Gå til innhold

Hvor god er du som kvinne til å spotte storkuka menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unngår også damer med så små pupper som dine. Det gir ikke nok tenning.

Anonymkode: 3025a...648

Har du sett puppene hennes, eller har du bare peniskomplekser? 

Anonymkode: 44cb3...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas
31 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Føles mest som en magefølelse eller nymfo-radar, mange skjønner på meg også at jeg er veldig seksuell uten at de har hatt noen åpenbar grunn til det som at vi har snakket om sex e.l. Kanskje vi kan sniffe feromonene til hverandre? :fnise: 

Det mest konkrete er vel selvtillit, dog så finnes det cocky menn som ikke nødvendigvis er så bra i senga og. Men ellers er det bare en sum av alt fra måten han spiser på til måten han flørter med deg og ser på deg på, så det er litt vanskelig å lage en liste eller oppskrift på det. Handler nok litt om en spesiell form for antenner eller menneskekjenner. Jeg kan også se på folk hvilken musikk de liker =) Men helt blank på mye annet som andre ser.

Jeg støtter "måten han spiser på", og dette med blikk. Uten at jeg skal utdype noen av delene.  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du ute nesten hver helg for å ligge med damer. Om de kommer tilbake etter 2-3 dager da?  Da må du ha nok med å pule de damene som kommer tilbake da. I stedet for å ut etter nye damer.

Anonymkode: 49311...687

Vet ikke helt....jeg blir litt lei.....alle damene jeg har ligget med i det siste er pene men er noen jeg liker mye bedre enn andre. jeg går ofte ut så jeg kan fint finne meg ny en helgen etter....traff en kjempeskjønn dame for 2 mnd siden som jeg prøvde å ta d litt lengre med. men hun hang litt igjen med exen sin. sånn går det :) slik som jeg ser det så er nesten alle jeg ligger med også ute etter gøy for å si d sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett puppene hennes, eller har du bare peniskomplekser? 

Anonymkode: 44cb3...171

Haha. vi er så overfladiske alle sammen i denne tråden....damene skal ha megastor kuk...noe som nesten ingen har når gjennomsnittstørrelsen er 14 cm....så skal han her ha en dame med store pupper. de fleste av de pene dame som man kan kalle attraktiv har normal størrelse på bryst eller mindre....de med store er som oftest overvektig ....og overvektige damer er det game over for. det er de damene som blir plukket sist for å si d sånn....dessverre....heldigvis kan de slanke seg da..om de ikke gidder d er det deres problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen store undersøkelser viser noen fast korrellasjon mellom størrelse på penis og kroppshøyde/størrelse på hender-føtter.
At noen har erfaringer som tilsier at det er noen slik sammenheng er rent tilfeldig.
Det er også helt umulig å fastslå hvor "storkuka" en mann er medmindre man har sett ståpikken hans.
Man har Growers & Showers :-)  "Showers" har pikk som nær sagt alltid virker halvfylt med blod og som ikke vokser så veldig mye verken på lengden eller på tykkelse - enkelt fortalt, den bare blir stivere og reiser seg.
"Growers" - sånn som meg selv, kan ha en bitteliten slapp, ja for den er bitteliten når den ikke er "opphisset" og står.
Men når den vokser så vokser den masse både i lengde og tykkelse.
Min er sikkert ikke mer enn 5-6 cm lang og 5-6 cm tykk i omkrets når slapp - altså ganske så liten snopp. 
Nå har jeg har til mannfolk å være forholdsvis små hender og bare str 42 i sko og jeg er en liten mann - bare 165 cm høy.
Hvis størrelse på kropp osv skulle være med å bestemme så burde jeg vel hatt både kortere og tynnere pikk. Om jeg har stor pikk -njaei, kommer an på hva man sammeligner med og sett mot snittet - men nøyaktig målt med maks ståpikk, 16 cm lang og 16 cm i omkrets 
Så nei ingen korrelasjon på meg - jeg burde jo ut fra kropp osv hatt en betydelig mindre penis.

Endret av Altmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett puppene hennes, eller har du bare peniskomplekser? 

Anonymkode: 44cb3...171

Ja, hun sitter i bikini på profilbildet. Vedkommende er ganske flatbrystet, ja. :sFun_sleeping:

Anonymkode: 3025a...648

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt bingo, men skulle det være noen sammenheng, så måtte det (basert på mitt svært begrensede materiale) være et omvendt forhold mellom høyde og penisstørrelse. Forøvrig foretrekker jeg mindre framfor større. 

Anonymkode: ed149...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Altmann skrev:

Ingen store undersøkelser viser noen fast korrellasjon mellom størrelse på penis og kroppshøyde/størrelse på hender-føtter.
At noen har erfaringer som tilsier at det er noen slik sammenheng er rent tilfeldig.
Det er også helt umulig å fastslå hvor "storkuka" en mann er medmindre man har sett ståpikken hans.
Man har Growers & Showers :-)  "Showers" har pikk som nær sagt alltid virker halvfylt med blod og som ikke vokser så veldig mye verken på lengden eller på tykkelse - enkelt fortalt, den bare blir stivere og reiser seg.
"Growers" - sånn som meg selv, kan ha en bitteliten slapp, ja for den er bitteliten når den ikke er "opphisset" og står.
Men når den vokser så vokser den masse både i lengde og tykkelse.
Min er sikkert ikke mer enn 5-6 cm lang og 5-6 cm tykk i omkrets når slapp - altså ganske så liten snopp. 
Nå har jeg har til mannfolk å være forholdsvis små hender og bare str 42 i sko og jeg er en liten mann - bare 165 cm høy.
Hvis størrelse på kropp osv skulle være med å bestemme så burde jeg vel hatt både kortere og tynnere pikk. Om jeg har stor pikk -njaei, kommer an på hva man sammeligner med og sett mot snittet - men nøyaktig målt med maks ståpikk, 16 cm lang og 16 cm i omkrets 
Så nei ingen korrelasjon på meg - jeg burde jo ut fra kropp osv hatt en betydelig mindre penis.

WOW!!! :wow:

Anonymkode: eb8c2...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at  kjekke, rike menn har mest sannsynlig liten penis. Noe annet ville vært urettferdig.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 minutter siden, Summers skrev:

Jeg antar at verden er rettferdig så høye, kjekke, rike menn har mest sannsynlig liten penis. Noe annet ville vært urettferdig.

Siden når ble verden rettferdig? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, canacas skrev:

Siden når ble verden rettferdig? :) 

Liker å tro at verden alltid har vært rettferdig når det kommer til ting som penisstørrelse, høyde, muskler, osv.  Ingen får alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Summers skrev:

Liker å tro at verden alltid har vært rettferdig når det kommer til ting som penisstørrelse, høyde, muskler, osv.  Ingen får alt.

Jeg er ganske høy, og har litt større enn snittet, og er litt styggere enn snittet, så det stemmer sikkert 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Summers skrev:

Liker å tro at verden alltid har vært rettferdig når det kommer til ting som penisstørrelse, høyde, muskler, osv.  Ingen får alt.

Større er altså bedre

Anonymkode: 47419...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Større er altså bedre

Anonymkode: 47419...4f4

Ikke alltid, ikke for alle. 

Anonymkode: 44e97...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg er ganske høy, og har litt større enn snittet, og er litt styggere enn snittet, så det stemmer sikkert 😄

 Stemmer for meg også.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Større er altså bedre

Anonymkode: 47419...4f4

Åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid, ikke for alle. 

Anonymkode: 44e97...302

For de fleste. 

 

24 minutter siden, Summers skrev:

 Stemmer for meg også.

Åpenbart.

Skjønner ikke hvorfor noen prøver å få det til at det ikke er tilfelle...

Anonymkode: 47419...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de fleste her på KG

 

Skjønner ikke hvorfor noen prøver å få det til at det ikke er tilfelle...

Anonymkode: 47419...4f4

Rettet setningen for deg jeg. Siden kvinnene på kg ikke representerer ALLE kvinner i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kattepusen skrev:

Rettet setningen for deg jeg. Siden kvinnene på kg ikke representerer ALLE kvinner i verden :)

Hvorfor skulle ikke meningene som kommer frem her være representativt for den generelle befolkningen? 

Anonymkode: 47419...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...