Gå til innhold

Jeg må suge hele tiden, fordi jeg er feit


aiba

Anbefalte innlegg

Da har du møtt veldig feil menn... Har selv noen kg for mye, men aldri hatt det problemet. 

Det har ikke noe med selvsikkerhet å gjøre da? Jeg elsker kroppen min, selv om den er litt for stor i følge skjemaene. Tror det kommer veldig godt frem i senga om du er usikker og gjemmer deg, eller elsker deg selv! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Strixa skrev:

At ikke du og TS slår dere sammen. Tenk for et spennende sexliv det ville blitt...

Veldig :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 time siden, AnonymBruker skrev:

uff...been there. Husker jeg skulle ha sex med ei jente som var tjukk. Hadde ståkuk når vi la oss i sengen, men ble rett og slett slapp når hun kledde seg naken. Hun hadde brettekanter på magen sin. Endte med at hun måtte suge meg leeeenge før jeg fikk stå igjen, og da måtte jeg skynde meg å få den inn i musa hennes så jeg kunne sette i gang pumpingen. Så var det bare å lukke øynene og se for meg en annen jente. Heldigvis greide jeg å komme. Hun også for den sags skyld. Så tror vi begge ble fornøyde tross alt. :-) 

Anonymkode: 0317a...ab4

Igjen.... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi suger faktisk typen sin hver dag fordi hun sliter med ryggen etter svangerskapet og er redd han er utro om hun ikke gjør det. Kan det være litt av samme grunn?

Anonymkode: 2d5c7...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

uff...been there. Husker jeg skulle ha sex med ei jente som var tjukk. Hadde ståkuk når vi la oss i sengen, men ble rett og slett slapp når hun kledde seg naken. Hun hadde brettekanter på magen sin. Endte med at hun måtte suge meg leeeenge før jeg fikk stå igjen, og da måtte jeg skynde meg å få den inn i musa hennes så jeg kunne sette i gang pumpingen. Så var det bare å lukke øynene og se for meg en annen jente. Heldigvis greide jeg å komme. Hun også for den sags skyld. Så tror vi begge ble fornøyde tross alt. :-) 

Anonymkode: 0317a...ab4

Antakelig faket hun bare for å få slutt på duracellkaninjukkinga og den kleine stemninga i senga. Man er ikke dum bare fordi man er feit ;)
Du derimot kan jo ikke være den skarpeste teskjeen i skuffa siden du ikke skjønte at hun var tjukk før hun kledde av seg.

Anonymkode: 32da6...31e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, aiba skrev:

Har noen kilo for mye, opplever pga dette at jeg alltid må suge gutten for at han skal få den opp... skal ikke gjøre det mer. Får han den ikke opp av seg selv kan det vær det samme

Da har du nok truffet feil typer menn kjære deg! Håper du finner noen som tenner på DEG! :Nikke:

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

uff...been there. Husker jeg skulle ha sex med ei jente som var tjukk. Hadde ståkuk når vi la oss i sengen, men ble rett og slett slapp når hun kledde seg naken. Hun hadde brettekanter på magen sin. Endte med at hun måtte suge meg leeeenge før jeg fikk stå igjen, og da måtte jeg skynde meg å få den inn i musa hennes så jeg kunne sette i gang pumpingen. Så var det bare å lukke øynene og se for meg en annen jente. Heldigvis greide jeg å komme. Hun også for den sags skyld. Så tror vi begge ble fornøyde tross alt. :-) 

Anonymkode: 0317a...ab4

Jeg blir bare kvalm av deg, du høres så utrolig arrogant ut! 

Anonymkode: a47d5...5e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅ BLE SÅÅÅÅÅÅÅÅ KÅÅÅÅÅÅÅT AV DENNE TRÅDEN!! AHHH AAAAHHHH AHHH!!!

Anonymkode: 71362...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 14 timer siden, AnonymBruker skrev:
    •  
    • Anonymkode: 32da6...31e

Kunne man lagd en blues-låt av overskriften? Ser for meg at det hadde blitt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/5/2016 den 17.40, aiba skrev:

Har noen kilo for mye, opplever pga dette at jeg alltid må suge gutten for at han skal få den opp... skal ikke gjøre det mer. Får han den ikke opp av seg selv kan det vær det samme

ser det var flere som kommenterte at de hadde noen kg ekstra....kan dere ikke heller gå ned i vekt da ? istedenfor å klage ? menn liker slanke kvinner....eller dere kan ikke gjøre noe med det og forsette å klage og skyve problemet over på mannen

Endret av Trex90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 17.40, aiba skrev:

Har noen kilo for mye, opplever pga dette at jeg alltid må suge gutten for at han skal få den opp... skal ikke gjøre det mer. Får han den ikke opp av seg selv kan det vær det samme

Jeg er helt overrasket over at det ikke er en AB-bruker som står bak denne tråden.

Men noen kilo for mye stopper neppe en manns potens. Snakker vi om flere hundre kilo derimot så kan det nok sette en demper.

 

Anonymkode: e0fdf...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi suger faktisk typen sin hver dag fordi hun sliter med ryggen etter svangerskapet og er redd han er utro om hun ikke gjør det. Kan det være litt av samme grunn?

Anonymkode: 2d5c7...403

Er ryggplager hos partner stor årsak til utroskap?

Anonymkode: 3dd98...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slanke seg? Så slipper du å suge?

Anonymkode: 8341d...d8d

Jobber med saken, burde kanskje slutte å date frem til kiloene er borte?

Endret av aiba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid
På 5.12.2016 den 17.40, aiba skrev:

Har noen kilo for mye, opplever pga dette at jeg alltid må suge gutten for at han skal få den opp... skal ikke gjøre det mer. Får han den ikke opp av seg selv kan det vær det samme

Har du tenkt på at du velger feile typer? Tenner de ikke på deg og kroppen din slik du er,  så har de i utgangspunktet lite å gjøre med en digg dame som deg. Tenk litt sånn, sett litt krav til de du omgir deg med og åpner godteposen for. 

Det er nok av gutter og menn (jenter og kvinner) som tenner på de som har "noen kilo for mye"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet vi hvordan det står til med menns sexliv som er i lag med tynne damer :biggrin:

Anonymkode: 71362...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 5.12.2016 den 17.40, aiba skrev:

Har noen kilo for mye, opplever pga dette at jeg alltid må suge gutten for at han skal få den opp... skal ikke gjøre det mer. Får han den ikke opp av seg selv kan det vær det samme

Ok:fnise::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
27 minutter siden, Trex90 skrev:

ser det var flere som kommenterte at de hadde noen kg ekstra....kan dere ikke heller gå ned i vekt da ? istedenfor å klage ? menn liker slanke kvinner....eller dere kan ikke gjøre noe med det og forsette å klage og skyve problemet over på mannen

Jeg og andre menn vet godt selv hva vi liker når det gjelder kvinner og kropp. Takk for hjelpen men vi trenger ikke deg til å fortelle på våre vegne hva vi liker. Ulike menn liker ulike kvinner i alle former, farger og vektklasser. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...