Gå til innhold

Sex med en som er i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente i midten av 20årene. Var på julebord i helgen og møtte en kjekk kar på over 40 år som jeg hang med den kvelden og ble med hjem. Var bra sex. Da vi lå i sengen etterpå sa han at han er i forhold selv om han selv ikke helt ser på det som noe forhold lenger og at hun bor i en by ca 3 timer unna. Han sa de møtes svært sjeldent og krangler mye.

 

Dagen etter sendte han meg facebookforespørsel og jeg godtok. Jeg så da at han står i er forhold på facebook. Han sendte meg melding i går om at han ønsker å bli bedre kjent med meg og om jeg ville komme hjem til han i dag. Jeg tenkte med en gang på at det ble feil siden han er i et forhold og skrev det på melding til han. Han svarte da at jeg ikke måtte tenke på det og at det så og si var slutt.

Så i dag dro jeg til han og vi hadde det kjempetrivelig, spiste god mat og hadde sex.  Han sa også at han gjerne skulle byttet meg ut med henne og at han vil bli enda bedre kjent med meg og at jeg alltid er velkommen hos han. 

Så etter en fin kveld er jeg litt forvirret og usikker..

Er jeg en dårlig person som hadde sex med han selv om han står i et forhold på facebook? Er det mulighet at han snakker sant. Andre som har erfaringer?

 

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent med å bli altfor involvert her!! Du kommer til å bli dypt såret om han bare bruker deg, så vær helt sikker på at det ikke er det som skjer før du har mer sex med han.

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si slutt er ikke slutt... Det der er den klassiske greia elskerinner får servert. "Vi krangler mye, hun forstår meg ikke, vi har nesten ikke sex, vi skal slå opp snart." 

Anonymkode: b54f1...8b3

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så og si slutt er ikke slutt... Det der er den klassiske greia elskerinner får servert. "Vi krangler mye, hun forstår meg ikke, vi har nesten ikke sex, vi skal slå opp snart." 

Anonymkode: b54f1...8b3

Akkurat! Har sett et par venninner gå på gress, mens mannen driver og "slår opp" med kjæresten/samboeren/kona, og plutselig får de beskjed om at han har bestemt seg for å prøve på nytt med dama...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne jo holdt dette forholdet skjult om han ønsket det. Så det er jo godt mulig de er på vei fra hverandre. Men jeg ville uansett ikke involvert meg i noen som var i et forhold, bra eller dårlig. Disse personene er alltid involvert i og ikke ferdig med på en positiv eller negativ måte. Og dermed ikke helt tilstede i noe nytt.

Anonymkode: 6cb31...642

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i samme situasjon selv. Er i 20-åra, han i 40-åra, møttes på byen og ble kjent gjennom da vi hadde masse til felles og vi ble etter hvert FF, og var dette en god stund. Jeg tenkte ikke at det kom til å bli noe mer, og prøvde å date andre menn, men jeg kunne ikke glemme denne mannen. Etter to år sa han at han var forelska i meg og at han lenge hadde tenkt å dra fra kona, og han skulle gjøre det når tiden var inne. En måned etter at han hadde sagt dette, gjorde han det slutt med kona og nå er vi et lykkelig par. 

Men tross min erfaring, bør du være forsiktig. Jeg har hørt mange tilfeller der det motsatte har skjedd, at man blir brukt for sex en stund, men så blir det ikke mer. De fleste vil vel råde deg til å holde deg unna ham, men om du ikke vil det, er mitt beste råd at u aldri bør bli sjalu og gjøre noe dumt. Ikke si noe til henne og tro at det vil få henne til å dumpe ham, og så velger han deg. Det er aldri bra å starte et forhold på den måten. 

Anonymkode: 7d890...f5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ditt første spørsmål vil jeg svare JA. 

På det andre vil jeg svare TVILSOMT

På det tredje svarer jeg NEI og det kommer aldri til å skje heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du er en dårlig person, men du er fryktelig naiv..

Du er midt i 20 årene, har hele livet foran deg og kan gjøre alt du vil. Hva skal du med en utro tulling i 40 årene som er 50 før du er 35? Han syns sikkert det er helt supert å ha seg med en fin ung dame, eller bli kjent som han så pent kaller det..men ehh

 

 

Anonymkode: 99ae3...7c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær naiv nå. Ta avstand, og be han heller ta kontakt når det er HELT slutt, ikke bare nesten...

Anonymkode: d31a0...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente i midten av 20årene. Var på julebord i helgen og møtte en kjekk kar på over 40 år som jeg hang med den kvelden og ble med hjem. Var bra sex. Da vi lå i sengen etterpå sa han at han er i forhold selv om han selv ikke helt ser på det som noe forhold lenger og at hun bor i en by ca 3 timer unna. Han sa de møtes svært sjeldent og krangler mye.

 

Dagen etter sendte han meg facebookforespørsel og jeg godtok. Jeg så da at han står i er forhold på facebook. Han sendte meg melding i går om at han ønsker å bli bedre kjent med meg og om jeg ville komme hjem til han i dag. Jeg tenkte med en gang på at det ble feil siden han er i et forhold og skrev det på melding til han. Han svarte da at jeg ikke måtte tenke på det og at det så og si var slutt.

Så i dag dro jeg til han og vi hadde det kjempetrivelig, spiste god mat og hadde sex.  Han sa også at han gjerne skulle byttet meg ut med henne og at han vil bli enda bedre kjent med meg og at jeg alltid er velkommen hos han. 

Så etter en fin kveld er jeg litt forvirret og usikker..

Er jeg en dårlig person som hadde sex med han selv om han står i et forhold på facebook? Er det mulighet at han snakker sant. Andre som har erfaringer?

 

Anonymkode: 59134...7d5

Hørest ut som du er nokså bløøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Edorf skrev:

Hørest ut som du er nokså bløøyd...

Hva mener du med det??

 

Ts. 

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utro mot dama, sjangsen er stor for at han vil bedra deg også. Så stopp opp litt og tenk deg nøye om. 

Anonymkode: 4d18a...c8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

 

Skal møte han i kveld igjen. Har jo så lyst å tro på han. Må jo ikke tro det verste i alle menn. Han hadde jo ikke trengt å nevnt henne, men han ss at han ønsket å bytte henne ut med meg. 

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

 

Skal møte han i kveld igjen. Har jo så lyst å tro på han. Må jo ikke tro det verste i alle menn. Han hadde jo ikke trengt å nevnt henne, men han ss at han ønsket å bytte henne ut med meg. 

Anonymkode: 59134...7d5

også bytter han ut deg med en nyere modell senere. høres kjempe bra ut! 

Anonymkode: ee89c...9fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

Overnattet hos han i natt og vi hadde en trivelig kveld i går da vi gikk tur og pratet. Han sier de nesten ikke har kontakt og håper det kan bli nå mer mellom oss. Jeg tror på han. Hvis ikke hadde han vel ikke sagt dette til meg ..

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Overnattet hos han i natt og vi hadde en trivelig kveld i går da vi gikk tur og pratet. Han sier de nesten ikke har kontakt og håper det kan bli nå mer mellom oss. Jeg tror på han. Hvis ikke hadde han vel ikke sagt dette til meg ..

Anonymkode: 59134...7d5

Sukk, du er for godtroende.  Du svelger ordene han sier fordi du er betatt og vil tro på dem. Han har fortsatt en kone! Ikke sex rundt med mannen hennes før de har gjort det slutt, det er dårlig gjort av dere begge! Sett ultimatium. Gjør han det slutt stemmer det han sier. Gjør han det ikke, eller finner opp unnskyldninger, er han en vanlig utro mann som bruker dere begge! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke noe om personer som ligger med folk som er i et forhold uansett om forholdet vedkommende er på vei til å bli slutt eller ikke. En ting er når man ikke vet at den andre er i et forhold for da er du uvitende og kan ikke noe for det. Men når man vet så skal man holde seg unna. Ja det er mannen som er utro her.. selv om han påstår at de er på vei til å gå fra hverandre, men du bidrar til at han bedrar henne også. 

La ting være klart ts. Ikke innvolvere deg noe mer med han før forholdet er helt slutt. I mine øyne er det utroskap og svik mot henne så lenge det ikke er helt slutt. Ikke sikkert det blir det heller. Om han virkelig vil ha deg og ikke henne så gjør han det slutt med kjæresten sin helt før han går noe videre med deg . 

Mitt råd. Enten gå videre og se etter noen andre eller se ann og ha han på avstand fram til det er slutt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Overnattet hos han i natt og vi hadde en trivelig kveld i går da vi gikk tur og pratet. Han sier de nesten ikke har kontakt og håper det kan bli nå mer mellom oss. Jeg tror på han. Hvis ikke hadde han vel ikke sagt dette til meg ..

Anonymkode: 59134...7d5

Han sier jo dette for å kunne fortsette å knulle deg på si. Hadde dere vært på samme alder, og hatt noe til felles hadde jeg ikke vært like kategorisk, men dette er åpenbart. 

Anonymkode: 0d05a...8f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han sa var jo som oppskrifen til å holde elskerinnen på gress. At noen er så godtroende og går på åpenbar løgn, er for meg et stort mysterium. 

Hvis de ikke snakker sammen, så kan han jo gjøre det slutt med dama idag. 

Anonymkode: 2ea97...067

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...