Gå til innhold

Hvor god er du som kvinne til å spotte storkuka menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden gjør meg deprimert... trenger en drink nå

Anonymkode: 47419...4f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som sier dere har hatt flaks hva vil det si? Og en tingyil: jeg synes det er rart at kvinner i 2016 ikke ve tat det ikke er sammenheng mellom størrelsen på fingrene og størrelsen på penis (helt forskjellig materiale). Men for all del. Dere tror vel at jorden er flat også?

Anonymkode: f3056...f51

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forutse strl på kuken, men mannens selvtillitt og trygghet i senga er jo enkelt å se. Og kanskje henger det for noen sammen med strl.?

Anonymkode: 565b4...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er simpelt å spotte mannfolk med stor kuk - det er ikke deres feil hvordan de er skapt! Like ufint som å gjøre narr av kvinner med store bryster. 

Anonymkode: b4a1c...d2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt lotto.

Det er ingen sammenheng mellom hender og utstyr i min erfaring. Kan prøve å sjekke ut pakka hvis han har trang bukse, men det er eneste metode jeg har.

Har en sjette sans for om noen er gode i senga da, det skjønner jeg ganske raskt. Kan fortelle deg hvem som vil slikke deg til du ber om nåde, hvem som har håndjern under senga og hvem som sannsynligvis er ganske fomlete, men hvilken penisstørrelse de har vet jeg ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker lite på det på forhånd bortsett fra i to tilfeller, det jeg tok feil om begge 😜

Datet en fyr på over 2m, med store hender og store føtter. Var overbevist om at utstyret skulle være stort, eller iallefall gjennomsnittlig, men det var en stor (liten?) skuffelse. 

Også var det da jeg møtte samboeren min. Han er lavere enn meg, små føtter, små hender, generelt liten fra naturens side (han har trent på seg ganske heftige muskler så han ser ikke liten ut lenger). Tok han med hjem første kvelden (var av ulike grunner overbevist om at det uansett ikke ble mer, og han var jo fantastisk kjekk) og tenkte "håper den ikke er så liten som jeg tror". Viste seg at han har en ganske stor en (ikke den største jeg har vært bort i, men den er større enn de fleste jeg har sett).

Så nei, jeg er generelt ganske dårlig på å vurdere akkurat det. 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teori: 

Menn med store kuk må ha store nok hender for å kunne runke den. 

Så store hender = stor penis. Det stemmer iallefall på de jeg har møtt

Anonymkode: 8cbdf...ac5

Det er bare tull. Man greier jo å tilfredsstille seg selv uansett. De fleste store jeg har møtt har vært menn under 1.80 som har spesielt små hender/føtter. Men jeg regner med det er like tilfeldig som din erfaring. 

Anonymkode: 6ff7d...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke forutse strl på kuken, men mannens selvtillitt og trygghet i senga er jo enkelt å se. Og kanskje henger det for noen sammen med strl.?

Anonymkode: 565b4...a69

Selvfølgelig henger det sammen med selvtillit. En gjennomsnittlig eller liten penis er jo ikke noe annet enn en skuffelse for dere kvinner, hvorfor skal disse mennene gå rundt med så mye selvtillit da? 

Anonymkode: 47419...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Absolutt ingen peiling. Så jeg er åpenbart ikke en god kvinne. Eller? :klo: "Hvor god er du som kvinne".. osv. Høyde, hender, føtter, nese  - ingenting av dette har en sammenheng (som fasit). Det er andre ting som kan gi indikasjoner på hva slags type han er da. 

Endret av canacas
..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om en kan bruke samme triksene som nevnt her, til å spotte storfitta damer...?

Anonymkode: a8aa7...98e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det tydeligvis noen som ikke har så mye peiling. Jeg har vært med menn som har hatt store hender og føtter, men har hatt liten pikk. Og motsatt. Så den "store hender og føtter" teorien er feil.

Anonymkode: 1da89...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er relativt stor mellom bena, men har helt normale hender. Det jeg legger merke til er at etter jeg har sex med jenter, så mener de at jeg har veldig store hender....

Anonymkode: 76a3c...dd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om en kan bruke samme triksene som nevnt her, til å spotte storfitta damer...?

Anonymkode: a8aa7...98e

Jeg har små hender :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har små hender :jepp:

:nigo:

Anonymkode: a8aa7...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cuntzilla skrev:

Jeg synes det er helt lotto.

Det er ingen sammenheng mellom hender og utstyr i min erfaring. Kan prøve å sjekke ut pakka hvis han har trang bukse, men det er eneste metode jeg har.

Har en sjette sans for om noen er gode i senga da, det skjønner jeg ganske raskt. Kan fortelle deg hvem som vil slikke deg til du ber om nåde, hvem som har håndjern under senga og hvem som sannsynligvis er ganske fomlete, men hvilken penisstørrelse de har vet jeg ikke.

Jeg har en teori om at håndtverkere som er gode i jobben sin, også er gode i senga :) 

Anonymkode: 8ab40...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.12.2016 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Er du god til å forutse mannens størrelse på utstyret, eller har du bitt overrasket av mikro/mega peniser?

 

Anonymkode: e265f...686

Gått på et par smeller der ja. :cry3:

Anonymkode: b9b3b...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cuntzilla skrev:

Jeg synes det er helt lotto.

Det er ingen sammenheng mellom hender og utstyr i min erfaring. Kan prøve å sjekke ut pakka hvis han har trang bukse, men det er eneste metode jeg har.

Har en sjette sans for om noen er gode i senga da, det skjønner jeg ganske raskt. Kan fortelle deg hvem som vil slikke deg til du ber om nåde, hvem som har håndjern under senga og hvem som sannsynligvis er ganske fomlete, men hvilken penisstørrelse de har vet jeg ikke.

Kan du utdype siste paragraf? Dette ble jeg nysgjerrig på å bli god på selv. Er det bare en magefølelse, eller har du noen konkrete ting du baserer det på?

Anonymkode: e1d08...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sonic skrev:

Grei kontroll :)

Hva betyr det??? Går dere etter de dere tror dere har stort utstyr eller prøver dere unngå de med små?? Hva er egentlig greia?

Man får høre at "størrelsen ikke betyr noe", men tråder som dette indikerer jo at man er heldig når man finner en som har stort kjønnsorgan og svært uheldig hvis kjønnsorganet er under middels stort. 

 

Anonymkode: a0188...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...