Gå til innhold

Jeg må suge hele tiden, fordi jeg er feit


aiba

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Trex90 skrev:

ser det var flere som kommenterte at de hadde noen kg ekstra....kan dere ikke heller gå ned i vekt da ? istedenfor å klage ? menn liker slanke kvinner....eller dere kan ikke gjøre noe med det og forsette å klage og skyve problemet over på mannen

Jeg er av de som skrev, at jeg er overvektig. Men, skrev og at min overvekt er ikke noe problem. Menn tenner lett på meg. Så hvorfor må jeg gå ned i vekt? Jeg er fornøyd.

Anonymkode: df86e...8d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er av de som skrev, at jeg er overvektig. Men, skrev og at min overvekt er ikke noe problem. Menn tenner lett på meg. Så hvorfor må jeg gå ned i vekt? Jeg er fornøyd.

Anonymkode: df86e...8d2

Hvorfor ikke? det er helsemessig bedre og være normalvektig enn overvektig. samtidig så får folk ontrykk av at man er lat når man er overvektig. har selv vært noen kg ekstra. gikk på diett og jogget. ferdig m saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Coolaid skrev:

Jeg og andre menn vet godt selv hva vi liker når det gjelder kvinner og kropp. Takk for hjelpen men vi trenger ikke deg til å fortelle på våre vegne hva vi liker. Ulike menn liker ulike kvinner i alle former, farger og vektklasser. 

 

Okei. la meg heller si det sånn da....menn som ser bra ut liker slanke damer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 18.09, AnonymBruker skrev:

uff...been there. Husker jeg skulle ha sex med ei jente som var tjukk. Hadde ståkuk når vi la oss i sengen, men ble rett og slett slapp når hun kledde seg naken. Hun hadde brettekanter på magen sin. Endte med at hun måtte suge meg leeeenge før jeg fikk stå igjen, og da måtte jeg skynde meg å få den inn i musa hennes så jeg kunne sette i gang pumpingen. Så var det bare å lukke øynene og se for meg en annen jente. Heldigvis greide jeg å komme. Hun også for den sags skyld. Så tror vi begge ble fornøyde tross alt. :-) 

Anonymkode: 0317a...ab4

Herregud. Den jenta fortjente SÅ mye bedre enn deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann er jeg lei av å slikke/fingre jenta for å få henne våt. Tror det har noe å gjøre med at jeg gikk opp noen kilo etter sykdom .  

Gidder ikke slikke henne hver gang så nå presser jeg den heller rett inn hver gang .  Føles trangere også .  

 

Nå. Skal dere be meg bytte ut jenta og komme med kommentarer om at jeg fortjener bedre av ei som faktisk tenner på meg? 

Kun jenter som trenger forspill sier du? Ah. Jeg glemte at det er så mye likestilling på KG :)

Anonymkode: 2869b...e7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12/6/2016 den 20.05, Trex90 skrev:

Hvorfor ikke? det er helsemessig bedre og være normalvektig enn overvektig. samtidig så får folk ontrykk av at man er lat når man er overvektig. har selv vært noen kg ekstra. gikk på diett og jogget. ferdig m saken

Ikke alle som har noen kilo ekstra, er det fordi dem er late.
Selv svømmer jeg 2-3 ganger i uken (har ødelagt rygg, så kan ikke trene som jeg vil), og gikk likevel opp 10kg pågrunn av medisiner. 

Folk bør slutte å generalisere! Det gjelder ALLT, ikke bare dette. 

Anonymkode: 0d2e6...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 kg for mye. ALDRI hatt det problemet.. men så nekter jeg å suge en random person også ;) å en må date meg lenge før det skjer sengevals 👍

Anonymkode: 97e15...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å måtte suge mer enn andre fordi man er feit. At høye menn er mer intelligente enn lavere menn. At blondiner er dumme. At rødhåret kvinne er rå i senga. At afrikanere har stort utstyr. Store hender betyr stort utstyr. osv. Kanskje er det noe i det, kanskje ikke. Imens får alle høye afrikanske menn med store hender finne seg en feit blondine med farget rødt hår. Problemet er løst.

Anonymkode: 19afc...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...