Gå til innhold

Hun liker meg, men blokka meg fordi jeg var litt player


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser meg som en player, smarten. Ikke jeg. Men ja.. jeg har rota det til ganske mye her. Jeg bryr meg ikke om hun vil snakke med meg eller ikke. Jeg vet bare to ting: hun er sur på meg, føler seg sikkert ikke spesiell siden jeg har skrevet kanskje til jenter som hun kjenner som stort sett består av bitcher. De har sikkert snakket dritt om meg og etc. Jeg må bare møte henne , er temmelig sikker på at jeg kan overtale henne. Det som er morsomt med den siden her er at jeg nr 1 gir faen i hva alle tenker, nr 2 setter faktisk pris på de som prøver å komme med noen ideer og tips hva jeg burde gjøre videre. Nr 3 folk som henger seg i titler og dømmer meg .. dere er seriøst spesielle .. 

Anonymkode: 265ca...86c

Hvorfor er de bitcher? Fordi de avslår deg? Føler du generelt at du har rett på en kvinnes kropp fordi du har pekt dem ut som et mulig liggemateriale for deg?

Anonymkode: 301a9...346

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke henne en gang, aldri møtt henne. Men hun hadde den oppfatningen at jeg hadde prøvd meg på mange jenter..syns ikke det er å prøve seg når man hilser på noen eller prøver å bli kjent med noen gjennom sosiale medier.. men ja kanskje hvis jeg møter henne så skal jeg prøve å snakke med hun. Hun virker som den perfekte jenta.

Anonymkode: 265ca...86c

Du kjenner henne ikke, men hun virker som den perfekte jenta? :vetikke:

 

Nei, når du kaller jenter for bitcher, kaster ut mange agn i håp om napp, virker som en player, veldig aktiv på sm...

Tenker du mest vil ha henne fordi hun har blokka deg.

 

 

Anonymkode: 23db3...f56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er heller ikke spesielt gira på menn som går rundt og kaller folk bitcher. Du kan starte med å slutte med det.

Anonymkode: f92da...75c

I dette tilfellet er dem det. its complicated. Går ikke rundt å kaller dem det. Men det er sannheten. Når jeg fant ut at jenta/ jentene jeg skrev med har vært sammen med flere eller noen jeg kjenner så jeg ikke poenget med å fortsette å skrive. Noen av dem skrev til meg, så hun burde tatt det som en sjokk at man skriver til jenter eller kjenner til jenter som bor i nærheten av en. 

Anonymkode: 265ca...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner henne ikke, men hun virker som den perfekte jenta? :vetikke:

 

Nei, når du kaller jenter for bitcher, kaster ut mange agn i håp om napp, virker som en player, veldig aktiv på sm...

Tenker du mest vil ha henne fordi hun har blokka deg.

 

 

Anonymkode: 23db3...f56

Det kan hende det også. Det siste du sier.  Men hun er syk fin og hot da.. kone materiell..

Anonymkode: 265ca...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende det også. Det siste du sier.  Men hun er syk fin og hot da.. kone materiell..

Anonymkode: 265ca...86c

Manic pixie dream girl

Anonymkode: f92da...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende det også. Det siste du sier.  Men hun er syk fin og hot da.. kone materiell..

Anonymkode: 265ca...86c

Du er klar over at det ytre endrer seg med årene???

Hvor gammel er du? 15 el 16?

Anonymkode: 23db3...f56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig dårlig gjort av deg å kutte kontakten med damene fordi du ikke har vært interessert, har du hørt om å ha venninner? Man kan fint være venner med damer så her har du fått smake på din egen medisin

Anonymkode: 08383...378

Hva snakker du om. Tråden heter å være player. Dette handler ikke om å ha venninner. 

Anonymkode: a4c29...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere tror jeg er en dårlig gutt.. Det er jo ikke sånn. Vi lever i en sosial media verden der man er omkringet av disse sosiale funksjonene som fb og insta.. man prøver å bli kjent med noen , og å skrive betyr ikke at man er knyttet opp til vedkommende ... skjønner ikke hvorfor hun føler seg på den måten da..tenkte bare å møte henne og prøve og overtale henne at ting er ikke som hun tror. De fleste av dem jentene var ute etter meg. Skal jeg slutte å skrive til jenter fordi en fremtidlig venninne av dem kan like meg i fremtiden ? Må møte henne og fortelle dere etterpå hvordan der gikk.. men ser ikke noe poeng å møte henne før neste år.  Da har ting roet seg ned. Dere faen meg dømmende folk syns synd på dere, leker så perfekte psykologer i en hemma side som denne her.

Anonymkode: 265ca...86c

Hvor kom forstørrelsesglasset plutselig fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dette tilfellet er dem det. its complicated. Går ikke rundt å kaller dem det. Men det er sannheten. Når jeg fant ut at jenta/ jentene jeg skrev med har vært sammen med flere eller noen jeg kjenner så jeg ikke poenget med å fortsette å skrive. 

Anonymkode: 265ca...86c

Først skriver du: "Vi lever i en sosial media verden der man er omkringet av disse sosiale funksjonene som fb og insta.. man prøver å bli kjent med noen , og å skrive betyr ikke at man er knyttet opp til vedkommende ."

Deretter - kvinnene som skriver med flere / dater flere er "bitcher"?

Med andre ord, chatting er casual for deg, men sier mye negativt om alle andre.

Jeg gjetter du er 16 år.

Anonymkode: b77e5...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Når noen har blokkert deg ville jeg ikke gjort noe. Ihvertfall ikke nå. For da blir hun bare irritert og vil oppfatte det som mas og at du ikke respekterer hennes valg. Jeg ville bare gitt henne den space hun trenger. Og, dette er viktig, jeg ville holdt meg unna andre. Hvis du oppriktig vil ha denne jenta. Gi henne litt tid. Deretter kan du ta kontakt. Og da må du være snill og god. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dette tilfellet er dem det. its complicated. Går ikke rundt å kaller dem det. Men det er sannheten. Når jeg fant ut at jenta/ jentene jeg skrev med har vært sammen med flere eller noen jeg kjenner så jeg ikke poenget med å fortsette å skrive. Noen av dem skrev til meg, så hun burde tatt det som en sjokk at man skriver til jenter eller kjenner til jenter som bor i nærheten av en. 

Anonymkode: 265ca...86c

Sååå...

Jenter som involverer seg med folk du kjenner = bitcher, ingen du har noen interesse i å bli kjent med.

DU involverer deg med masse jenter som denne jenta kjenner = noe hun bare må finne seg i "herregud hvorfor blokkerte hu meg a????"

:vetikke:

Anonymkode: 301a9...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, teblad skrev:

Hvor kom forstørrelsesglasset plutselig fra?

Likte forstørrelsesglasset, jeg. Det viser jo TS sitt sanne jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, teblad skrev:

Ok. Når noen har blokkert deg ville jeg ikke gjort noe. Ihvertfall ikke nå. For da blir hun bare irritert og vil oppfatte det som mas og at du ikke respekterer hennes valg. Jeg ville bare gitt henne den space hun trenger. Og, dette er viktig, jeg ville holdt meg unna andre. Hvis du oppriktig vil ha denne jenta. Gi henne litt tid. Deretter kan du ta kontakt. Og da må du være snill og god. 

Endret av Nike10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor kaller du deg selv en player i tråden dersom du ikke player rundt? Og i tillegg skriver du følgende; 

Etter en stund har jeg funnet ut om jenta er for meg eller ikke.. da har jeg sluttet med å skrive til vedkommende.

Og da tenker jo jeg at du primært snakker med jenter i håp om at det blir noe mer. Da forstår du sikkert hvorfor denne jenta trekker seg unna når du skriver til så mange? Som du selv skriver; du kjenner henne ikke engang, og da liker du jo ikke henne fordi det er HENNE, da liker du henne enten fordi 1) hun er jævlig pen, eller 2) hun var en av de som tok agnet ditt. Ingen av disse er ideelle for henne, og derfor avslo hun deg.

Anonymkode: 301a9...346

Den perfekte jenta? Men du er ikke perfekt gutt. Det er feilen. Du er søppel slik du fremstår. 

Anonymkode: b95cb...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Skikkelig dårlig gjort av deg å kutte kontakten med damene fordi du ikke har vært interessert, har du hørt om å ha venninner? Man kan fint være venner med damer så her har du fått smake på din egen medisin

Anonymkode: 08383...378

Ja, fordi dere damer beholder jo kontakten med alle menn dere ikke er interessert i, ikke sant? 

Anonymkode: 84330...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5. desember 2016 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke henne en gang, aldri møtt henne. Men hun hadde den oppfatningen at jeg hadde prøvd meg på mange jenter..syns ikke det er å prøve seg når man hilser på noen eller prøver å bli kjent med noen gjennom sosiale medier.. men ja kanskje hvis jeg møter henne så skal jeg prøve å snakke med hun. Hun virker som den perfekte jenta.

Anonymkode: 265ca...86c

Hvis hun ikke er nok interessert i deg så er hun kanskje ikke perfekt nok heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke løsningen er å kontakte henne og forklare deg nå. Det vil bare fremstå innpåslitent, pluss at det kan fremstå som du blir ekstra ivrig fordi du ble avvist - ikke bra.

Det beste du kan gjøre er å roe helt ned på kontaktsøkingen på sosiale medier. Dyrk dine hobbyer, vær med kompiser, så kanskje vil denne jenta oppdage at du har andre sider, og ikke bare er helt jentegal. Men hvis du ser henne, så vær absolutt ikke ivrig på å snakke med henne. Bare vær høflig distansert og respektfull, ikke gi noen spesiell oppmerksomhet unntatt hvis hun skulle snakke med deg.

Anonymkode: 36291...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke henne en gang, aldri møtt henne. Men hun hadde den oppfatningen at jeg hadde prøvd meg på mange jenter..syns ikke det er å prøve seg når man hilser på noen eller prøver å bli kjent med noen gjennom sosiale medier.. men ja kanskje hvis jeg møter henne så skal jeg prøve å snakke med hun. Hun virker som den perfekte jenta.

Anonymkode: 265ca...86c

Da har du rett og slett manglende sosiale evner. 

Anonymkode: 7a36c...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/5/2016 den 8.34, AnonymBruker skrev:

Greia er at de damene har sikkert snakket stygt om meg, sagt at de ikke ville ikke ha noe med meg å gjøre. Jeg kjenner hvordan bitcher er. Men hun jenta her kjente jeg ikke før.. og det eneste jeg gjorde med disse andre jente var jo bare snakka litt på instagram eller Facebook. Hvorfor sur liksom.. har aldri møtt dem en gang. 

Anonymkode: 265ca...86c

Ja, når du kaller andre damer for "bitcher" kan man jo lure på om du er moden for dating-livet. Jeg lurer i alle fall ikke på hvorfor du ble blokkert lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...