Gå til innhold

For menn med liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere usikre menn med liten penis her på forumet, er det noen av dere som har hørt om jelqing? Det er en øvelse som visst nok skal kunne øke størrelsen på penis ved å "melke" penis i repetisjoner. Dette er ikke utelukkende for små menn, men funker også på dere som er større. Hvorfor ikke ta seg tid til å gjøre denne øvelsen i dusjen? Smør på litt babyolje og start strekkingen. Det vil øke blodtilførselen til penis og vevene vil bli forstørret over tid. Har så vidt begynt med dette selv, men vet man må holde på en lang tid for å få resultater. Dusjer du hver dag, så har du også litt tid til å jelqe samtidig. Noen som er med på å prøve for å se om det faktisk gir resultater?

Mer info her om hvordan det gjøres

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hør på det her tullet.

Anonymkode: 0c49e...926

Tull? Klart, det er mange på jelqing-fora som har ekstreme gains som virker usannsynlig. Men at det gir litt gains skal man ikke se bort i fra. Hva har man å tape på det? 5-10 minutter i dusjen hver dag på å dra litt i kuken for å få større omkrets...

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sphere skrev:

Bare tull. Alt det ga meg var en sår tiss.

Hvor lenge holdt du på? Må gjøre det i flere måneder kanskje år for å få skikkelige gains

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er stolt av å ha liten penis! STOLT.

Hadde aldri bytta mot større! :) 

Anonymkode: d26da...787

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stolt av å ha liten penis! STOLT.

Hadde aldri bytta mot større! :) 

Anonymkode: d26da...787

Liar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge holdt du på? Må gjøre det i flere måneder kanskje år for å få skikkelige gains

Anonymkode: be6f6...89b

Holdt på i 8 måneder. Og fikk høre om mange idioter som meg som har gått på samme blemma. Desperate mannfolk er det lett å gjøre penger på. Da er det bedre å nyte det lille man har. I dag er jeg veldig glad for at det ikke fungerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stolt av å ha liten penis! STOLT.

Hadde aldri bytta mot større! :) 

Anonymkode: d26da...787

Helt enig! Og de som ikke liker det får ta seg en bolle! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sphere skrev:

Holdt på i 8 måneder. Og fikk høre om mange idioter som meg som har gått på samme blemma. Desperate mannfolk er det lett å gjøre penger på. Da er det bedre å nyte det lille man har. I dag er jeg veldig glad for at det ikke fungerte. 

Å jelqe er jo helt gratis. Har pratet med noen som har prøvd det, men hatt dårlig utbytte men fortsatt fått litt økning i omkrets. Han ene jeg snakket med hadde gått opp 0.5 cm i omkrets på 4 måneder. 

Anonymkode: be6f6...89b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å jelqe er jo helt gratis. Har pratet med noen som har prøvd det, men hatt dårlig utbytte men fortsatt fått litt økning i omkrets. Han ene jeg snakket med hadde gått opp 0.5 cm i omkrets på 4 måneder. 

Anonymkode: be6f6...89b

Hoppa på det sammen med en kompis en del år tilbake. Han betalte den gang. Jeg var freeloaderen som dasset etter. Ingen av oss fikk noe økning. Hørte etterhvert om mange som fortalte det samme, og som til og med hadde fått skader. Ville aldri gått på noe slik om jeg visste om farene på forhånd. Nei, vær fornøyd med det du har. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sphere skrev:

Hoppa på det sammen med en kompis en del år tilbake. Han betalte den gang. Jeg var freeloaderen som dasset etter. Ingen av oss fikk noe økning. Hørte etterhvert om mange som fortalte det samme, og som til og med hadde fått skader. Ville aldri gått på noe slik om jeg visste om farene på forhånd. Nei, vær fornøyd med det du har. 

Midt på skaftet er jeg 11,5 cm, så hvis jeg kan komme over 12 eller nærmere 13 vil jeg være fornøyd. Vanskelig å si seg fornøyd med slik den er nå. For tynn...

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Midt på skaftet er jeg 11,5 cm, så hvis jeg kan komme over 12 eller nærmere 13 vil jeg være fornøyd. Vanskelig å si seg fornøyd med slik den er nå. For tynn...

Anonymkode: be6f6...89b

Du er 0,5 cm under snittet. Ingen vil reagere på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sphere skrev:

Du er 0,5 cm under snittet. Ingen vil reagere på det.

Er på snittet ved roten, men det er ubetydelig. Om jeg kommer på snittet midt på skaftet så er jeg fortsatt rett det er litt tynt. Vil helst komme over 13 cm, og skal man tro de som har jelqet mye og fått resultater er det fullt mulig. 

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på snittet ved roten, men det er ubetydelig. Om jeg kommer på snittet midt på skaftet så er jeg fortsatt rett det er litt tynt. Vil helst komme over 13 cm, og skal man tro de som har jelqet mye og fått resultater er det fullt mulig. 

Anonymkode: be6f6...89b

Du gjør som du vil. Da jeg slet med manglende resultater fant jeg at vi var utrolig mange som var lurt av de greiene der. Og vær forsiktig med skader. Det kan være jævlige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, OPIgirl skrev:

Liar.

Så hyggelig

Anonymkode: 12511...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sphere skrev:

Du gjør som du vil. Da jeg slet med manglende resultater fant jeg at vi var utrolig mange som var lurt av de greiene der. Og vær forsiktig med skader. Det kan være jævlige greier.

Kan vel ikke være så farlig.. Har ikke noe å tape på å gi det et forsøk

Anonymkode: be6f6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, OPIgirl skrev:

Liar.

Ikke ta det så tungt, det er nettopp slik vi det at størrelse ikke betyr noe. Vel, for de som har noe i hodet det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det fungerer, faktisk. Har selv drevet litt med dette, men gikk lei.

Et par tips; bruk lang tid på å lære hvordan man skal gjøre dette, aldri "overtren", ta det heller gradvis da du ikke har lyst til å ødelegge det ene kjønnsorganet du har.

Det tar laaaang tid. Ikke forvent resultater på kort tid. På under et halvår vi du neppe se resultater du ikke selv har jukset deg til på måter du måler. 

Anonymkode: 12511...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...