Gå til innhold

Kan jeg bli gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Hadde sex for 10 dager siden. Jeg tok den siste pillen dagen før jeg hadde sex, og har da ikke tatt pille etter det, ettersom det var siste pille, og av en eller anna grunn får jeg ikke hentet ut her jeg er nylig flyttet til, så får ikke tatt ut piller før jeg er "hjemme hjemme". Uansett han kom ikke inni meg, og trudde ikke jeg hadde eggløsning men dagen etter så kom det ut noe gjennomsiktig slim ut som ikke satt seg i papire men kunne liksom ta på det og drege det fra hverandre vist dere skjønner(?), og venner sier at det er eggløsning eller den er på tur og da har jeg stor sjangs for å bli gravid siden jeg natten før hadde sex??? Har senere fått utflod me litt rosa/brun aktig farge i, men man trenger jo ikke å ha blitt graivd fordeom??

Anonymkode: d0ba6...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men siden jeg fikk eggløsning dagen etter, sæden er vel enda i kroppen i et par dager? Så er livredd jeg er blitt gravid.... Og bare venter på at jeg kan ta en test...

Anonymkode: d0ba6...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men siden jeg fikk eggløsning dagen etter, sæden er vel enda i kroppen i et par dager? Så er livredd jeg er blitt gravid.... Og bare venter på at jeg kan ta en test...

Anonymkode: d0ba6...f30

Ja. Opptil 1 uke. Men selv ved rett tidspunkt så er det kun 25% sjanse for graviditet. Men det er jo en risiko når ma  har sex, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm, så jeg kan slappe litt av da hehe:laugh:

Anonymkode: d0ba6...f30

Best det ;) men ta en test om 14 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ca to uker-3 måneder får du får EL etter pilleslutt, superliten sjangse for at du blir gravid dagen etter pilleslutt.

Anonymkode: 544e6...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glømte å nevne i innlegget at jeg slørver veldig mye me ppillene. Det har aldri gått en uke hvor jeg har tatt pille hver dag til fast tid. Glømmer de så og si hver uke... Måtte slutte på på pstav siden jeg fikk mellomblødninger så må finne et prevensjonsmiddel..... Så er enda redd jeg kan bli gravid. Og helsesøstern sa det jeg beskrev her er eggløsningslim.... Og fant en side der beskrivelsen sto nøyaktig likt som min... :( 

Anonymkode: d0ba6...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...