, men pga snø så jeg ikke kanten av veien :fnise:

Anonymkode: 27429...3e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2016 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Har tatt med diverse betongkanter, stolper, grøfter osv i fylla. Lenge siden nå, men bodde på landet og det var ingen andre muligheter å komme seg hjem på.

Anonymkode: c94cf...697

Da holder man seg for f.. edru. 

Anonymkode: 60335...ada

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrapt opp samboers bil under rygging ved to anledninger. Han tok det heldigvis rimelig fint selv, men ble ikke spesielt imponert :fnise:

Anonymkode: ee568...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.12.2016 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Har tatt med diverse betongkanter, stolper, grøfter osv i fylla. Lenge siden nå, men bodde på landet og det var ingen andre muligheter å komme seg hjem på.

Anonymkode: c94cf...697

Vel... da er det jo greit :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vannplaning i en sving og kjørte av veien. 
Hele bilen ble kondemnert fordi understellet ble så skadet på vei over fortauet og ned i grøfta. 
Bare flaks at jeg ikke ble skadet, men det var firmabil så sjefen var ikke veldig blid. 

Har også knust sidespeilet på en annen firmabil da jeg feilberegnet vinkelen på et hushjørne og skrapet opp hele siden på privatbilen min på vei ut av et parkeringshus. 
 

 

Anonymkode: e506b...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilberegnet hvor mye plass jeg hadde mellom en grøftekant og en husvegg og havnet med det ene fronthjulet nedi grøfta, hvilket resulterte i at frontskjermen løsnet.

Har to ganger om vinteren, med mye snø og skarpt lys bommet på innkjørselen min og havnet i meterdyp snø på plenen (gikk langt lettere å komme opp derfra med firehjulsdrift enn med forhjulsdrift)

Har blitt påkjørt bakfra, heldigvis i saktegående kø, hengerfestet tok støyten, kjærringas bil fikk en solid bulk i frontfangeren 

Så har jeg  (som vel alle andre) hatt mange nestenulykker, hvorav den potensielt verste involverte løs last på motorveien

Endret av Orbis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...