Gå til innhold

Noen som har forsøkt tabletter for å øke forbrenningen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at blandt annet Purple Burn skal være en genial fettforbrenner og lurer på om noen har erfaring med denne eller andre typer av dette? Skulle veldig gjerne fått fart på forbrenningen min for den føles som er lik null. 

Takker for alle tilbakemeldingen og innspill :)

Anonymkode: 3a3b4...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes ingen tabletter eller matvare som øker forbrenningen. Bare salgstriks. Trener du? Hvis ikke bør du begynne med det. Noen har vel også fra naturens side mindre eller høyere forbrenning enn andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som hun over sier. Forbrenningen din er helt fin. Innfør mer aktivitet, og/eller godta at du ikke ser ut som en pinne. Du kan ikke kjenne at forbrenningen din stopper opp, for når den gjør det, er du død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er nå, men før inneholdt Purple Burn efedrin. Noe som ga ekstremt energi. Man løp rundt som en Durracel kanin hele dagen. Å da vil man jo forbrenne mer. Men efedrin er ikke lov i Norge, og går under doping. 

Tror ikke det inneholder det lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker slankepiller for å få energi. Det er jo så og si ren koffein, og gjør at jeg ikke klarer å sitte stille på sofaen.

Anonymkode: 5a51e...8d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen snarveier og mirakelkurer. Hadde det gjort det ville vi alle visst om det. Tro meg.

Anonymkode: 7f896...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slankepiller er bare (ofte skadelig) tull. Tren regelmessig, spis mer frukt/grønt og mindre kjøtt, drikk mer vann og mindre brus/saft/juice og sov mer - det skal ikke mer til enn som så for å merke endringer. Spesielt ikke om du har et dårlig kosthold og ikke tar vare på deg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til at mange av slankepillene ikke er tull, men de brukes feil :) 

Nei, du blir ikke tynn av å svelge noen piller og sitte på sofaen, og nei - pillene gjør ikke at maten fordøyes fortere eller at du ikke tar opp like mye fett. Det mange av de derimot gjør er å vekke kroppen din og skape en slags "rastløshet". Jeg merker stor forskjell fra de dagene jeg tar piller til de jeg ikke gjør. 

Anonymkode: 5a51e...8d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...