Gå til innhold

Hvor god er du som kvinne til å spotte storkuka menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du god til å forutse mannens størrelse på utstyret, eller har du bitt overrasket av mikro/mega peniser?

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: e265f...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk på noen bommerter i min ungdom, men etter hvert har jeg fått en ganske god magefølelse. Kan ikke forklare det noe nærmere. Kanskje det bare har vært flaks. :P

Anonymkode: 579d4...f0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk på noen bommerter i min ungdom, men etter hvert har jeg fått en ganske god magefølelse. Kan ikke forklare det noe nærmere. Kanskje det bare har vært flaks. :P

Anonymkode: 579d4...f0e

 

Har truffet kvinner som deg flere ganger :tommelopp::tommelopp:

Anonymkode: e265f...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk på noen bommerter i min ungdom, men etter hvert har jeg fått en ganske god magefølelse. Kan ikke forklare det noe nærmere. Kanskje det bare har vært flaks. :P

Anonymkode: 579d4...f0e

Enig med alt du sier. :D Man blir gode på å skjønne det av erfaringer. ;) Det handler ikke bare om flaks, men om oppførselen til mennene også. :D

Anonymkode: 49311...687

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noe god på det der i det hele tatt, og jeg har vel heller aldri sett etter.

Før i dag... Jeg leste denne tråden i går før jeg gikk og la meg, og i dag har jeg vært på kurs på jobben og kursholderen ... joda... da tenkte jeg faktisk på denne tråden og ble flau over at jeg så etter om han kunne være svær under buksa... 

Lenge leve KG tenkte jeg da... 

 

:fnise:

Anonymkode: dfc99...3d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at dette egentlig ikke stemmer, men alle mennene jeg har møtt med tynne og korte fingre har alltid en litt mindre penis:fnise:

Anonymkode: 4dad8...bed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo at dette egentlig ikke stemmer, men alle mennene jeg har møtt med tynne og korte fingre har alltid en litt mindre penis:fnise:

Anonymkode: 4dad8...bed

Dette er min erfaring også. jeg ser mye på tommelen.

Anonymkode: eb8c2...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en kar som var utrolig høy og hadde store hender, og jeg hadde en mistanke om at utstyret også måtte være stort.
OG DET VAR DEN, herregud for en størrelse! Ikke bare var den lang, men den var også kjempe tjukk!  Den var så ekstrem at det var vondt å ha sex med karen :sengekos:jeg haltet rundt som en pingvin etterpå :fnise:

Anonymkode: d3032...241

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over det, men kan jo begynne med det

Anonymkode: fe491...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker menn som ikke er så frampå, og "mine" har alle hatt ganske liten penis. Så kan tro på at man greier å gjette seg fram ganske greit ved å se på personlighet/sjekketeknikk.

Anonymkode: e260f...5f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er dårlig på det gitt. Møtte en fyr på byen for noen uker siden. Rundt 175 cm høy, slank normal fyr. Hadde ons, fikk jo helt sjokkert når han dro frem den mega store kuken. Såpass stor at det faktisk gjorde vondt. 

Anonymkode: 435d4...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vier det sjeldent en tanke på forhånd. Men de gangene jeg har mistenkt en liten penis har det dukket opp en liten penis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det alltid på forhånd :) 

Anonymkode: f05cc...cda

Lucky you :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori: 

Menn med store kuk må ha store nok hender for å kunne runke den. 

Så store hender = stor penis. Det stemmer iallefall på de jeg har møtt

Anonymkode: 8cbdf...ac5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her stemmer i allefall ikke hånd-penis teorien. En av de største hadde veeldig små hender. Ellers ender jeg som regel opp med de litt større utstyrt, og de fleste gangene jeg har truffet på noen med mindre har jeg hatt en følelse av det på forhånd uten at jeg kan peke på hva. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, aldri giddet sjekke etter. 

Selv om vi hadde en samtale på det på en fest for mange herrens år siden, tequila innabors og greier.. Vi satt å fniste og snakket om hvordan hendene var måten å se det på. 
Etter det, har jeg ikke tenkt over det :) Mannfolk har den penisen de har, de aller fleste jeg har vært bort har funket (vært borti EN som ikke funket)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er liten med små hender og har liten kuk... Lurer på hvordan svogeren min sin er,- han er 1.90 høy og fingrer på størrelse m grillpølser :fnise: Tipper en hsr en enorm kuk:fnise:

Anonymkode: 0de95...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...