Gå til innhold

Nakenbilder FØR man møtes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damer og menn :) Jeg er nettopp blitt singel, var sammen med en fyr i 4 år. Dating er uvant for meg. Registrerte meg på Tinder, tydeligvis norges største sex-app. Han ene vil jo bare ha nakenbilder.. Jeg liker litt å tirre da, så sendte småfrekke bilder. Ikke nakenbilder. Nå får jeg masse kuk-bilder, haha. Hvor vanlig er dette her? Altså, at det i starten kun dreier seg om sex er for min del egentlig ok, siden forhold er uaktuelt nå. Men er det vanlig å sende fulle nakenbilder før man møtes? Er ikke det en smule tragisk...? Jeg er liksom litt eldre enn 14 år, og han her er godt oppi 30 årene. Jeg vet hvem denne fyren er, har sett han mange ganger før.. 

Anonymkode: f318e...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri gjort det. Vet aldri hvor de bildene kan ende opp. Så det blir ikke noen bilder etter man har møttes heller :P 

Anonymkode: f3b11...5a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI! Har du ikke fått med deg alle sakene om bilder som havner på nett? 

Anonymkode: 96a35...4bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender kun slike bilder når jeg er i faste forhold, og selv da er jeg forsiktig. Vet aldri hvor de kan ende opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer og menn :) Jeg er nettopp blitt singel, var sammen med en fyr i 4 år. Dating er uvant for meg. Registrerte meg på Tinder, tydeligvis norges største sex-app. Han ene vil jo bare ha nakenbilder.. Jeg liker litt å tirre da, så sendte småfrekke bilder. Ikke nakenbilder. Nå får jeg masse kuk-bilder, haha. Hvor vanlig er dette her? Altså, at det i starten kun dreier seg om sex er for min del egentlig ok, siden forhold er uaktuelt nå. Men er det vanlig å sende fulle nakenbilder før man møtes? Er ikke det en smule tragisk...? Jeg er liksom litt eldre enn 14 år, og han her er godt oppi 30 årene. Jeg vet hvem denne fyren er, har sett han mange ganger før.. 

Anonymkode: f318e...3ef

Er du litt eldre enn 14 år??????? Og han godt oppi 30 årene????? . Er han pedofil eller? Er du over den sexuelle lavalder? 

Og til info: Ingen seriøse folk sender nakenbilder før de går på date. Det er ikke den måten man blir kjent med et menneske på. Da er han kun interessert i sex. 

Endret av JenniferA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke send nakenbilder.

Du skriver at du vet hvem han er. Vet han hvem du er?

Anonymkode: 52c9a...f98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: har ikke sendt nakenbilder av meg selv.. Han har! Jeg er i midten av tjueårene selv. Har ikje planer om å sende slike bilder, selv i forhold er jeg skeptisk. Menn tenker derimot annerledes.. 

Anonymkode: f318e...3ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Damer og menn :) Jeg er nettopp blitt singel, var sammen med en fyr i 4 år. Dating er uvant for meg. Registrerte meg på Tinder, tydeligvis norges største sex-app. Han ene vil jo bare ha nakenbilder.. Jeg liker litt å tirre da, så sendte småfrekke bilder. Ikke nakenbilder. Nå får jeg masse kuk-bilder, haha. Hvor vanlig er dette her? Altså, at det i starten kun dreier seg om sex er for min del egentlig ok, siden forhold er uaktuelt nå. Men er det vanlig å sende fulle nakenbilder før man møtes? Er ikke det en smule tragisk...? Jeg er liksom litt eldre enn 14 år, og han her er godt oppi 30 årene. Jeg vet hvem denne fyren er, har sett han mange ganger før.. 

Anonymkode: f318e...3ef

Hva får noen til å sende nakenbilder "småfrekke bilder" til noen de ikke engang kjenner?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Vær SMART. Sexy, moderat, anonymt, radert og tildekket. Kvinner kan lett sende langt mer forsiktige bilder enn hva menn gjør. Bare fordi HAN tar den helt ut (no pun intended) trenger ikke du å gjøre det. Hvis han maser er det bare å være litt vanskelig. Det betyr jo at det du sender ham fungerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, jabx skrev:

Hva får noen til å sende nakenbilder "småfrekke bilder" til noen de ikke engang kjenner?

Som sagt: har ikke sendt nakenbilder av meg selv.. Han har! Jeg er i midten av tjueårene selv. Har ikje planer om å sende slike bilder, selv i forhold er jeg skeptisk. Menn tenker derimot annerledes.. 

 

Tja oppmerksomhet? Jeg ble dumpet av min kjæreste og det gir et lite boost helt ærlig å høre jeg ser bra ut. Tragisk? Ja. Bildene er ikke gjenkjennelig eller i omgivelser noen kunne kjent igjen. Bildene er med klær på. Ser noen her på KG laster opp bilde av dåsa si, jeg kunne aldri gjort det!  

Anonymkode: f318e...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt: har ikke sendt nakenbilder av meg selv.. Han har! Jeg er i midten av tjueårene selv. Har ikje planer om å sende slike bilder, selv i forhold er jeg skeptisk. Menn tenker derimot annerledes.. 

 

Tja oppmerksomhet? Jeg ble dumpet av min kjæreste og det gir et lite boost helt ærlig å høre jeg ser bra ut. Tragisk? Ja. Bildene er ikke gjenkjennelig eller i omgivelser noen kunne kjent igjen. Bildene er med klær på. Ser noen her på KG laster opp bilde av dåsa si, jeg kunne aldri gjort det!  

Anonymkode: f318e...3ef

Jeg fikk aldri bedre selvtillit av å sende nakenbilder av meg selv. Jeg har gjort det før men det ga meg bare useriøse menn som var ute etter bare sex.

Du kan risikere å treffe en som bare har sex med deg for så å løpe ut døren rett etter den er overstått. Og komme tilbake hver gang han vil ha mer sex. Og tilslutt vil han ikke ha mer med deg å gjøre. Er det noe som gir boost for selvtilliten? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Overrasket skrev:

Vær SMART. Sexy, moderat, anonymt, radert og tildekket. Kvinner kan lett sende langt mer forsiktige bilder enn hva menn gjør. Bare fordi HAN tar den helt ut (no pun intended) trenger ikke du å gjøre det. Hvis han maser er det bare å være litt vanskelig. Det betyr jo at det du sender ham fungerer. 

Pff... Pun was totally intended :P 

Anonymkode: f3b11...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send ALDRI nakenbilder!

Hadde jeg fått kuk-bilder av noen, som ikke var mangeårig kjærste, så hadde jeg brutt kontakten umiddelbart! Oppegående normale mennesker gjør da ikke sånt. Æsj! Hvis det er det eneste man har å tilby en dame så har man et stort problem. Men på den andre siden så vet du akkurat hvor du har han da, og hva han er ute etter.

Herregud, får grøsninger jeg... Håper virkelig ikke du har oppgitt info som gjør at han kan finne ut hvem du er. jeg ville IKKE møtt han!

Anonymkode: 34832...b1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin regel: 1. Dersom du søker noe seriøst: Ikke send nakenbilder før dere møtes. 2. Dersom du kun er ute etter uforpliktende sex, send nakenbilder!. 

Endret av JenniferA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Blod skrev:

De aller aller fleste som holder på sånn er ikke ute etter noe mer enn bare sex.

Det er sant. Etter min erfaring så er det sånn. ;) . Ønsket å tro noe annet, men nei. Erfarte at de kun ville ha sex og gå igjen, for så å komme tilbake når de vil ha mer sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk Tinder... Send for all del ikke nakenbilder tilbake, du vet aldri hvor de kan havne. Hva får man ut av det egentlig? Kunne aldri falt meg inn å sende nakenbilder til noen jeg aldri har møtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...