Gå til innhold

Fuckfriend - regler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! 

Jeg har på en måte fått en fuck-FRIEND, som i at man henger sammen, spiser middag, sover sammen, drar ut sammen og lignende.

Men det som er caset er at han har blitt irritert fordi jeg har satt han i den klassiske "båsen" ifht. at jeg ikke stoler på menn og har flere ganger sagt til han at jeg bare ønsker å ha det "lekent, lett og ukomplisert" da vi begge nylig har blitt single. Men allikavel blir han irritert.

Er det noen her inne som vet hva slags regler man bør sette opp? For jeg vil hverken såre meg selv eller han. Og har ikke snakket om å date andre eller noe slikt heller..

Råd tas imot med stor takk!

Anonymkode: b949a...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man FF, så puler man. Henger man sammen og gjør "kjæresteting", er man ikke FF, men kjærester. Eller i en datingfase som leder til kjærester eller brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt syn på et fuckfriend-forhold: Person A drar hjem til person B, man prater i 5-30 minutter om løst og fast, ting blir hett relativt fort, god sex så lenge man måtte ønske, ligge og kose LITT/prate i 3-20 minutter, person A drar hjem.

Ikke prate noe særlig sammen i mellomtiden utenom en snap her-og-der eller noe i den duren.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @OxBall. Skal man ha et FF-forhold uten særlig drama styrer man unna alle aktiviteter utenom. Men selv med såpass strenge regler kan det oppstå følelser. Hun jeg møtte bodde et stykke unna, men jeg dro dit med glede. Vi hadde såpass seksuell kjemi at det gnistret. Dessverre hadde vi ikke stort sammen utenom. Men etter noen deilige måneder, fikk hun dessverre følelser, så vi brøt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo ikke som HAN er interessert i å bare ha et FF-forhold. Og det er faktisk den aller viktigste regelen, at dere begge er veldig enige om hva det er. Å ha et forhold som du beskriver der dere oppfører dere som kjærester, men du legger inn regel om at du egentlig kan stikke av når du vil, det er å utnytte mennesker i mine øyne.

Anonymkode: f4617...099

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, OxBall skrev:

Er man FF, så puler man. Henger man sammen og gjør "kjæresteting", er man ikke FF, men kjærester. Eller i en datingfase som leder til kjærester eller brudd.

Et fuckfriendforhold er komplisert fordi veldig mange kvinner knytter seg i det sexuelle. Det beste er å ikke være fuckfriend. Forhold eller ingenting. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver der er et romantisk forhold og ikke et ff-forhold. Jeg har vært i flere ff-forhold og da har vi sjeldent snakket sammen annet enn når den ene har tatt kontakt og er kåt. Da har de kommet til meg, vi har pult, snakket litt løst og fast i en 20 - 30 min før de har dratt til seg selv og sitt. Det du beskriver der er akkurat slik det etterhvert ble med min siste ff, vi skjønte fort at dette var mer enn bare sex og nå er vi kjærester.

Anonymkode: 0e934...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde ikke treffes oftere enn en gang i uken.
Vet ikke om jeg er noe god FF siden jeg liker å kose...å sove sammen...å le sammen etc...men likevel ikke lyst på kjæreste, ikke lett disse tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke Fuck Friends om man ikke er Friends. Da er man heller bare Fuck :P Du får bestemme deg om hvilken av delene du vil ha 

Anonymkode: 57ebb...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine regler angående FF var: møte max 1 gang I uken, kun sex med beskyttelse, helst ikke overnatting med mindre det er lang reising, tillatt å møte andre, ingen kontakt med mindre det er seksuelt.

Så FF er egentlig mer en fuck-bekjent heller...

Hadde en FF som var en kompis samtidig, men det var det eneste untaket fordi han var litt av en "mannehore" og klarte ikke å se en gram av kjærestemateriale I han.

Anonymkode: c84ee...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...