Gå til innhold

18 uker gravid uten mage..


Eigladjente

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 uker på vei (førstegangs) og har ikke fått noe tydelig mage enda.. Når fikk dere mage? :)  

Endret av Eigladjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang ble den synlig for andre etter ultralyd, så 20 uker pluss :) Tror det er veldig normalt :) 

Anonymkode: 7e3f4...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Min var flat i uke 18. Begynte å vise for meg selv ca 22-23. For andre var det ikke opplagt at jeg var gravid før uke 30+. Og jeg er slank/normal 

Anonymkode: d52e1...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 30 ca. Hadde veldig liten mage ved fødsel også. 

Har ikke mage nå heller, men er oppblåst på kvelden :P

Er 18 uker med andremann. 

Anonymkode: 97bc1...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne det ikke syntes på i det hele før hun var nesten 30 uker. Fikk aldri den store gravidmagen, så ut som meg etter en pinnekjøttmiddag når hun gikk i fødsel (og jeg er ikke veldig overvektig). Tror det er helt normalt, hun fikk allefall en stor, frisk og fin gutt :) Hun er/var normalvektig og slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang måtte jeg begynne med gravidbukser i uke 14. Da trodde alle jeg ventet tvillinger, men det var en. Andre gang i uke 7. Da begynte folk og spørre.. 

Anonymkode: 23a4b...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppblåst siden uke 5, men ikke synlig for andre før  rundt uke 23-24. Hadde ganske liten mage når jeg var høygravid iforhold til andre. Jeg ble litt bekymret når alle skulle kommentere hvor liten magen min var hele tiden. Ungen var 3500 når han ble født, noe ingen trodde skulle være mulig omtrent. Alle gravidmager og babyer er forskjellige, og d trenger ikke å bety at noe er galt/unormalt samma hvordan du ser ut

Anonymkode: 061c3...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kom i uke 22, nesten over natten!

Jeg har vært oppblåst siden starten av graviditeten og byttet tidlig til gravidbukse på jobb, de er sykt komfortable! Nesten verdt å gå gravid bare for komforten.

Jeg bemerket før mannen dro på helgetur hvor snålt det var at jeg hadde nesten flat mage fortsatt, selv om jeg fint kunne kjenne gjort livmor var ved å kjenne på magen. Når han kom tilbake hadde jeg plutselig veldig tydelig mage... ikke kjempestor, men veldig tydelig. Tror det var magemusklene som tilslutt gav etter og delte seg? ₩

Anonymkode: 37c8f...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så heller ikke gravid ut i uke 18, og det gikk enda noen uker før gravidmagen kom. Men da vokste den ganske raskt, og jeg tror den var ganske normalt stor etter hvert, selv om jeg ikke var blant de største (jeg er litt høy, med lang overkropp, tror det har en del å si for sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var oppblåst siden uke 5, men ikke synlig for andre før  rundt uke 23-24. Hadde ganske liten mage når jeg var høygravid iforhold til andre. Jeg ble litt bekymret når alle skulle kommentere hvor liten magen min var hele tiden. Ungen var 3500 når han ble født, noe ingen trodde skulle være mulig omtrent. Alle gravidmager og babyer er forskjellige, og d trenger ikke å bety at noe er galt/unormalt samma hvordan du ser ut

Anonymkode: 061c3...47c

Samme her. Det gjaldt både svangerskap nr 1, 2 og 3. Det er helt normalt, TS :)

Anonymkode: 8bf0b...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 170 cm og 64 kg til vanlig. Nå er jeg 18 uker på vei og veier 64,8 kr. Har fått en synlig mage for 2 uker siden. Men det er vel bare meg og mannen som ser.

Ingen på jobb mistenker noe eller stillet spørsmål.

Endret av Ny Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Eigladjente skrev:

Jeg er 18 uker på vei (førstegangs) og har ikke fått noe tydelig mage enda.. Når fikk dere mage? :)  

Mage får man ved fødselen. Så endrer størrelsen seg enten om man er mann eller kvinne. Menn sin mage kan blir stor ved inntak hamburger og øl. Kvinnens blir først større ved annet inntak. Mulig jeg tar feil. Jeg ville ha googlet det.

(Kjenner flere kvinner som har liten mage rundt 18 uker - lykke til:))

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank. før graviditeten brukte jeg XS. hvis jeg husker riktig fikk jeg mest mage etter uke 28. syntes ikke når jeg var 18 uker på vei 

Anonymkode: e941c...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20 nå, og får maaaange kommentarer på at magen min er  "bitteliten" :P Jeg og mannen ser at den har vokst en del da, men er nok enda 2-3 uker før jeg er synlig gravid (og ikke bare ser tjukk ut :P) for de rundt. Har noen kilo for mye, men er normalbygd. Typisk medium :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er andregangs og i uke 17, eneste magen jeg har er oppblåst. Kjenner livmor og dem er jo "der" men ikke sånn at det er synlig for annet enn når jeg kjenner etter

i første svangerskap så var jeg i hvertfall i uke 20 før det var synlig for meg. Og hvis jeg gikk i helt ettersittende klær så syntes det vel også for andre da. Men hadde jeg en litt løs genser så var det ingen som så det.

 

Anonymkode: c581d...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...