Gå til innhold

Hvorfor sette seg i bås?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20 år og ja jeg liker jenter, men jeg kaller meg ikke selv lesbisk og jeg føler meg ikke noe lesbisk bare fordi jeg liker jenter. Jeg har vist dette i 4 år, men jeg vil ikke gå rundt å fortelle andre at jeg liker jenter eller. Hvem forteller at man er hetero?? Ingen. 

Jeg har hatt mange som har betrodd seg til meg som jeg setter veldig stor pris på og som sier at de er homofil eller lesbisk. Da sier jeg alltid "Hør på meg. Det spiller ingen rolle hvilket kjønn man liker, og jeg er glad du har funnet deg selv, men om du synes det blir vanskelig så er jeg her og du er akkurat den samme som jeg kjenner. Du trenger ikke sette deg i en bås. Kjærlighet kan ingen bestemme, den bare kommer og takk for at du stoler så på meg." 

Jeg mener at forelskelse det kan komme når som helst. Til dere som liker det motsatte kjønn "Vær forberedt på at du kan forelske deg i det samme kjønn" Alle er 50% bifile, det er faktisk ikke tull :)

Det eneste som kan være litt tøft til tider er bare at mange mennesker der ute har en forventning til at alle liker det motsatte skjønn, for sånn er det virkelig ikke. Man skal ikke trenge å måtte fortelle om sin seksuelle legning eller sette seg i en bås :) Det er ikke det at jeg er redd for reaksjoner eller noe, jeg har en i familien som liker det samme kjønn og det ble tatt godt i mot, men jeg ser ingen behov for å fortelle det :) 

Nå vil jeg høre? Hva er DIN mening rundt dette? Er DU enig? Er DU Uenig? Hvorfor er DU Uenig? 

Anonymkode: 5df10...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen har plikt til å fortelle andre om sin legning. Noen ganger kan det være greit å gi en heads up om du kommer hjem med kjæresten som er jente, og dine foreldre ikke har noen aning om dette. Bare for å unngå at de blir overrasket.

At alle er 50% bifil er bare tull.

Anonymkode: 4c2e9...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva andre mennesker driver med på fritiden sin

Anonymkode: 88ace...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det i det hele tatt at alle er 50% bifil?

Anonymkode: 4c2e9...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det i det hele tatt at alle er 50% bifil?

Anonymkode: 4c2e9...aa2

Alle kan ende opp med å bli kjæreste med det samme kjønn :)

Anonymkode: 5df10...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan ende opp med å bli kjæreste med det samme kjønn :)

Anonymkode: 5df10...354

Om du sier det sånn, så er det jo slik at du kan ende opp med ein kjæreste av motsatt kjønn ein dag, tror du det kan skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan ende opp med å bli kjæreste med det samme kjønn :)

Anonymkode: 5df10...354

Det betyr at alle er bifil. Hvorfor sette folk i bås på denne måten? Kan ikke folk bare få like det de liker?

Og som du skriver i HI om at du ikke vil kalle deg lesbisk er jo det rett. Du er ikke lesbisk

Anonymkode: 4c2e9...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...