Gå til innhold

For menn med liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stolt av å ha liten penis! STOLT.

Hadde aldri bytta mot større! :) 

Anonymkode: d26da...787

Samme her. Jeg er også stolt! :tongue:

Anonymkode: 0c49e...926

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det fungerer, faktisk. Har selv drevet litt med dette, men gikk lei.

Et par tips; bruk lang tid på å lære hvordan man skal gjøre dette, aldri "overtren", ta det heller gradvis da du ikke har lyst til å ødelegge det ene kjønnsorganet du har.

Det tar laaaang tid. Ikke forvent resultater på kort tid. På under et halvår vi du neppe se resultater du ikke selv har jukset deg til på måter du måler. 

Anonymkode: 12511...41f

Er vel bare å gjøre det til en rutine når man er i dusjen. Hvor lenge holdt du på før du gikk lei og hvor mye økte størrelsen?

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo Bathmate også for dem som vil jobbe iherdig for noen ekstra cm :)

 

Anonymkode: 488e6...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo Bathmate også for dem som vil jobbe iherdig for noen ekstra cm :)

 

Anonymkode: 488e6...c53

Har vurdert bathmate, men øker den omkretsen også? Lengden er jeg egentlig fornøyd med på 15-16 cm. 

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vurdert bathmate, men øker den omkretsen også? Lengden er jeg egentlig fornøyd med på 15-16 cm. 

Anonymkode: be6f6...89b

Den skal gi best effekt på omkretsen visstnok :) 

Anbefaler deg å google det, ta en research og les erfaringer fra brukere på div. Forumer. Ser ut til at det er noe i det, men krever innsats og tålmodighet for å oppnå resultat da ;)

Anonymkode: 488e6...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel bare å gjøre det til en rutine når man er i dusjen. Hvor lenge holdt du på før du gikk lei og hvor mye økte størrelsen?

Anonymkode: be6f6...89b

Holdt vel på et år eller noe sånt. Gikk opp 0,6 cm. i omkrets, fra eller til.

Det krever ikke bare 5 minutter i dusjen. Du må forberede med oppvarming og diverse øvelser. Oppvarming kan du bruke dusjen til, men det krever tid om du ikke vil risikere skader o.l. For min del tok vel en økt en snau halvtime om jeg var effektiv. Bor du alene går det nok greit, hvis ikke skal man være ganske systematisk etter min erfaring hehe. 

Anonymkode: 12511...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den skal gi best effekt på omkretsen visstnok :) 

Anbefaler deg å google det, ta en research og les erfaringer fra brukere på div. Forumer. Ser ut til at det er noe i det, men krever innsats og tålmodighet for å oppnå resultat da ;)

Anonymkode: 488e6...c53

Det gir ikke varlige resultater, vel og merke. Du kan få økt, midlertidig, omkrets. Det sies at effekten varer ca. et døgn, men etter min erfaring går det gradvis nedover ganske umiddelbart. 

Anonymkode: 12511...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holdt vel på et år eller noe sånt. Gikk opp 0,6 cm. i omkrets, fra eller til.

Det krever ikke bare 5 minutter i dusjen. Du må forberede med oppvarming og diverse øvelser. Oppvarming kan du bruke dusjen til, men det krever tid om du ikke vil risikere skader o.l. For min del tok vel en økt en snau halvtime om jeg var effektiv. Bor du alene går det nok greit, hvis ikke skal man være ganske systematisk etter min erfaring hehe. 

Anonymkode: 12511...41f

Ta lange dusjer da. Men 0.6 cm er jo litt bedre enn utgangspunktet mitt selv om det ikke er optimalt det heller. Har du stoppet, og i så fall har omkretsen hatt tilbakefall?

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta lange dusjer da. Men 0.6 cm er jo litt bedre enn utgangspunktet mitt selv om det ikke er optimalt det heller. Har du stoppet, og i så fall har omkretsen hatt tilbakefall?

Anonymkode: be6f6...89b

Har ikke målt på lenge, men de fleste synes å få en nedgang ved å stoppe helt, så det er vel sannsynlig at jeg også har det. Det finnes eget forum for dette der du kan spørre om alt dette (pegym). Kanskje kan man begrense trening til to-tre ganger i uken når man blir fornøyd?

Anonymkode: 12511...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sphere skrev:

Helt enig! Og de som ikke liker det får ta seg en bolle! 

Evt. en balle.

Anonymkode: 2b2e8...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gir ikke varlige resultater, vel og merke. Du kan få økt, midlertidig, omkrets. Det sies at effekten varer ca. et døgn, men etter min erfaring går det gradvis nedover ganske umiddelbart. 

Anonymkode: 12511...41f

Det er sant, men om man bruker Bathmate 5-7 dager i uka, og opptil 1 år, så er det ganske mange som har oppnåd en varig resultat ut av det.

Anonymkode: 488e6...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, men om man bruker Bathmate 5-7 dager i uka, og opptil 1 år, så er det ganske mange som har oppnåd en varig resultat ut av det.

Anonymkode: 488e6...c53

Uten bathmate 23cm lang og omkrets 17cm. Etter 20 minutt med bathmate 25cm lang og 20cm omkrets. Gjør det som en 4x4 intervalltrening der en varmer opp i 4 minutt og kjører 4 runder av 4 minutt med bra trykk. Det er noe som tenner dama enormt når den er klar. Da pleier hun å suge til gull så jeg må stoppe henne før toget går. Hun kommer raskt med nypumpa lokomotiv i garasjen. Trenger bare parkere den forsiktig i garasjen og nyte servicen der hun polerer den med sin teknikk og erfaring. Vakkert. Bathmate for de gode øyeblikk.

Anonymkode: 8b611...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...