Gå til innhold

Hvor pleier dere menn å komme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, boblevann skrev:

Herregud... 

1. Hun kan bli gravid selv om du ikke kommer inni henne - uansett hvor nærme svingen du er.
2. Hvorfor ikke bruke prevensjon? Det er den absolutt sikreste måten å unngå graviditet. KONDOM!

 

Forøvrig kommer kjæresten min nesten alltid inni ''musa'' som du sier her. Jeg har p-stav og det er det tryggeste alternativet. Graviditet er alltid en risiko ved sex, uansett hvor mange forhåndsregler du tar.

Men du tar sjansen? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Gorgonzola skrev:

Men du tar sjansen? ;) 

Ja :P p-stav er mange, mange, maaaange ganger tryggere enn å hoppe av i svingen allefall :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gorgonzola skrev:

5 av 10 ganger: På magen/puppene

2 av 10 ganger: I ansiktet/munnen

1 av 10 ganger: Over rumpa/ryggen

1 av 10 ganger: I fitta (uten kondom)

1 av 10 ganger: I rumpa (uten kondom)

Elsker variasjon (gjelder oss begge)

:klappe:

Jeg har inntrykk av at i alle fall gutter på min egen alder (20-årene) ikke eier fantasi hva gjelder dette. Digger å bli sprutet på, men det er visst merkelig for mange når jeg roper at de skal komme meg i trynet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bootyhunter skrev:

Like deilig begge deler, men kan si det sånn: Runking er godt, å bli runket er enda deiligere, å ha sex (oral også) er himmelsk. 

Hva er det som gjør sex så mye diggere? Du får jo orgasme i begge.

Anonymkode: ef647...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, boblevann skrev:

Herregud... 

1. Hun kan bli gravid selv om du ikke kommer inni henne - uansett hvor nærme svingen du er.
2. Hvorfor ikke bruke prevensjon? Det er den absolutt sikreste måten å unngå graviditet. KONDOM!

 

Forøvrig kommer kjæresten min nesten alltid inni ''musa'' som du sier her. Jeg har p-stav og det er det tryggeste alternativet. Graviditet er alltid en risiko ved sex, uansett hvor mange forhåndsregler du tar.

På hvilken måte kan ho bli gravid om du ikke kommer i musa hennes?

Anonymkode: ef647...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor han har lyst, foruten om i ansiktet. Jeg elsker når han kommer på eller i meg🙌🏻😉

Anonymkode: c050f...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Når dere menn/kjæresten din har sex, hvor pleier dere å komme ved ons og slik? I fitta? Puppene?

Anonymkode: ef647...fa7

Hvis jeg kommer, kommer jeg i Oslo 3. Stort sett bare der. Det har med bopel å gjøre. En gang kom jeg nær Furuset, men det var i en tunell og det telles ikke. Men hun var pen. Du skulle ha sette henne. Synd jeg ikke gjorde det selv. Tunell og strømbrudd.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte kan ho bli gravid om du ikke kommer i musa hennes?

Anonymkode: ef647...fa7

Fordi det skal ikke mer enn én sædcelle til for å lage barn, og det kan "lekke" før du kommer uten at du merker det. Liten sannsynlighet ja - men større en ved bruk av prevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, -Skylar skrev:

:klappe:

Jeg har inntrykk av at i alle fall gutter på min egen alder (20-årene) ikke eier fantasi hva gjelder dette. Digger å bli sprutet på, men det er visst merkelig for mange når jeg roper at de skal komme meg i trynet. 

 

Du skulle bare visst hvor mange jenter som synes sæd er kjempeekkelt. Får de en dråpe på sengetøyet sitt må det skiftes. Hvis du vil ha sæd og bli sprutet på er du bra du sier i fra! Ikke legg noe mellom nøyaktig hvor du vil ha det ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, eksentrisk skrev:

 

Du skulle bare visst hvor mange jenter som synes sæd er kjempeekkelt. Får de en dråpe på sengetøyet sitt må det skiftes. Hvis du vil ha sæd og bli sprutet på er du bra du sier i fra! Ikke legg noe mellom nøyaktig hvor du vil ha det ;) 

Ved nærmere ettertanke kan jeg jo tenke meg at det er det. Synd! Litt griseri er jo selvfølgelig en del av sex, hvorfor ikke bare hengi seg til det? :biggrin:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Sonic skrev:

jeg oppelever at pupper, rumpe og ansiktet er ønskelig for menn. Deilig på puppene

Musa da?

Anonymkode: ef647...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, -Skylar skrev:

Ved nærmere ettertanke kan jeg jo tenke meg at det er det. Synd! Litt griseri er jo selvfølgelig en del av sex, hvorfor ikke bare hengi seg til det? :biggrin:

Helt enig.. Er så turn off når noen er sånn. De får noia når man skal komme og foreslår at man kan komme i sin egen hånd. Da gidder ikke jeg mer. Jeg vil komme der jeg har lyst til å komme. Om det er på magen, i munnen, på puppene eller i ansiktet synes jeg at jeg skal få bestemme. Vi snakker tross alt om fantastiske proteiner her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎12‎.‎2016 den 9.02, eksentrisk skrev:

 

Du skulle bare visst hvor mange jenter som synes sæd er kjempeekkelt. Får de en dråpe på sengetøyet sitt må det skiftes. Hvis du vil ha sæd og bli sprutet på er du bra du sier i fra! Ikke legg noe mellom nøyaktig hvor du vil ha det ;) 

Er det sant, er det virkelig så vanlig å synes sæd er ekkelt? Så trist.

Anonymkode: 3262b...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det varierer nok veldig.. Nå har jeg kanskje vært med 25 stk, så har ikke akkurat verdens største sammenligninggrunnlag, men jeg har opplevd at en del av dem synes det er ekkelt. Jeg kan ikke tenke meg noe mer turn off. De trenger selvsagt ikke elske sæd, men hvis de ikke liker det kan de be meg komme inni eller på magen og så vaske det bort med en gang. Kommer det en liten flekk i sengen sier man ikke "æsj" og mener det. Gjør de det kommer ikke jeg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 20.32, Gorgonzola skrev:

Men du tar sjansen? ;) 

Hørt om abort?

P-stav, p-spiral etc. er jo nesten 100% sikkert, men skulle det gå galt, er det bare å ta abort.

Anonymkode: b4dc0...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om abort?

P-stav, p-spiral etc. er jo nesten 100% sikkert, men skulle det gå galt, er det bare å ta abort.

Anonymkode: b4dc0...2a0

Det er ikke bare å ta abort for alle nei.

Anonymkode: 17f47...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...