Gå til innhold

Dette med vennskap...


Anonym_28

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg trodde aldri jeg skulle registrer meg på ett forum igjen, men her sitter jeg altså en søndag kveld og blar igjennom fjesboka 😄 Jeg ser flere i disse tider legge ut bilder av diverse julebord med venner osv og kjente meg plutselig trist. Jeg savner å bli bedt med/være en del av noen. Jeg sitter stort sett inne med samboeren min og mine 2 barn.. Jeg savner noen å være sammen med som jeg kan kalle en venn. Jeg har siden tidlig tenårene slitt noe med angst, noe som har ført til at jeg har mistet venner og gått glipp av mange opplevelser. Men allikevel føler jeg at jeg har en stor personlighet og har mye å bidra med i ett vennskap. For tiden har jeg ikke fast jobb  (driver å søker) så jeg går glipp av mye sosiale arenaer som mange kanskje føler de fyller på jobben. Noen i lignende situasjoner som føler seg ensom selv med folk rundt seg? Kan fortelle mer om meg selv hvis det er interesse for det. Kan jo nevne at jeg er 28 år og bor på nedre Romerike (Akershus) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg er 25, og bor i Rakkestad. Jeg har en mann og en sønn, samt hund og katt. I 2011 ble jeg sammen med en mann som nektet meg å gå ut. Jeg fikk dog lov å bli venninne med søstre hans som til sist endte med å "dolke med i ryggen" kan du si. Jeg var, i de 2 årene jeg var sammen med han, inne. Jeg gikk opp 4å kilo og fikk angst og tilbakevendende depresjon (hatt depresjon siden barndommen). Nå har jeg jo kommet ut av skallet mitt, men etter skolen mistet jeg mange venner. Jeg har da heller ikke jobb, og nå når jeg er i permisjon er jeg mye hjemme og glor i veggen uten noen å snakke med, andre enn moren min og samboeren min. Ønsker å bli kjent med nye mennesker. Ta kontakt hvis du vil☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Jeg bor på øvre romerike (nes) har samboer, og flere barn, samt en liten hund. Send meg gjerne en mld hvis du vil bli kjent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...