Gå til innhold

Hvor god er du som kvinne til å spotte storkuka menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er min erfaring også. jeg ser mye på tommelen.

Anonymkode: eb8c2...de6

Ja, jeg å ser på tommelen til menn. Den har alltid stemt på de mennene jeg har hatt sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Bringebæra skrev:

Ja, jeg å ser på tommelen til menn. Den har alltid stemt på de mennene jeg har hatt sex med.

Hahaha, noe så meningsløst. Nei, det er ingen vitenskapelig sammenheng mellom tommelstørrelse og penisstørrelse...

At de fleste av dere har liten peiling er nok nærmere sannheten enn alskens kjerringråd som innebærer fingerstørrelse, håndstørrelse, høyde eller hva det nå måtte være..

Anonymkode: 51a59...cb6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Inwe skrev:

Tenker lite på det på forhånd bortsett fra i to tilfeller, det jeg tok feil om begge 😜

Datet en fyr på over 2m, med store hender og store føtter. Var overbevist om at utstyret skulle være stort, eller iallefall gjennomsnittlig, men det var en stor (liten?) skuffelse. 

Også var det da jeg møtte samboeren min. Han er lavere enn meg, små føtter, små hender, generelt liten fra naturens side (han har trent på seg ganske heftige muskler så han ser ikke liten ut lenger). Tok han med hjem første kvelden (var av ulike grunner overbevist om at det uansett ikke ble mer, og han var jo fantastisk kjekk) og tenkte "håper den ikke er så liten som jeg tror". Viste seg at han har en ganske stor en (ikke den største jeg har vært bort i, men den er større enn de fleste jeg har sett).

Så nei, jeg er generelt ganske dårlig på å vurdere akkurat det. 

 

 

 

Samboeren din er ikke alene om det for jeg er sånn selv. 

lavere en snittet, men større en mange som er høyere. 

Kjenner til flere tilfeller som er like og. 

Anonymkode: 4da2b...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2016 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Er du god til å forutse mannens størrelse på utstyret, eller har du bitt overrasket av mikro/mega peniser?

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: e265f...686

Bare å studere bulen i buksa det :D

men noen fusker og putter agurker og sånn i trusa da :D 
På samme måte som kvinnfolk fjusker og putter ting i bhn, så blir fyren skuffa når de kommer hjem til henne ;-)

Anonymkode: 76839...595

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Bringebæra skrev:

Ja, jeg å ser på tommelen til menn. Den har alltid stemt på de mennene jeg har hatt sex med.

Går du etter menn med store tomler da? Eller bare ser du at den ikke er for liten når du vurderer om du skal være med han hjem?

Anonymkode: a0188...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med liten penis pleier ofte å kompensere ved å bygge muskler. 

Muskulløse menn pleier å ha mindre penis enn "tynne" menn

Anonymkode: 8cbdf...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig henger det sammen med selvtillit. En gjennomsnittlig eller liten penis er jo ikke noe annet enn en skuffelse for dere kvinner, hvorfor skal disse mennene gå rundt med så mye selvtillit da? 

Anonymkode: 47419...4f4

jeg har helt gjennomsnittelig størrelse...ikke stor, men ikke liten heller . jeg har kjempeselvtilitt og ligger med fine damer nesten hver eneste helg .....etter min erfaring , ja vi menn snakker om det også hvem som har stort utstyr...så pleier de som har stor penis være ganske litte attraktive for å si det på den fine måten...ikke akkurat de som damene legger merke til. de som sitter hjemme hver helg med Wow isteden for å gå på byn hehe......så hvorfor skal jeg ha dårlig selvtilit ? fordi kuken min ikke er 1 meter ? sexlivet mitt er fantastisk uten at jeg har flere mil med kuk. damene er også fornøyd, de kommer tilbake etter 2-3 dager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det??? Går dere etter de dere tror dere har stort utstyr eller prøver dere unngå de med små?? Hva er egentlig greia?

Man får høre at "størrelsen ikke betyr noe", men tråder som dette indikerer jo at man er heldig når man finner en som har stort kjønnsorgan og svært uheldig hvis kjønnsorganet er under middels stort. 

 

Anonymkode: a0188...60a

jeg unngår de med små, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at større er bedre,  noe denne tråden bekrefter det veldig godt. 

Anonymkode: 1aee7...085

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Sonic skrev:

jeg unngår de med små, ja.

Og håper på de store?

Anonymkode: a0188...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn med liten penis pleier ofte å kompensere ved å bygge muskler. 

Muskulløse menn pleier å ha mindre penis enn "tynne" menn

Anonymkode: 8cbdf...ac5

Hahaha, tull og tøys! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trex90 skrev:

jeg har helt gjennomsnittelig størrelse...ikke stor, men ikke liten heller . jeg har kjempeselvtilitt og ligger med fine damer nesten hver eneste helg .....etter min erfaring , ja vi menn snakker om det også hvem som har stort utstyr...så pleier de som har stor penis være ganske litte attraktive for å si det på den fine måten...ikke akkurat de som damene legger merke til. de som sitter hjemme hver helg med Wow isteden for å gå på byn hehe......så hvorfor skal jeg ha dårlig selvtilit ? fordi kuken min ikke er 1 meter ? sexlivet mitt er fantastisk uten at jeg har flere mil med kuk. damene er også fornøyd, de kommer tilbake etter 2-3 dager 

Hvorfor er du ute nesten hver helg for å ligge med damer. Om de kommer tilbake etter 2-3 dager da?  Da må du ha nok med å pule de damene som kommer tilbake da. I stedet for å ut etter nye damer.

Anonymkode: 49311...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trex90 skrev:

jeg har helt gjennomsnittelig størrelse...ikke stor, men ikke liten heller . jeg har kjempeselvtilitt og ligger med fine damer nesten hver eneste helg .....etter min erfaring , ja vi menn snakker om det også hvem som har stort utstyr...så pleier de som har stor penis være ganske litte attraktive for å si det på den fine måten...ikke akkurat de som damene legger merke til. de som sitter hjemme hver helg med Wow isteden for å gå på byn hehe......så hvorfor skal jeg ha dårlig selvtilit ? fordi kuken min ikke er 1 meter ? sexlivet mitt er fantastisk uten at jeg har flere mil med kuk. damene er også fornøyd, de kommer tilbake etter 2-3 dager 

Jeg har også sett det som en viss logikk i at mindre attraktive menn på byen gjerne kompenserer med stort utstyr. Det er på en måte sånn de har overlevd seleksjonen. Svært kjekke menn trenger ikke det, de vil velges uansett, mens noen sjeldne har hele pakken.

Anonymkode: a0188...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, canacas skrev:

Hahaha, tull og tøys! :fnise:

Skal ikke se bort i fra at det ligger noe i det, men neppe noe du burde ta for gitt når du skal finne deg noen på byen neste gang nei ;)

Anonymkode: a0188...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lakrisbjørn

Denne tråden er nesten litt søt. Litt sånn som når man barn leker voksne og prøver å forklare hverandre hva alle ordene de har overhørt hjemme betyr :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke se bort i fra at det ligger noe i det, men neppe noe du burde ta for gitt når du skal finne deg noen på byen neste gang nei ;)

Anonymkode: a0188...60a

Jeg går da ikke på byen for å finne meg menn. Og jeg har aldri noengang fundert på størrelsen. Tar det som en overraskelse. Nå har jeg ikke tenkt å røpe hvor mange hakk det er i sengestolpen, men jeg har kun hatt èn kjip overraskelse. Så du kan rulle inn løken ;)

Akkurat nå, Lakrisbjørn skrev:

Denne tråden er nesten litt søt. Litt sånn som når man barn leker voksne og prøver å forklare hverandre hva alle ordene de har overhørt hjemme betyr :laugh:

You said it! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er simpelt å spotte mannfolk med stor kuk - det er ikke deres feil hvordan de er skapt! Like ufint som å gjøre narr av kvinner med store bryster. 

Anonymkode: b4a1c...d2f

Jeg tenkte akkurat å skrive et innlegg om det samme. Jeg respekterer stort sett alle mennesker.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn med liten penis pleier ofte å kompensere ved å bygge muskler. 

Muskulløse menn pleier å ha mindre penis enn "tynne" menn

Anonymkode: 8cbdf...ac5

Muskelmannen min har en ganske stor en! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sonic skrev:

jeg unngår de med små, ja.

Unngår også damer med så små pupper som dine. Det gir ikke nok tenning.

Anonymkode: 3025a...648

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype siste paragraf? Dette ble jeg nysgjerrig på å bli god på selv. Er det bare en magefølelse, eller har du noen konkrete ting du baserer det på?

Anonymkode: e1d08...26b

Føles mest som en magefølelse eller nymfo-radar, mange skjønner på meg også at jeg er veldig seksuell uten at de har hatt noen åpenbar grunn til det som at vi har snakket om sex e.l. Kanskje vi kan sniffe feromonene til hverandre? :fnise: 

Det mest konkrete er vel selvtillit, dog så finnes det cocky menn som ikke nødvendigvis er så bra i senga og. Men ellers er det bare en sum av alt fra måten han spiser på til måten han flørter med deg og ser på deg på, så det er litt vanskelig å lage en liste eller oppskrift på det. Handler nok litt om en spesiell form for antenner eller menneskekjenner. Jeg kan også se på folk hvilken musikk de liker =) Men helt blank på mye annet som andre ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...