Gå til innhold

Sex med en som er i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

 

Skal møte han i kveld igjen. Har jo så lyst å tro på han. Må jo ikke tro det verste i alle menn. Han hadde jo ikke trengt å nevnt henne, men han ss at han ønsket å bytte henne ut med meg. 

Anonymkode: 59134...7d5

Nei, du trenger ikke tro det verste om alle menn, men du har jo funnet en som er et jævlig menneske. Kommer aldri til å forstå selvdestruktive mennesker som ønsker seg selv helvete, men jeg kan jo spørre deg. Hvorfor?

Anonymkode: 9c8e1...6e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

 

Skal møte han i kveld igjen. Har jo så lyst å tro på han. Må jo ikke tro det verste i alle menn. Han hadde jo ikke trengt å nevnt henne, men han ss at han ønsket å bytte henne ut med meg. 

Anonymkode: 59134...7d5

Ja, sjarmerende med de som sier at de "ønsker å bytte ut". Hva med at han faktisk gjorde det slutt med denne damen han nesten aldri treffer, bare krangler med, ikke liker, men som han allikevel står som i et forhold med, før han begynner å pule på og innlede noe med deg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer overhodet ikke på hva han, som er en gammel gubbe, skal med deg i 20-årene?

Du tror oppriktig at det handler om noe annet enn sex? At han har noe til felles med ei som er 20 år yngre?

Lenge leve naiviteten, det sier veldig mye om ham som person at han driver dobbeltspill, OG i tillegg driver med ungjenter.

Og så lurer jeg på hvor dine hjerneceller har tatt veien, som liker en gammel gubbe.....

Anonymkode: 5bfcf...652

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her ville jeg virkelig ikke gjort. Ikke bli for involvert, plutselig ombestemmer han seg. Ville heller sagt at jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg også, men ikke før du har gjort det slutt med din nåværende kjæreste. Om så er tilfelle. 

Anonymkode: d61a8...d79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Kan forstå hva dere mener, men jeg synes han virket troverdig og at han faktisk liker meg. I går da vi gikk tur tenkte han at vi kunne dra innom kompisen hans oppi gata og vi ringte på men han var ikke hjemme. Hvorfor ønsker han det da? Og det samme gjelder at vi gikk på butikken. Kunne jo møtt kjentfolk.

Men jeg tenker jo litt på at han er veldig god på å lyve hvis alt dette er et spill...

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tro på det opptatte menn sier om at de skal gå fra kona osv. Er stort sett alltid tull og snakk for å få deg i senga så lenge de har lyst til det. Når de er ferdig med deg, er du som en utbrukt tyggegummi for dem.

Anonymkode: 661f6...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så når jeg kommer i ført åra er det greit å sjekke opp såpass unge damer? Plutselig har jeg hele livet foran meg!

Synes forøvrig du er like ille som han. Du bidrar til utroskap...

Anonymkode: a70eb...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/5/2016 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

 

Skal møte han i kveld igjen. Har jo så lyst å tro på han. Må jo ikke tro det verste i alle menn. Han hadde jo ikke trengt å nevnt henne, men han ss at han ønsket å bytte henne ut med meg. 

Anonymkode: 59134...7d5

Det handler da ikke om å tro det værste om alle menn. Det handler om folk som er utro. Alle vet da at ikke alle menn er utro.

Og å bytte henne ut med deg. Så romantisk at han omtaler deg og henne som en vare som bare kan byttes om man ikke liker den lenger.

Anonymkode: b54f1...8b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært der done that! Rik lære penger for livet. Om du vil så vær så god...

Anonymkode: 99596...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ham på hybel i byen din, eller har han barn med dama? Henger han med deg i helgene, så er det større sjans for at det han sier er sant. Meeen, hvis de ikke har barn, så er det jo heller ingenting i veien for at det opprinnelige forholdet skal ta raskt slutt. 

Anonymkode: e8c41...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor ham på hybel i byen din, eller har han barn med dama? Henger han med deg i helgene, så er det større sjans for at det han sier er sant. Meeen, hvis de ikke har barn, så er det jo heller ingenting i veien for at det opprinnelige forholdet skal ta raskt slutt. 

Anonymkode: e8c41...1c9

Han bor i leilighet i byen ikke så veldig langt unna meg. Han har kun vært sammen med dama siden mai og de bor i hver deres by. De har ikke barn sammen og er ikke gift. Han har et barn på 12 år fra før som han har annenhver helg. 

Ts. 

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han bor i leilighet i byen ikke så veldig langt unna meg. Han har kun vært sammen med dama siden mai og de bor i hver deres by. De har ikke barn sammen og er ikke gift. Han har et barn på 12 år fra før som han har annenhver helg. 

Ts. 

Anonymkode: 59134...7d5

Hvis de ikke har barn og ikke er gift, så bure han dumpe henne med en gang om han heller vil være med deg, ikke si at han skal gjøre det. Det er tydeligvis ingenting som knytter ham til henne, så hvorfor er de fortsatt sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

 

Jeg har vært hos kan hverdag denne uken. Han sier at to av kompisene vet om meg og sier til han at alder er ingen hindring. 

Skulle ønske noen av dere ikke var så negative. 

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kryr av single folk som vil ha seg noe, så skjønner vel ikke helt vitsen med å ha sex med noen i et forhold. Det er jo ikke sikkert kona er av samme oppfatning som ham?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt deg om hvorfor de fremdeles er sammen? Og "i et forhold" på FB? Hvorfor han ikke bare dumper henne istedet for å fortsette å krangle? Hvorfor han ikke byttet henne ut når han traff deg? Er du virkelig så naiv? At han vil vise fram lammekjøttet han har på si` til kompiser forteller meg at han er en umoden grådig idiot. Men, jøsses....om det er bra nok for deg så passer dere sikkert bra sammen. Håper noen sier i fra til dama hans så hun kan finne seg et anstendig mannfolk. Så kan jo du kose deg med the leftovers.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

 

Jeg har vært hos kan hverdag denne uken. Han sier at to av kompisene vet om meg og sier til han at alder er ingen hindring. 

Skulle ønske noen av dere ikke var så negative. 

Anonymkode: 59134...7d5

Jeg har selv en kjæreste som dro fra kone og barn for å bli sammen med meg, og vi er på samme alder som dere to, så jeg tror absolutt at menn kan snakke sant om at de heller ønsker å bli sammen med en ny, men da må de faktisk gjøre noe med det også. Denne mannen din har ingen grunn til å fortsatt være i et forhold med kjæresten sin. Synes du burde si at du ikke gidder å treffe ham mer så lenge han er sammen med henne, så får han bestemme seg for hva han gjør. Tro meg, det er bedre om du finner ut hans sanne intensjoner nå, enn at han dumper deg om et år fordi han "egentlig elsker kjæresten sin". 

Og om du gir ham et ultimatum og om han ikke forlater kjæresten, bare bryt kontakt og glem ham. Kjøp en eske is, se en sesong Sex and the City i senga og gråt en skvett, så setter du på "Let it go" og lever videre ;P 

Anonymkode: 7d890...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. En liten oppdatering. Har møtt han hver dag denne uken og vi har spist sammen, gått tur, sett på film og hatt sex. Jeg merker jeg liker han mer og mer, og han sier mye fint om meg og han skulle ønske jeg kunne vært hos han hele døgnet.

Det virker faktisk ikke som han kun er ute etter sex. Han ønsker å bli kjent med meg. I kveld sa han at han håper jeg ikke kun er hos han for sexen . Da sa jeg nei og spurte det samme til han og da sa han nei. Men jeg har ikke spurt han noe mer om henne han står som i et forhold med på facebook. Men det virker som han liker meg.

 

Dette er ikke lett siden jeg her inne nesten kun får tilbakemeldinger om at jeg ikke bør involvere meg mer med han. 

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. En liten oppdatering. Har møtt han hver dag denne uken og vi har spist sammen, gått tur, sett på film og hatt sex. Jeg merker jeg liker han mer og mer, og han sier mye fint om meg og han skulle ønske jeg kunne vært hos han hele døgnet.

Det virker faktisk ikke som han kun er ute etter sex. Han ønsker å bli kjent med meg. I kveld sa han at han håper jeg ikke kun er hos han for sexen . Da sa jeg nei og spurte det samme til han og da sa han nei. Men jeg har ikke spurt han noe mer om henne han står som i et forhold med på facebook. Men det virker som han liker meg.

 

Dette er ikke lett siden jeg her inne nesten kun får tilbakemeldinger om at jeg ikke bør involvere meg mer med han. 

Anonymkode: 59134...7d5

Også snakker han med kjæresten og gir henne de samme søte, romantiske ordene. Forteller henne at han savner henne og gjerne skulle vært der med henne hele døgnet :hjerte:

Anonymkode: b54f1...8b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gir du alt med en gang ts? Før du vet mer hvor du står? Synes det er uklokt å ligge med en mann som fremdeles er i et forhold. Hvorfor ligger du med han med det samme, før du kjenner han mer? Og husk: veien til mannens hjerte er ikke via sex, som dessverre mange damer tror. Menn bruker LANG tid på å bli emosjonelt knytta til ei dame. Når han sier han bare krangler med ama, er det et dårlig tegn, fordi krangling er tegn på sterke følelser. Det er et dårlig karaktertrekk å hoppe til ny tue med en gang han har problemer et sted, istedenfor å ta tak i problemene og evt så gå videre uten hun dama istedenfor å bedra henne.

Hadde definitivt gitt han et ultimatum. Nå viser du jo at at han får i pose og sekk med deg. Skaff deg mer ryggrad ts!

Anonymkode: a90ed...7ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...