Gå til innhold

Sulten hele tiden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg spist ganske mye en normalt for meg. 

Jeg spise en baguett før jeg dro til skolen. Etter Skolen som var etter 2 timer så var jeg sulten igjen og gikk på jordberpikene å spise en god cæsar salat. Det var ganske mye jeg fikk og spiste opp alt. Etter en og en halv time så traff jeg ei venninne og jeg var ganske sulten igjen så vi gikk å spiste sammen på en annen resturang. Og da bestilte jeg club sandwich med chips. Jeg spise meg ganske mett igjen. Nå etter 2 timer så er jeg skrubbsulten igjen! Jeg pleier ikke å være sånn! Jeg pleier å spise meg passe mett og ikke være sulten på lenge igjen. 

Kan det ha noe med at jeg snart skal ha mensen? Har det noe å si? Har noen opplevd det samme før? Jeg spise også litt frukt på skolen foresten 

Anonymkode: b95c1...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis ting som inneholder mer proteiner og mindre fett og karbohydrater.

Anonymkode: f0ce0...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånne perioder når jeg trener mye, og når jeg har mensen. Hvis man faktisk er sulten og ikke bare spiser for å spise, så er det ofte en grunn til det - kroppen trenger mer næring av en eller annen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan hende du har fått litt for lite de siste dagene så kroppen reagerer og prøver å kompensere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...