Gå til innhold

Hvor mange år er en grei forskjell for deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 år opp eller ned. Vil ha en mann nærmest min egen alder :)

Anonymkode: c4e9e...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller stort sett alltid for yngre menn, jeg vet ikke hvorfor. Har aldri vært sammen med noen som er mer enn 5 år yngre, så det blir vel nedre grense. Øvre grense er kanskje 10 år, vil jeg si. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For forhold: Maks 5 år eldre. Vil ikke ha en gammel gubbe, og ønsker en partner som jeg kan dele både fortids- og fremtidminner med. Kjedelig å være 40 år, også har gubben gått av med pensjon og blir tatt for å være faren din liksom...
For sex og moro: Ingen øvre aldersgrense, men han må se bra ut.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke mer enn 20 da, så nedre grense er at de er ferdige med russetia! Øvre grense er jeg ikke sikker på, men kanskje 8-10 år eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen min er 6 år eldre, men merker at på noen måter kan jeg ha bedre kjemi med de som er ett eller to år eldre enn meg. Det kommer veldig an på personen, og man skal aldri si aldri, men jeg tror ikke jeg kommer til å gå mer enn 6 år oppover om det skulle skje at jeg må finne meg en ny :) Det har noe med felles referanser og barndom å gjøre merker jeg.

Anonymkode: b97d5...702

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 6 år eldre enn meg, og når vi snakker om barndom og ungdomstid, så er det veldig tydeøig at vi ikke har de samme referansene i det hele tatt. I tillegg er vi i den alderen nå, hvor hans venner får barn nr. 2 og 3, og mine venner fortsatt roter rundt på Blindern. Akkurat det med venner har litt med mennesketype man kjenner, også.

Om jeg skulle blitt singel nå hadde jeg nok hatt en 5 års grense opp og ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år.. Rart i starten og tanker om hva omverden syns, men gikk seg bra til ganske raskt med tanke på familie, mine dine venner

Anonymkode: 1b635...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...