Gå til innhold

Pleier dere menn å se for dere hvordan fitta til damene ser ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere ser en dame dete liker- forsker du å se for deg hvordan musa ser ut? Tenker dere på om hun har hår der eller ikke? Om det er innie eller outie? Stor klit/liten klit?

Anonymkode: 68453...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt. Hvem gjør ikke det? Ser man noen man liker, så "kler man av" denne personen. Tror mange jenter også ser for seg hvordan en mann ser ut under klærne.

Og absolutt ikke noe galt i det.

Anonymkode: 8f7b8...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slikt tenker jeg aldri over. Men skjønner det er mer vanlig at kvinner tenker på hvordan mannens penis er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser noen ganger på fitta, men har sjelden noen formening om den. Er mest opptatt av endetarmsåpningen hennes. Guds gave til menneskeheten. 

Anonymkode: 4c7a7...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F I T T A. For et stygt ord på noe så fint..

Anonymkode: 02488...91a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

F I T T A. For et stygt ord på noe så fint..

Anonymkode: 02488...91a

Fitta er et fint ord hvis vi gjør det til et fint ord. På tide å ta ordet tilbake. Kan like godt begynne her på KG.

Anonymkode: 4c7a7...df4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men lurer gjerne på hvordan det er å ha sex med akkurat den dama. Og andre damer som man synes er attraktive.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitta er et fint ord hvis vi gjør det til et fint ord. På tide å ta ordet tilbake. Kan like godt begynne her på KG.

Anonymkode: 4c7a7...df4

Usj nei. Fitta er bare vulgært og harry å si.

Anonymkode: 05ab2...fa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå har jeg kjæreste, så jeg tenker først og fremst på hennes. Men tankene kan gå andre veier også, da er det en stemme inni meg som sier at det er feil fokus og galt, og tenker heller at damer er deilige, og at jeg er heldig som har ei deilig dame. Da blir jeg i godt humør og er tilbake til normalen igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk.. egentlig ikke. Blir jeg forelsket i en dame tenker jeg selvfølgelig mye på henne, og sex blir en del av det. Men jeg sitter ikke å detaljtenker på et kjønnsorgan som jeg ikke vet hvordan ser ut...

Endret av fullførsetningen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fullførsetningen skrev:

Faktisk.. egentlig ikke. Blir jeg forelsket i en dame tenker jeg selvfølgelig mye på henne, og sex blir en del av det. Men jeg sitter ikke å detaljtenker på et kjønnsorgan som jeg ikke vet hvordan ser ut...

Samme her. Jeg kan drømme om den som sitter på hun jeg er sammen med, men den vet jeg jo hvordan ser ut. Ellers ikke. Det er såpass store variasjoner, at det likevel ikke er mulig å gjette 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ja.. jeg ser hvordan fitta ser ut. Det kommer jo til synet når du skal dit med tunga :)

ser og leker med fingre før tunga gjør sin jobb... 

Så svaret er JA..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

F I T T A. For et stygt ord på noe så fint..

Anonymkode: 02488...91a

Enig,  skrukkemus er bedre ;)

Anonymkode: 01171...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og har aldri prøvd å forestille meg hvordan en mann ser ut uten klær. Skjønner ikke hva som er poenget med det, da vil man da nesten alltid blir skuffet? En penis er stygg, en mus er enda styggere. Skulle jeg sett for meg noe så ville jeg jo sett for meg den peneste penisen jeg har sett, og den vil aldri en ny mann nå opp til. 

Det jeg ser for meg når jeg møter en ny mann jeg liker er hvordan han oppfører seg i senga, og hvordan han kysser. Handlinger altså, ikke utseendet. 

Anonymkode: f1440...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...