Gå til innhold

Sette inn forside i Word-dokument


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Instituttet har gitt oss en forsidemal, som vi skal bruke ved innlevering av en oppgave. Hvordan setter jeg denne sammen med resten av dokumentet? Fra "Velg forside" i word, klarer jeg bare å velge fra forhåndsdefinerte forsidemaler fra wordl. Kunne jo limt hele oppgava inn i forsidemaldokumentet, men da klarer jeg ikke å fjerne toppteksten på forsida for resten av sidene i oppgava, og jeg finner heller ikke ut hvordan man unnlater sidetall på en side (forsida). 

Er det best å konvertere begge dokumentene til pdf-filer og sette disse sammen slik? (Bruker preview til det, isåfall, på mac..)

Anonymkode: 734f7...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg til ønsket topptekst.  Gå til Utforming. På alternativer er det en boks for "Annerledes førsteside". Klikk på denne

Anonymkode: 5d3e3...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg til ønsket topptekst.  Gå til Utforming. På alternativer er det en boks for "Annerledes førsteside". Klikk på denne

Anonymkode: 5d3e3...5f8

Om du ønsker sidetall 1 på første side etter forside så setter du inn sidetall,  går til utforming, klikker på sidetall, formater sidetall, klikker på start på og skriver 0 i den boksen

Anonymkode: 5d3e3...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...