Gå til innhold

Hvorfor ble det slutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriv kjønn, alder og en setning om hvorfor ditt/dine forhold har tatt slutt.

Mitt eksempel :

Mann 42

Hun mente det ikke var kjærlighet igjen i forholdet. 

 

Anonymkode: 2eae1...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne, 25

Han likte å slå, jeg likte ikke å bli slått.

Anonymkode: b289a...17f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 46. 

Jeg oppdaget at jeg gruet meg til vi skulle tilbringe tid sammen. 

Anonymkode: 6fa60...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 20-ish, kvinne 20-ish:

Hun så ingen fremtid med en umoden slask, og hadde gode grunner for det. 

 

Mann 25-ish, kvinne 28-ish:

Hun hadde for mye baggasje, og var for baby-kåt. Kunne ikke stole på at hun ikke ville lure meg til farskap. Personlig kjemi var heller ikke helt der. Hun var deilig, og sexen var fantastisk, men det var også alt. Manglet det gode vennskapet, den gjensidige forståelsen og de gode samtalene.

 

Mann 30-ish, kvinne 20-ish:

Ikke et vondt ord å si om henne, men vi matchet ikke seksuelt. Hun ble mer og mer forelsket, jeg ble ikke det, så det var på tide å slutte å kaste bort tiden hennes.

 

....og så fant jeg alt jeg ville ha i en og samme pakke, tilsynelatende, enn så lenge.

Anonymkode: eda3f...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 46. 

Jeg oppdaget at jeg gruet meg til vi skulle tilbringe tid sammen. 

Anonymkode: 6fa60...082

oisann.. :( på hvilken måte ? at det ble kjedelig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, 26.

Han sa han hadde mistet følelsene for meg, viste seg at han hadde vært utro.

Anonymkode: ff363...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 25 mann 27 - utroskap

Kvinne 29 mann 33 - utroskapslignende 

Anonymkode: d48e4...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 23

Han var utro, jeg ga han en ny sjanse, det ble bedre, plutselig begynte han å lyve om hvor han hadde vært osv. Så da orket jeg ikke mer. 

Anonymkode: c4234...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg rundt 20-21, han var 26. Han mistet følelsene for meg å ga meg ikke et kyss når han kom hjem fra jobb eller når vi la oss. Så jah. 

Anonymkode: 65ec2...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 17

Jeg tror ikke det er én grunn til at forholdet tok slutt fordi han sa mange forskjellige ting: han mente vi ikke kom oss ikke videre i forholdet, at jeg var forvirrende på meldinger ettersom jeg ofte hadde en ny mening om samme sak og han vil ha en i samme livsituasjon med f.eks. jobb. Ellers sa han at forholdet ikke funket, at vi ikke kunne reise sammen selv om han aldri foreslo det selv. Vi møtte hverandre for sjeldent, men det var han som ofte ikke kunne, så jeg tror det var en løgn. Utenom det mente han at fremtidsplanene våre ikke passer sammen da jeg skal studere og at jeg burde gitt mer komplimenter, noe han sa indirekte for jeg hadde aldri kalt han kjekk, ifølge han. Han innrømte nesten at han ikke liker personligheten min, og at han ikke kan være sammen med meg fordi han bare syns jeg er pen. Han brukte 1 1/2 time på å slå opp med meg, så det er derfor jeg har så mye å si på dette.

Vi var også veldig "fiender" mot hverandre på meldinger den siste måneden og når han slo opp var det nesten to måneder siden vi hadde kyssa. Så innerst inne viste jeg at det gikk mot slutten ettersom jeg hadde et mareritt om at han slo opp over en mobilesamtale en måned før det faktisk skjedde face to face. Hadde selv lyst til å slå opp med han sikkert tre ganger gjennom det 5 måneder lange forholdet, og jeg var på nippet til å gjøre det nesten to måneder tidligere. På grunn av forholdet hovedsakelig bestod av å sende meldinger og meldingene begynte å bli veldig A4. Moren min har også påpekt at jeg aldri var glad når jeg kom hjem etter å ha møtt han, og når jeg tenker meg om så stemmer det. Tror ikke jeg kan få noen verre kjæreste enn han, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Trex90 skrev:

oisann.. :( på hvilken måte ? at det ble kjedelig ?

Tja... Følelsene ble vel borte og tonen hjemme var veldig skarp, nedlatende og lite hyggelig. Visste hva som ventet meg i det han kom inn døra. Tilbragte derfor stadig mindre tid sammen og til slutt var det ingen vei tilbake. Det var helt tomt. 

Anonymkode: 6fa60...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 30

Hans psykiske sykdom. Vi flyttet fra hverandre for at barna ikke skulle bli skadelidende. Det var vondt, men fornuftig for alle parter.

Anonymkode: fb65d...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 21

Siste jeg hadde noe på gang med: Han var for rastløs, og jeg opplevde ikke helt det var sammenheng mellom ord og handlinger.

Siste forhold: Jeg endte opp med å fungere mer som mor enn som kjæreste. Han var ikke sikker på om han noen gang hadde hatt de rette følelsene.

Anonymkode: 48196...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 31, han 30. 

Lite intimitet og lite sex førte til at vi ble mer som venner enn kjærester. Det var han som hadde mistet lysten, så på et tidspunkt ble jeg også mer sjalu og kontrollerende. Da jeg hadde en mistanke om at han hadde et forhold til en venninne. Ond sirkel til slutt. 

Anonymkode: 8ca24...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 37 (ved bruddtidspunkt), han 41 år. Langt forhold/ekteskap med barn.

Han mente han ikke hadde hatt "riktige følelser" for meg i et par år. Mente han hadde jobbet nok med forholdet uten å si et ord til meg om hva han følte, og vi hadde fortsatt et aktivt sex-liv, så den kom som en bombe på meg. Men ting hadde skurret det siste året, jeg har sett i ettertid at jeg ikke hadde det bra, og det hadde sikkert ikke han heller. Men helt ærlig mener jeg at hovedårsaken til at han plutselig gikk, uten å ville gjøre det minste forsøk på å redde forholdet/familien var ei 14 år yngre dame som begynte å gi han mye oppmerksomhet. Så han gikk til henne, og det varte ca 4-5 mnd, så kom han luskende og hadde lyst til å redde forholdet.... 40-års krise? Det vonde er 2 barn som blir de som er skadelidende her.

I forhold før dette så har årsak til brudd vært at man gikk lei/finner ut at man ikke passer så godt sammen. Da snakker jeg om forhold i tenårene.

Anonymkode: ef8bb...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...