Gå til innhold

Er jeg bettatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere ganger i uken tar jeg meg selv i det å dagdrømme om en person. Dette er en person jeg har møtt et par ganger, men som bor langt borte. Jeg dagdrømmer som regel om hva vi kunne gjort hvis vi var kjærester eller at vi møtes tilfeldig og begynner å prate med hverandre og blir bedre kjent. Liker disse tankene, men de er jo en illusjon og langt i fra virkeligheten.

Kan vel si at vi per dags dato ikke har noen kontakt med hverandre. Vi vet begge hvem hverandre er, men vi kjenner ikke hverandre utover det.

Jeg spør siden jeg aldri har kjent på det slik mtp. den lange avstanden mellom oss. Som regel tar avstanden livet av følelsene mine.

Kan man ut i fra disse dagdrømmene si at jeg er betatt av denne personen?

Anonymkode: 2429b...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Absolutt

De høres sånn ut :) Alternativt så lengter du etter noen å ha, dagdrømmer du om andre også eller kun denne ene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Absolutt skrev:

De høres sånn ut :) Alternativt så lengter du etter noen å ha, dagdrømmer du om andre også eller kun denne ene?

TS her. Dagdrømmer kun om denne personen. Bruker som regel å gjøre det når det er noen jeg liker. Men igjen jeg blir som regel betatt av mennesker jeg møter. 

Anonymkode: 2429b...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er du. Jeg fantaserer mye også når jeg blir intetessert i noen. Det kribler. 

Anonymkode: c18e7...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...